Iceman schreef: Dan vraag ik me toch wel af wanneer je gefietst hebt, want.....[..] Toen we jou om iets van 16.35u belden, had je al gefietst. Ik snap het dus ff niet meer. Eerst kan je pas om 16.30u, en later heb je voor die tijd al gefietst. Ik moet het dus nog allemaal zien gebeuren dat jij met ons meefietst :wink: Hopelijk pakt het eens een x goed uit met tijd en zo en dan zullen we wel zien.

Hoogleraar was door z'n rug gegaan, dus college viel uit... en aangezien er weinig animo was via dit forum om 's middags te fietsen dacht ik laat ik gelijk maar gaan fietsen zodat ik nog ff rustig aan kan doen voordat ik naar bijbelkring moet... (jaja, niet iedereen woont in vinkhuizen...)

En trouwens, zoveel tijd heb ik niet, want ik train ook al bij mijn eigen club met wielrennen.... maar jullie mogen dan wel een keer met mij meefietsen hoor als jullie denken dat je anders nooit de kans krijgt om met mij te fietsen.....

donderdag om vijf uur fietsen lijkt me okay. Wie gaat er nog meer mee? Ik heb er toch zo'n enorme zin in...
Machteld dus ook? Leuk

donderdag 17.00h present
En dan gaan we rijden als hadden we :lily: :lily:

deboer schreef: donderdag om vijf uur fietsen lijkt me okay. Wie gaat er nog meer mee? Ik heb er toch zo'n enorme zin in... Machteld dus ook? Leuk

Beetje vergeetachtig misschien :wink: Ik moet donderdagavond werken....

Infamous angel

Gaat 'em voorlopig niet worden. De blessure van zaterdag wordt alleen maar erger en voetballen vandaag was ook geen slimme zet. ik ga niet meer mee tot nader bericht, helaas.

Iceman schreef: Gaat 'em voorlopig niet worden. De blessure van zaterdag wordt alleen maar erger en voetballen vandaag was ook geen slimme zet. ik ga niet meer mee tot nader bericht, helaas.

Welke blessure Jan? Je kon dinsdag nog zo vlot rijden, en nu heb je last van een blessure? Verklaar je nader...

Infamous angel
deboer schreef: [..] Welke blessure Jan? Je kon dinsdag nog zo vlot rijden, en nu heb je last van een blessure? Verklaar je nader...

Nou, 't is heel simpel. Op zaterdag heb ik al aangegeven dat ik wat pijn had bij m'n wreef. Nadat we gefietst hadden zat er een aardige bult die pijn deed en na verkoeling steeds weer terug kwam. Ik dacht toen nog dat het wel over zou waaien. Na dinsdag te hebben gefietst zat er weer zo'n leuk bultje, dat was dus niet zo fijn. Het voetballen van gisteren was dan ook niet een heel slimme zet, want vooral een wreefschot met rechts was toch wel heel gevoelig. Snap je het nu een btje? Het is niet zozeer dat het pijn doet tijdens de inspanning, maar meer erna. Menende hiermee mijn aangekondigde absentie voldoende met redenen te hebben omkleed, verblijf ik (vooral thuis).

DonaldDuck, Symfysis en ik gaan dus op pad. Zullen we weer afspreken bij "Jantje". En gaat DonaldDuck nu de route bepalen? Ik geloof dat je er nog eentje in je hoofd had voor de vorige keer.

Jan, veel beterschap!!
en waar blijft de rest van de fietsers?

Okee, aangezien iedereen aldoor denkt dat ik smoesjes zit te bedenken om niet mee te hoeven fietsen:

Wie kan maandag en/of dinsdag fietsen?? Liefst vroeg in de middag... laat ff weten óf en hoe laat jullie kunnen..... 8)

Machteld schreef: Okee, aangezien iedereen aldoor denkt dat ik smoesjes zit te bedenken om niet mee te hoeven fietsen: Wie kan maandag en/of dinsdag fietsen?? Liefst vroeg in de middag... laat ff weten óf en hoe laat jullie kunnen..... 8)

Zo zeg, je maakt er wel onmiddellijk werk van!!
goed, maandagmiddag vanaf half twee, en dinsdagmiddag vanaf twee uur.
Wie wil Machteld nog meer zien fietsen!!??

deboer schreef: [..]Zo zeg, je maakt er wel onmiddellijk werk van!! goed, maandagmiddag vanaf half twee, en dinsdagmiddag vanaf twee uur. Wie wil Machteld nog meer zien fietsen!!??

Yes, eindelijk gaat het gebeuren!! Maandag half twee: ik schrijf het in mijn agenda!! (Gewoon bij 'Jantje' toch??)
En dinsdag iets van 14.00u is ook prima, tenzij de anderen pas wat later kunnen. Ik wil ze toch niet de kans ontnemen om mij op de fiets te zien!! :wink:

deboer schreef: Jan, veel beterschap!! en waar blijft de rest van de fietsers?

Wegens het niet doorpakken mijnerzijds moet ik nog steeds vanaf de zijlijn toekijken. Maar als Machteld maandagmiddag op de fiets te zien is, dan zal ik ook wel moeten. Zo'n kans krijg ik niet weer :roll:
(Niet al te vaak demarreren aub)

Infamous angel

Ja zeg, leuk hoor. Ik moet het naar alle waarschijnlijkheid missen :cry: , want dan kan ik waarschijnlijk nog niet fietsen. Als we dinsdag gaan is het nog de moeite waard, denk ik, want dan is de grootste kans dat het al weer enigzins hersteld is en dan hoef ik geen college te missen. Is het goed als ik het zondagavond of maandagochtend laat weten?
Ik houd nu sowieso ff goed rust en dan zien we wel, want nu wordt het interessant.

deboer schreef: ...en waar blijft de rest van de fietsers?

Idd, zoals Henri (is je fiets al 'upgraded'?), Roskam en Arnold die nu ook met ons lekker mee kunnen trainen, voordat ze aan de grote race beginnen :wink: Verder heb ik Geertsma nog nooit gezien en Sloot ook al een lange tijd niet meer. Ook Zielman en Mulder hebben zich al een tijd niet meer gemeld. Zou wel tof zijn als je met een groep v 10 renners eropuit trekt (ook voor de tussensprintjes, of niet Slager?).

Kom op Jan wees een kerel. Plak een pleister op die voet en fiets gezellig mee 8)

Infamous angel

:lol: Ik denk dat een pleister niet veel gaat helpen, want het is meer iets interns. Ik ga toch zeker proberen erbij te zijn. Dang! Ik vind het al erg dat ik vandaag niet mee kan, maar "it's for the best and my own good" so to speak.

laten we maandag halftwee afspreken, dan kunnen we dinsdagmiddag kijken of we nog een keer op de fiets gaan. Moet geen probleem zijn!!

deboer schreef: ...en waar blijft de rest van de fietsers?

ik denk dat er maandag heel wat mee zullen doen, aangezien ik voor het eerst meefiets :wink: Dus jongens ik zou zeggen: kom allemaal maandag om 13.30u naar 'Jantje'!!

RJ schreef: ..... Maar als Machteld maandagmiddag op de fiets te zien is, dan zal ik ook wel moeten. Zo'n kans krijg ik niet weer :roll: .....

We gaan er gewoon vanuit dat jij er ook bij bent maandag! :wink:

Een bericht aan degene die straks nog willen fietsen: Matthijs, Pieter en ik starten om 16.15 uur bij "jantje". Wie vanmiddag nog mee wil doen/nu ineens wel kan, misschien machteld wel als je pas om 8 uur hoeft te werken, kan meefietsen. Bericht hier dan nog ff dat je meegaat.

Ow wat een rit, heerlijk, Over de Ulgersmaweg en daarna naar Ten Boer, pal tegen en Matthijs maar rijden, ongelooflijk. Daarna met een fikse zijwind / meewind op naar Bedum alwaar Matthijs helaas omwille de tijd af moest haken en terugging naar Groningen. Gerwald en ik zijn doorgegaan naar Winsum alwaar Gerwald het in de sprint af moest leggen en ik alweer mijn persoonlijk snelheidsrecord verbroken heb met 56.8. Vanaf Ten Boer tot aan Winsum eigenlijk constant met gemak boven de 40 km/h gereden. Na Winsum via Garnwerd, Oostum en Dorkwerd weer terug. Dit laatste stuk stond weer in het teken van stevige wind en kostte ons de nodige moeite. Uiteindelijk een gemiddelde van 33.8 over 48 km. Zeker niet ontevreden.