Ok, morgen wordt het heerlijk weer. Ik zeg: tijd voor een flinke tocht. Weening zegt dat ook, wie nog meer?

We vertrekken om 12.30

Straks dus, 14.00 uur, bij de Aqua. Volgens mij blijft het nog wel even droog.

Vandaag is het heerlijk weer, beetje frisjes maar volop zon en weinig wind. Wie doet er mee?

14.45 onderaan de gele

Zo, mijn fiets is weer helemaal winterklaar gemaakt! Nieuwe ketting erop, kreeg er van de fietsenmaker voor een habbekrats een nieuwe achterkrans bij!! Ipv 14-24 nu een 14-28 erop zitten. Kortom, ik kan mee in de bergen :) Dat weekend kan geboekt worden, Nanninga!

Fietst weer heerlijk!

Ik zeg: er moet meer gefietst worden.

Arnold en ik pakken morgen om 15.00 ons stalen ros weer tevoorschijn. Wie nog meer?

zit er in een auto ook staal?

Jawel, maar dat is een koe, geen ros.

Grappig zo'n fietstopic! Nog mensen zin om binnenkort een goede sprinttraining te doen?Zorg dat de 11 er schoon bij ligt;)

Gaaf, wat zijn je plannen precies, Chris? Had je een speciale korte tocht in gedachten?

Alles is prima. Rondje Zuidlaren op een mooie zomeravond.

Klinkt goed. Als ik tijd heb ik erbij!

Als ik vrij ben ik er ook bij :)

vanmiddag?

Prima, half 4?

deal! nog meer liefhebbers?

Nog ff genieten van de vakantie mensen, ik heb de hele week wel zin en vooral tijd om te fietsen, gaat er nog iemand mee? Peletonnetje van een man of 5, 6 zou leuk zijn natuurlijk!

Prima! Morgen ben ik vrij, vrijdag misschien ook. Wat mij betreft dus morgenmiddag ofzo.

Helaas: geen tijd deze week en volgende week E&R... Maar daarna ben ik d'r zeker bij!

1600 uur?

ik doe mee. 10 over 4 voor gele flat?