Sanzo Panza

ik moet nog nieuwe banden kopen iemand een goed adres?

Gisteren weer 44km gedaan rondje Ommen-Lemele-Lemelerberg-Dalfsen... Mijn klimcapaciteiten zijn nog steeds als vanouds goed, maar mijn conditie is zeer slecht.

maartenwilchiethon schreef: ik moet nog nieuwe banden kopen iemand een goed adres?

Ik heb laatst banden bij Bikecenter Dik gekocht aan de Bedumerweg, 15,95 per stuk met een anti-leklaag en een mooi kleurtje. Prima zaak.
Zaterdag wacht LBL voor mij, ik zit al vol adrenaline..

Sowieso die anti-leklaag nemen, dat merk je,

Trouwens? ben ik een halve debiel als ik 100km redelijk veel vind?

maak er maar een hele van, een halve gaat zo lastig ..

Vandaag even 96 km gefietst op de Sallandse Heuvelrug... Lemelerberg, Hellendoornse berg, Holterberg, andere kant Holterberg, Luttenerber, Lemelerberg.

Infamous angel
maartenwilchiethon schreef: ik moet nog nieuwe banden kopen iemand een goed adres?

Bij Cycletrend hebben ze wel stapels banden liggen van Continental, Vittoria en Vredestein, voor 25 of 30 euro heb je een goed setje banden. Kan je zelfs nog kleuren kiezen ook. Sowieso een betere racefietsen speciaalzaak dan Dik.

Infamous angel

Wel balen dat het nu juist morgen slecht weer wordt. Vandaag en zondag redelijk mooi weer, maar morgenochtend tussen de 14 en 16 graden en regen.

Iedereen die morgen gaat fietsen in de Vuelta Drenthe: Succes!

Huh, valt juist wel mee dacht ik morgen. De voorspellingen zijn iig niet zo slecht dat er niet gefietst kan worden.

Dank. Jij toch ook?

Infamous angel

Ik ben wel benieuwd naar hoe het voor iedereen gegaan is. Zelf redelijk rustig aangedaan en het volgens de site in 5u en 10min gedaan. Na Eelde nog even op een terrasje gezeten, dus dat vertekend de boel een beetje. Het rustpunt Eelde was een drama was om door te komen, dus die hebben we omzeild. Buien waren te overzien en de wind was te overleven.

Volgens de teller was het totaal 132km die gedaan was in 4u en 41min.

Ik vond het wel erg vervelend dat het een stuk verder was dan 120km. Al helemaal omdat het laatste stuk omrijden was. Verder ook het lopen over de finish, wat een domper op de vreugde. Verder wel een heel mooi parcours en de afzettingen/verkeersregeling was prima.

Al met al genoten van een mooie dag.

Ik heb de 90 km gedaan. Wij hadden de auto bij een fitnesscentrum gezet, 5km vanaf het Circuit. Daarom stond er aan het eind van de dag 124,4 km op mijn teller, wat wil zeggen dat het rondje van 90km 114,4 km was ongeveer. Daar was ik ook niet echt blij mee, want na 50km zaten mijn benen al vast en moest ik al rustig aan doen.

Hahah lekker gratis extra km's toch... Bij de ronde van 120 had volgens mij iedereen 130 op de teller. Was een leuk en gezellige rit, met name door het hele gebeuren eromheen natuurlijk. Maar omdat er altijd wel grote groepen waren met wie je tempo kon rijden vond ik het niet super zwaar.

AssessorJoost

Hallo!

Aanstaande dinsdagmiddag gaat het wielerdispuut weer fietsen! Mochten er mensen zijn die helaas niet in dit dispuut zitten maar toch zin hebben om mee te fietsen, wees welkom. Dinsdag 15h00 @ blauwe flat (vinkhuizen) beneden.

Joe!

Als het donderdag een beetje mooi weer is ga ik rond 14.30 even een rondje maken van 35-35 km... iemand zin?

Zometeen rondje naar beijum, doet er iemand mee?

Holsappel schreef: 35-35 km

Heb je al besloten hoeveel kilometers je gaat maken? Lijkt me lastig als je iets tussen de 35 en de 35 km moet kiezen.

Als het donderdag een beetje mooi weer is ga ik rond 14.30 even een rondje maken van 35-35 km... iemand zin?

Ik ga donderdag sowieso. Maar laat het me anders ff weten als je definitief besloten hebt ook te gaan, dan ben ik dabei...

ik haak deze keer af

Iemand zin om woensdagmiddag een rondje van 1 a 2 uur te doen? Mits het mooi weer is?

AssessorJoost

moet ik er eerst een nieuwe binnenband in zetten, maar ga mn best doen!