Iceman schreef: [..] Zat ik ook al een b-tje aan te denken. Jullie hebben je al ingeschreven, maar op welke afstand dan? Verder is het wel een leuk idee, maar hoe kom je daar met je fiets :roll: en zijn er nog meer mensen geïnteresseerd in deze tocht?

Wij gaan met de trein of auto die kant op, moeten nog ff kijken wat het goedkoopste is. we hebben ons ingeschreven voor de 50 km

Roskam schreef: [..] Wij gaan met de trein of auto die kant op, moeten nog ff kijken wat het goedkoopste is. we hebben ons ingeschreven voor de 50 km

Zo, leuk dat er nog meer fietsers zijn, straks kunnen we wereldbekerwedstrijden voor gsv'ers gaan houden...

Leuk idee om een toertocht te rijden, wanneer is de Amstel Gold Race en welke afstanden zijn er te rijden? 50 is wel een beetje weinig, ik zou minimaal het driedubbele willen zien, je moet wel ergens voor moeten trainen. Je moet het welbekende worstje in de lucht voor je mond houden die je pas na het einde van de rit in je mond kunt krijgen :wink:

Infamous angel
deboer schreef: [..] Leuk idee om een toertocht te rijden, wanneer is de Amstel Gold Race en welke afstanden zijn er te rijden? 50 is wel een beetje weinig, ik zou minimaal het driedubbele willen zien, je moet wel ergens voor moeten trainen. Je moet het welbekende worstje in de lucht voor je mond houden die je pas na het einde van de rit in je mond kunt krijgen :wink:

Kijk maar eens op de info-pagina achter de link die erbij staat. Dan kun je op routes klikken en dan zie je dat je afstanden van 50, 100, 150 en 250km kan doen. Ik zat zelf te denken aan 100km, dat is nog redelijk te doen, want het terrein daar in Limburg is toch wel ff wat anders dan hier (in de 100km zitten al 8 beklimmingen), dus je hebt nog genoeg om voor te trainen. Als je boven die afstand wil gaan fietsen, dan moet je al gauw ook eten meenemen voor onderweg. Wie doen er nog meer mee? De Toerversie Amstel Gold Race is op zaterdag 17 april 2004.

Joachim Sickbock

Ja eh, al die tourtochten enzo. Zullen we eerste gewoon ff gaan lopen fietsûh? Wat te denken van a.s. dindagmiddag 17:30 uur?

jullie mogen van mij gaan fietsen, ik heb een etentje met bijbelkring, dus mij komt het niet uit. Ik wil zaterdag wel als er meer liefhebbers voor zijn (je hoeft immers niet het hele ABC-weekend mee te draaien...)

Infamous angel
Machteld schreef: ....En misschien kunnen de fanatieken onder ons nog es meedoen met een amateurwedstrijd?!

Misschien een btje late reactie hierop, maar moet je daarvoor geen licentiehouder A of B zijn?
Als dat zo is moet je ook door een sportmedische keuring.

Vanmiddag gaat het voor mij niet worden, alhoewel het niet hard waait en het zonnetje lekker schijnt. Veel plezier toegewenst voor degenen die wel gaan!

Vanmiddag gewoon start in de aquamarijnstraat, matthijs? Er zijn geen andere renners tot nu toe, ik hoop je nog te spreken. Andere renners even bellen naar mij, topic wordt niet meer bekeken.

Iceman schreef: [..]Misschien een btje late reactie hierop, maar moet je daarvoor geen licentiehouder A of B zijn? Als dat zo is moet je ook door een sportmedische keuring.

Voor amateurwedstrijden heb je nooit een licentie nodig!
En trouwens voor andere wedstrijden kun je altijd een daglicentie kopen. Als je erover denkt om licentiehouder te worden kun je dat gewoon doen zonder sportmedische keuring, alhoewel een keuring wel wordt aangeraden!

Infamous angel

Als dat zo is, dan kan dat ook nog wel eens lachen zijn. Waar kan je dan kijken wanneer die wedstrijden zijn, etc.?
Verder lijkt het me wel verstandig om eerst maar eens met elkaar weer eens te fietsen en een beetje in de stemming te komen. Ik heb het iig wel ff nodig, denk ik. Als het as. zaterdag een btje mooi weer is, wie gaat er dan mee?

zaterdag fietsen lijkt me een goed idee. ik ben wel van de partij als het weer een beetje meewerkt. het is wel leuk dit 's middags te doen omdat het dan een beetje warmer is dan in de ochtend. Maar laten we wel contact houden via dit medium, want het weer kan zomaar weer es niet goed zijn...

Joachim Sickbock

Ik zal er denk ik, ijs en weder dienende, ook zijn :o

zullen we de tijd van 14.00 uur aanhouden op zaterdag? Dat zal zo ongeveer het warmste tijdstip op de dag zijn en met het zonnetje erbij moet het prima fietsen zijn. Ik heb er nu al zin in. Afspreken bij "Jantje", Jan en matthijs gaan mee, wie meer...

Count me in,

In een van mijn vorige posts heb ik gepleit voor iemand die van tevoren een route uitdenkt zodat we lekker door kunnen rijden zonder, een links-rechtsdiscussie. Wie doet dat morgen?

DonaldDuck schreef: Count me in, In een van mijn vorige posts heb ik gepleit voor iemand die van tevoren een route uitdenkt zodat we lekker door kunnen rijden zonder, een links-rechtsdiscussie. Wie doet dat morgen?

jij deze keer!!

Infamous angel

Ik weet niet of ik het helemaal ga halen. Moet nog de fiets een btje schoonmaken. Ben er nu mee bezig, maar ik moet ook nog eten en dat doe ik het liefst ruim een uur van te voren. Kunnen we ook iets later vertrekken, zeg 14.30u?

Iceman schreef: Ik weet niet of ik het helemaal ga halen. Moet nog de fiets een btje schoonmaken. Ben er nu mee bezig, maar ik moet ook nog eten en dat doe ik het liefst ruim een uur van te voren. Kunnen we ook iets later vertrekken, zeg 14.30u?

moet je matthijs en pieter even bellen, wat mij betreft is het prima. Geef maar door op het forum, daar kijk ik straks toch nog wel op.

groepje van vier man zou leuk zijn...

Infamous angel

ok, we gaan dus om 14.30u weg. Ik bel idd wel ff. Verder nog iemand die mee wilde? Rond deze tijd dus bij 'Jantje zag eens.....'
Heb ik nog ff rustig de tijd. Gelukkig schijnt het zonnetje en kan het nog ff opwarmen (oa het wegdek voor betere grip :wink: ). Cu there.....

Joachim Sickbock

Sjonge zeg: moe, moeier, moeist :shock:

Het was zaterdag goed fietsen, was erg moe, maar wel voldaan. Ik ben nog steeds niet helemaal topfit voor een volgende wedstrijd en ik kan deze week eigenlijk ook niet behalve laat op de middag om halfzes of zes uur. Ik heb iedere middag namelijk een vergadering. woensdag of donderdag op bovengenoemd tijdstip fietsen lijkt me uitstekend. Wie wil nog meer? Kan niemand op deze tijdstippen, dan fiets ik alleen en fiets ik volgende week weer met jullie mee!!

Het gaat wel hard trouwens. Voor degene die er afgelopen zaterdag niet bij waren en wel mee willen fietsen: doe binnenkort wel mee, want hoe langer je wacht hoe sneller het gaat!!!

Iemand zin om dinsdag om 16.30u te fietsen?? 8)