Ik ga sowieso naar de proloog toe, maar zo'n toertochtje lijkt me ook wel wat! Zal er even over denken

Ik ga het ook overwegen, lijkt me tof!

Heb me nu ook ingeschreven voor de toertocht van 120km.

ik ook.

Maar even dit topic nieuw leven in blazen: Zijn er mensen die donderdagavond zin hebben om even een lekker stukje te koersen?

Ik ga zelf sowieso dan wielrennen.

Prima, ik doe mee. Er moet nog getraind worden voor de Elfstedentocht en Limburgs Mooiste.

Ik ben er ook bij, hoe laat en waar?

Als we dus met z'n 3-en gaan is het wellicht handig in Vinkhuizen af te spreken(?). Kunnen we via Hoogkerk de Groninger landerijen in.

19.00 lijkt me wel mooi. Of iets eerder of juist later?? Ik hoor et wel.

Vinkhuizen is goed, zullen we 18:30 doen?

Nee jo 19.00 of zelfs 19.30 is wel prima. Rondje van 50 km. is anderhalf uur, zijn we om 9 uur dus ruim voor het donker thuis. Wil van tevoren nog relaxt kunnen eten.

Vinkhuizen is top. Het mag gezegd.

Eeeen ik moet alweer afzeggen, er is iets tussen gekomen. Ga waarschijnlijk vanmiddag rond 4 uur een stukje fietsen, wie dan mee wil moet het maar zeggen.

Helaas... Rond 16u had ik gepland ff de jullie wel bekende en belangrijke GIRO tijdrit aan het kijken over 62km.

Een volgende keer beter!

@Siard: Ik sms je nog wel ff over hoe laat wij dan afspreken vanavond

Minstens 100 mannen, anders kunnen jullie mij niet bijhouden.

Nu praatjes, van de zomer in de bus.

Infamous angel

Zijn er nog mensen die komende week willen fietsen? Gisteren 62km gedaan, maar dat viel niet mee.

Ik heb me ook ingeschreven voor de 120km Vuelta toer, dus er moet nog aardig wat getraind worden door mij.

Ik heb mijn netgekochte Gazelle Primavera nog in Dalfsen staan, na de zomervakantie haal ik hem naar Groningen denk ik...

Ik ga morgenochtend een stuk fietsen. Iemand zin om mee te gaan?

Nog meer liefhebbers die morgen ff een stuk van 120-140km willen doen? Siard en ik gaan sowieso. We vertrekken ergens in de ochtend rond 11u.

Er is echt wielrennen op tv toch?

Infamous angel

Afgelopen zaterdag 100km gedaan over De Hoge Veluwe. Een deel van 'De hel' gedaan en dat viel niet mee. Vals plat, extra vals plat (waar je optisch lijkt te dalen, maar stiekem toch stijgt) meegemaakt en wat 'bergjes' zoals de Zijperberg en de Posbank overgefietst. Best wel wat anders om mee te maken. Wel een goede training voor de Vuelta, die nagenoeg vlak is.