deboer schreef: Ik hoop er morgenochtend zeker bij te zijn, als ik tenminste niet weer zo lam ben om te lang door te zakken vanavond. Ben vandaag niet naar college geweest en heb een enorme baaldag gehad!!

aaaaah :cry: dat vind ik zielug voor je, maarja, ik wil wel proberen om je vanavond vroeg naar huis te sturen, maar jij luistert toch niet :beat:

L1Rn4urAyA7aTEe
deboer schreef: Ik hoop er morgenochtend zeker bij te zijn, als ik tenminste niet weer zo lam ben om te lang door te zakken vanavond. Ben vandaag niet naar college geweest en heb een enorme baaldag gehad!! Vroeg op bed en een lekker tochtje fietsen om daarna een ritje Groningen-Frieschepalen te kunnen maken (met de bus). Ik sta dus rond een uurtje of negen bij Jantje. Even een dikke vijftig kilometer fietsen en daarna richting huis. Ik denk dat Hoogezand-Sappemeer morgen aan de beurt is, al kunnen we ook Appingedam aanhouden en vervolgens via Schildwolde, Slochteren, Harkstede en Haren rijden. We zullen zien...

Als je toch richting H-S gaat, kun je via Kalkwijk en Tripscompagnie ook wel even doorfietsen naar Muntendam, als je van tevoren even belt wil ik wel koffie voor je zetten :wink:

Ingûh schreef: [..] Als je toch richting H-S gaat, kun je via Kalkwijk en Tripscompagnie ook wel even doorfietsen naar Muntendam, als je van tevoren even belt wil ik wel koffie voor je zetten :wink:

Dat had je eerder moeten zeggen. Op het moment van jouw schrijven waren wij al lang en breed weer in Groningen. Het is trouwens wel funest om onderweg ergens te stoppen, koffie te gaan drinken en daarna weer op de fiets te stappen. Dan duurt de terugweg wel erg lang :wink:

Het was trouwens een lekker tochtje! Alleen is het geen aanrader om na vier ur slaap op de fiets te stappen... :?
Maandag ben ik er weer bij om 16.45 uur bij jantje. Rust allemaal lekker uit, dan kunnen we er maandag weer tegenaan!!

Toch stevig doorgereden. Man, na drie dagen op de fiets ben ik nu toch echt helemaal kapot. Heerlijk.

Maandag ben ik er niet bij. Aan het einde van de week kan ik vast wel weer eens. Met die regen wordt wel eens tijd om de fiets maar eens schoon te maken. :roll: Tja het leven gaat niet altijd over rozen. (Dan hadden wij al wel lekke banden gehad)

DonaldDuck schreef: En zelfs de lange klinkerwegen bij Lieveren en Alteveer van gisteren zijn helemaal nog niet vervangen door asfalt. Deze klinkerwegen maakten HP enigzins mopperig maar uiteindelijk was ook hij heel tevreden over de wonderschone omgeving.

Misschien een tip voor de broeders op de mountainbike's... Ik ga hier in ieder geval niet weer langs op een racefiets!!! Sommige delen van je lichaam hebben het zwaar te verduren :wink:

Maar al met al ging het wel lekker. Vooral dat stuk van roderesch naar de stad toe ging lekker rap. Volgende week maar weer een leuke route! 8)

Joachim Sickbock

Vandaag weer 1645 uur Jantje zag eens...? Wie is erbij? Wie trotseert de elementen?

symfysis schreef: Vandaag weer 1645 uur Jantje zag eens...? Wie is erbij? Wie trotseert de elementen?

Matthijs, ik had graag gewild, maar ik ebn echt enorm druk vandaag. Ik sla voor deze ene keer de mooie tocht door het Groninger landschap. Ik hoorde van Slager dat hij ook niet kon. Ik hoop dat zich nieuwe kandidaten aanbieden om mee te fietsen!!!

Ik ben er donderdag weer bij.

Aanstaande donderdag moet ik werken en kan ik dus niet fietsen. Aanstaande vrijdag wil ik wel weer een poging wagen, maar dan wel eerder op de middag, ongeveer 15.00. Ik wil namelijk om plm 17.00 weer terug zijn.

Wie o wie.....

Pieter, bij deze daag ik je (weer) uit om nog harder te gaan rijden dan vorige week!!! Om 1500 uur ben ik weer van de partij

Beginnen we weer vanaf Jantje????

Ik heb er zin in! :twisted:

Hey De Boer, jij fietst vanmiddag? En om kwart voor 5 bij Jantje? Ik ben ook van de partij als het even meezit. Morgen wil ik ook wel mee Pieter en Henri, maar alleen als het een beetje redelijk weer is, dus niet te koud.

Ik ben vanmiddag zeker van de partij. Ik hoop dat er wat zinnige kilometers uit mijnbenen gehaald kunnen worden, omdat mijn nachtrust de laatste dagen te wensen overlaat.

Joachim Sickbock

Ik hoop er morgen (vrijdag dus) bij te zijn.

Infamous angel

Ik wil opzich morgen ook mee, maar hoe laat vertrekken jullie? Wat voor weer wordt het trouwens morgen?
Afgelopen zaterdag was het al aardig lange broeken weer (=koud voor fietsen). Die 'wielerwind' is echt schadelijk voor je spieren/gewrichten, ik zal het nog ff nazoeken (vooral gericht aan Double Dee en De Boer die dit advies van mij in de wind sloegen). Dus ik bekijk het voor morgen nog of ik mee rij.

15.00 uur Vertrekken er een stelletje fanatieke wielerliefhebbers vanaf Jantje....Het aantal liefhebbers zal sterk samenhangen met de weersomstandigheden, het lijkt er vooralsnog op dat er flink wat mensen komen.
Verwacht overigens niet teveel van mijn aanwezigheid, ik heb nou niet echt veel geslapen, maar ik kom wel. (iemand moet toch in het laatste wiel rijden)

Infamous angel

Hierbij een nog ff een kleine inventarisatie voor mensen die dit jaar nog eventueel willen gaan fietsen of is het zo dat iedereen zijn/haar fiets al heeft opgeborgen tot komend seizoen? Graag ook reacties over de afgelopen keren en evt. over komend jaar, wie er dan nog mee willen doen, etc.

Dit jaar fiets ik niet meer, tenminste niet meer in Groningen. Ik vond die paar keren die ik meegefietst heb erg de moeite waard, en ben zeker van plan volgend jaar weermee te fietsen.

Joachim Sickbock

Ik fiets nog wel (zolang het maar niet alsteveel regent) en ook in Groningen en wie nog meer?

Joachim Sickbock

Vanmiddag met huisgenoot nog ff naar Zuidhorn gefietst. Mooi kort, binnen 1/2 uur terug. Wel lekker moe. Ideaal. Ook voor anderen. Wie doet er nog eens mee?
Lange broek, trui: heel goed te doen :!:

symfysis schreef: Vanmiddag met huisgenoot nog ff naar Zuidhorn gefietst. Mooi kort, binnen 1/2 uur terug. Wel lekker moe. Ideaal. Ook voor anderen. Wie doet er nog eens mee? Lange broek, trui: heel goed te doen :!:

Vandaag naar Buitenpost gefietst. Lange broek en trui, erg goed te doen, ook het windje in de rug was errug lekker. Waarschijnlijk fiets ik niet weer terug deze winter, mijn huisgenoten zijn mijn fiets zat op de gang :roll:, volgend jaar maar weer eens.

Joachim Sickbock

Mannen, de zon fluistert mij op oogprikkelende wijze toe dat het nieuwe seizoen begonnen is. :!:

Laten wij ons karretje uit het vet halen :idea:. Volgens mij heeft Pieter afgelopen vrijdag nog gefietst. Hoe ging het Pieter?

Zelf moet ik mijn vélocipède nog bij mijn ouwelui vandaan halen en de banden ervan plakken. Maar dan kan het wat mij betreft beginnen.

Back on track :arrow: Let's kick some asses :iroc-cop: