Infamous angel
deboer schreef: Het gaat wel hard trouwens. Voor degene die er afgelopen zaterdag niet bij waren en wel mee willen fietsen: doe binnenkort wel mee, want hoe langer je wacht hoe sneller het gaat!!!

Helemaal mee eens De Boer. Als mensen 'de bus' nog bij willen houden moeten ze wel ff vroeg mee gaan draaien. We zaten lekker op tempo, maar ja, wat wil je na zo'n tussenstop.

symfysis schreef: Sjonge zeg: moe, moeier, moeist :shock:

Tsja, maar je had het tempo er dan ook lekker in zitten voor Hoogkerk.

Ik weet niet of ik morgen wel kan. Ik sta in dubio, circuiten, fietsen, circuiten, ......... hmmm
Ik zie nog wel wat ik ga doen.

Het ging wel hard idd, mocht het tweemaal bewonderen vanaf het trottoir oa succes

Infamous angel
djurre schreef: Het ging wel hard idd, mocht het tweemaal bewonderen vanaf het trottoir oa succes

Huh, 2x? Wanneer hebben we jou over het hoofd gezien dan?

Iceman schreef: Huh, 2x? Wanneer hebben we jou over het hoofd gezien dan?

Kijk, zo hard gaat het dus. Wat een heerlijke tocht, alleen nog steeds jammer dat we zolang stil moesten staan in Leek voor een paar mensen die geen fiets kunnen betalen en uit nood maar gaan rennen.

Machteld, kun je evt ook nog iets later 17.00h of 17.30h. Dat komt mij iets beter uit. Anders kan ik woensdag of donderdag ook wel, laat in de middag. Wie meldt zich meer aan.

DonaldDuck schreef: [..] Kijk, zo hard gaat het dus. Wat een heerlijke tocht, alleen nog steeds jammer dat we zolang stil moesten staan in Leek voor een paar mensen die geen fiets kunnen betalen en uit nood maar gaan rennen. Machteld, kun je evt ook nog iets later 17.00h of 17.30h. Dat komt mij iets beter uit. Anders kan ik woensdag of donderdag ook wel, laat in de middag. Wie meldt zich meer aan.

Donderdag laat in de middag, om een urtje of vijf kan ik ook. Lijkt me lekker om dan weer te gaan fietsen. En hopelijk is er donderdag geen halve marathon gaande waardoor we telkens moeten omfietsen.

Trouwens Djurre, zei je wel iets toen we voorbij reden? Het leek erop alsof je niet zo snel kon omkijken en beseffen om wie het ging...

Joachim Sickbock

Ja, donderdag kan ik ook wel als we om 1700 beginnen en het niet te lang maken

Infamous angel

Als er vanmiddag nog iemand gaat (Machteld :?: ) moet die het wel snel laten weten. Ik ben opzich wel voor vandaag, want het weer is waarschijnlijk beter dan donderdag. Laat het ff weten, via dit forum of bellen (wel optijd aub., voor iets v 15u)

Ik ga vanmiddag pas om 16.30u omdat ik daarvoor college heb, dus als je dan mee wilt fietsen hoor ik het wel. 15.00u gaat niet lukken!

Infamous angel

Ok, is was misschien wat onduidelijk. Ik wilde graag een reactie voor 15u, anders ging ik wat anders doen. Om 16.30u lijkt me wel prima, waar gaan we afspreken dan?
Verder nog mensen die mee willen, het is echt enorm mooi weer. Dat zonnetje, genieten gewoon!

symfysis schreef: Ja, donderdag kan ik ook wel als we om 1700 beginnen en het niet te lang maken

Nu kom ik er juist achter dat ik de hele dag vrij ben. Zeg dus maar hoe laat we gaan. Het zonnetje zal ook donderdg nog schijnen en misschien is iets eerder op de middag wel zo lekker, anders is het al weer erg afgekoeld en zitten we 's avonds bij de lezing enorm naar onze knieen te grijpen van de spierpijn...

Zeg het dus maar!! Vanmiddag ga ik overigens niet.

Hierbij de knoop doorgehakt, vanmiddag om half vijf wordt er gereden, alleen wie doet er mee. Jan kan ik niet bereiken terwijl hij wel wil, Machteld heeft nu college en leest dit pas zometeen. De Boer en Fleurke rijden zometeen niet. Ik zorg om half vijf bij restaurant 'Jantje zag eens pruimen hangen' in het noorderplantsoen te zijn. Meld je nog wel even aan via dit forum.

Infamous angel

Hee Slager, het was weer tof. Wel een btje wind tegen in het begin, maar op een gegeven moment ging het echt lekker up-tempo. Ik weet alleen niet of het wel verstandig is om donderdag weer te gaan (voor mij dan).
We hebben trouwens allebei een persoonlijk snelheidsrecord neergezet. Ik zit nu op 58km/h, dus nog maar 2km/h'tjes naar de 60.

Ja was een mooie rit. Op het eind lekker kunnen doorrijden met z'n 35 à 36 km/h. Jammer dat Machteld het forum niet beter in de gaten houdt. Nu heeft ze nog niet meegereden, ze schijnt zelf gereden te hebben. Waarschijnlijk ben ik er donderdag wel weer bij, het bevalt me allemaal weer uitstekend.

DonaldDuck schreef: Machteld heeft nu college en leest dit pas zometeen.

Machteld heeft ook telefoon volgens mij. Je kunt ook gewoon zeggen dat je er liever niet uitgereden wilt worden door een vrouw...

Hoe ver hebben jullie gereden en wat was het gemiddelde? Dat zijn dingen waar ik erg benieuwd naar ben. O ja, van Matthijs wil ik graag horen hoe laat hij komende donderdag kan fietsen. Het is dan nog steeds mooi weer en ik heb er dan ook wel zin in.

deboer schreef: Machteld heeft ook telefoon volgens mij. Je kunt ook gewoon zeggen dat je er liever niet uitgereden wilt worden door een vrouw....
Tja, Cruiming had een verkeerd nummer waar hij heengebeld en geSMS'd heeft. En ik geloof nog steeds niet dat Machteld rijdt, ze heeft mooie verhalen, maar als het erop aankomt......
deboer schreef: Hoe ver hebben jullie gereden en wat was het gemiddelde? Dat zijn dingen waar ik erg benieuwd naar ben. O ja, van Matthijs wil ik graag horen hoe laat hij komende donderdag kan fietsen. Het is dan nog steeds mooi weer en ik heb er dan ook wel zin in.
We hebben zo'n 45 km gereden, namelijk langs het noordwillemskanaal naar Haren, vandaaruit richting noordlaren, midlaren richting de groeve, Hoogezand-Sappemeer en dan langs het winschoterdiep? naar Goningen. Een gemiddelde rond de 29.4, met veel tegenwind op de heenweg. Al met al zakt het wel weer aardig in de beentjes.
DonaldDuck schreef: [..] We hebben zo'n 45 km gereden, namelijk langs het noordwillemskanaal naar Haren, vandaaruit richting noordlaren, midlaren richting de groeve, Hoogezand-Sappemeer en dan langs het winschoterdiep? naar Goningen. Een gemiddelde rond de 29.4, met veel tegenwind op de heenweg. Al met al zakt het wel weer aardig in de beentjes.

inderdaad langs het winschoterdiep. mooi ritje!! met twee man is het toch moeilijker om tempo te maken, en ja, je ziet wel dat je de gangmakers van afgelopen zaterdag toch wel nodig hebt om een hoog gemiddelde te krijgen :wink:

Ja, en Machteld zou echt fietsen, echt, donderdag Machteld? (zie boven)

Als er zaterdag wat later op de dag gereden wordt, kan ik wsch ook wel es een keertje meefietsen.

Zolang er nog 29.4 gereden wordt, hou ik het wel bij, denk ik. :D

Joachim Sickbock

Zullen we donderdag om 17:00 uur afspreken? DeBoer gaat dus en wie nog meer?

DonaldDuck schreef: ..... Jammer dat Machteld het forum niet beter in de gaten houdt.....

Er zijn ook mensen die wél wat te doen hebben :wink: en netjes college volgen!

DonaldDuck schreef: Tja, Cruiming had een verkeerd nummer waar hij heengebeld en geSMS'd heeft. En ik geloof nog steeds niet dat Machteld rijdt, ze heeft mooie verhalen, maar als het erop aankomt......

Als jij het forum óók wat beter in de gaten had gehouden had je kunnen zeggen dat je mee kon fietsen, waardoor ik niet in mijn eentje had hoeven fietsen! :lol: En als jullie nou ook es een keer op een tijd fietsen dat ik óók kan (dus buiten collegetijden....) dan zie je me wel verschijnen.....

Infamous angel

Dan vraag ik me toch wel af wanneer je gefietst hebt, want.....

Machteld schreef: Ik ga vanmiddag pas om 16.30u omdat ik daarvoor college heb, dus als je dan mee wilt fietsen hoor ik het wel. 15.00u gaat niet lukken!

Toen we jou om iets van 16.35u belden, had je al gefietst. Ik snap het dus ff niet meer. Eerst kan je pas om 16.30u, en later heb je voor die tijd al gefietst. Ik moet het dus nog allemaal zien gebeuren dat jij met ons meefietst :wink:
Hopelijk pakt het eens een x goed uit met tijd en zo en dan zullen we wel zien.