Wij hebben deze dubbel: vd Wiel
Links: AZ, NAC, Vitesse, PSV
Rechts: Feyenoord

Natuurlijk ook anderen, maar bovenstaande staan in de lijst.

R'nr schreef: henri, je moet vanavond wel even langskomen op regioborrel, want ik neem purrel frankel voor je mee. Heb je toevallig een groningenspeler over?

Ik neem wel wat mooie plaatjes mee. Groningen heb ik geen spelers meer, wel de rechterkant van het team.

TheoSikkema

Wauw. Driedubbel post!

Zo, we hebben alleen Lex Immers van Ado nog niet...

Verder zijn alle logo's en FC Groningen spelers nog steeds welkom!

@ erelid. Ik heb dubbel Been, Logo Vitesse en Heracles rechts en nog een hoop spelers.

@ Hannah
Zo, nu zal ik wat duidelijker zijn, sorry. Heb Bruins(56), Makaay(59), Elia(208) en Denneboom(209) voor je als je ze nog nodig hebt. Heb jij nog dubbelen van Heerenveen of Groningen?

Wij hebben inmiddels alles, maar om het 'kunstwerk'af te maken zoeken wij nog:

Logo's: Heerenveen 2x, Ajax, PSV, Groningen 2x, Roda, NEC en evt voor opvulling: Volendam, Willem II, AZ, NAC, PSV, Ajax, Roda, Feyenoord

Trainers: Jans, Maaskant, Wetzel, v Hannegem, Booij

Team rechts: Roda, Graafschap, Heracles

Spelers: alles van Groningen, dubbel of niet.

Wij hebben daarvoor de volgende spelers dubbel:

ADO: Zwinkels 2x, Ammi, Kum, Horvath 3x, Knopper, Soltani
Ajax: Ajax rechts, vd Wiel 2x, Oleguer, Aissati 2x, v Basten
AZ: AZ-links, Az-rechts, Pocognoli 2x, Jaliens, Mendes da Silva 2x, de Zeeuw, Martens
Feyenoord: Fey-links en rechts, Timmer, Landzaat 2x, Makaay, Verbeek
Graafschap: links 2x, Jungslager 2x
Groningen: links
Heerenveen: links, Jong-A-Pin, Janmaat, Pranjic 3x, Sibon, Sollied 2x
Heracles: Pieckenhagen, Quansah
NAC: links en rechts, Zwaanswijk, Elshot 2x
NEC: Babos, Wisgerhof, Radomski, v Beukering
PSV: links en rechts, Isaksson, Salcido, Brechet, Afellay 2x, Bakkal, Koevermans,
Roda: Yulu Matondo 3x
Sparta: rechts, Wapenaar 2x, Slot, Rose,
Twente: links, Bosschker 2x, Brama, Perez, Janssen, Nkufo, Elia, McLaren
Utrecht: Vorm, Cornelisse, Keller, Dickoh, Nesu, v Dijk, Cziommer, Loval, Skoubo 3x, vd Gun
Vitesse: links en rechts 2x, vd Struijk 2x, Sansoni, Verhaegh, Jenner 4x, Hofs 2x, Junker 2x, Kolk
Volendam: links, Platje, v Zaanen 3x
Willem II: Janse 2x, Muhamadu 2x

Laat maar horen wat je hebt en wilt.

Ach kom maar een keer langs zou ik zeggen... heb nog voor je logo's: heerenveen (2x), roda, feyenoord, volendam en graafschap.
wetzel, roda rechts, 4 groningers en 3x purrel-fränkel!

Heb een NAC en een Ajax logo voor jullie.

Ik heb Groningen 2x, als je vanavond op het Diesconcert bent krijg je ze!

geef ze maar mee aan Siegard, bedankt!

Even het topic weer ophalen, want ik kan me niet voorstellen dat iedereen zn album al vol heeft. Die van ons schiet aardig op. Nog 6 te gaan en wel de volgende:

ADO

  1. Rankovic

FC Groningen

  1. FC Groningenlogo

Heerenveen

  1. Dingsdag

PSV

  1. PSVlogo

RODA JC

  1. Rodalinks

Twente

  1. Stam

Wie heeft er nog wat leuks hiervan te ruilen?

ik heb nog twee pakjes, in zilverpapier. Gratis af te halen op soos vanaf 00:00, voor de snelle hebbert.

Ik heb:

16, 17, 44, 51, 53, 64, 81, 85, 100, 140, 145, 150, 155, 157, 165, 196, 201, 208, 209, 228, 235, 243, 244, 260, 264

Kan ik hier iemand blij mee maken?

Ilja schreef: 145

Ja! Neem je die vanavond mee naar bk? Als je van de rest ook af wilt, wil ik die er ook wel bij nemen :D

Hannah schreef: Even het topic weer ophalen, want ik kan me niet voorstellen dat iedereen zn album al vol heeft. Die van ons schiet aardig op. Nog 10 te gaan en wel de volgende: 136. NEC logo 158. Bréchet Wie heeft er nog wat leuks hiervan te ruilen?

deze heb ik hier dubbel

Kom maar door met alle FC groningen spelers! We ruilen tegenwoordig 1 FC groningen speler tegen 3 plaatjes naar keuze...

Wij hebben nog nodig:

Trainers: Jans, Maaskant en Booij
Logo's: Heerenveen 2x, Groningen, PSV en Ajax
Spelers: alles van Groningen om ons raam te vullen.

Fleurke zei net dat hij in paniek was omdat hij die plaatjes wilde hebben, dus gooi je pakjes door de bus bij ons om ons te helpen. Mochten we ze niet nodig hebben zorgen we ervoor dat ze bij de hulpbehoevenden terecht komen.