Kerel, ga lekker Bolero luisteren

Net als je het niet meer verwacht heeft theo nog een paar geheugen-hersencellen over. hulde.

Theo Z schreef: Kerel, ga lekker Bolero luisteren

Wat heeft dat er nou mee te maken Theo? Ga jij maar lekker naar bed...

Ontopic a.u.b.

Ik heb in ieder geval de linkerhelft van FC Groningen! Fleurke mag ze wmb hebben, tenzij iemand anders een briljant argument heeft waarom hij/zij er recht op heeft.

alle jeugdsentimenten komen weer boven...

Ik wil flippo's, niet van die stickers

ben jij niet van het pokemon tijdperk?

ja klopt, ik ben uit zo'n rood wit balletje op de aarde gekomen

(ben minder dan een maand na jou op de aarde gegooid Harmen, jij komt ook uit zo'n balletje?)

ik heb er ook nog een stuk of 10 in de aanbieding... als er nog behoefte aan is?

Mariëlle, lieve, lieve, lieve BK en Chiethon genote, hier is behoefte.

En HT, ik heb de andere helft van Groningen, het zou zonde zijn om die niet te matchen.

Niet doen HT, ik wil een borrel in 224, beijum is zo verw eg

smartie schreef: ik heb er ook nog een stuk of 10 in de aanbieding... als er nog behoefte aan is?

Die behoefte is er zeker, vandaar ook dit topic...

Neem je ze mee naar soos?

Kiffen schreef: Ik zeg: alleen jeroen verhoeven, keeper volendam in combinatie met Johnny van de Burgerking. Totally Snackbar 224!

Goed punt, deze wil ik graag dubbel, dan krijgen ze een bijzonder plekje.

Michel schreef: ik heb de andere helft van Groningen

Je woont ook aan de andere kant van Groningen.

yehes opeens ben ik geliefd. Maar ten eerste ik ben niet op soos. Ten tweede ik heb ze even laten liggen in Leeuwarden, binnenkort komen ze.

Dus ik kan ook mijn sleutel pas in ontvangst nemen @ BK?
Wel verdorie.

sja moet je hem maar niet bij mij achterlaten he..

Kijk nou wat voor toppers ik binnen de wacht heb gehaald. Andres Oper van Roda JC, Yuri Rose van Sparta, Csaba Fehér van NAC, Reinier Robbemond van De Graafschap en het logo van FC Twente.
Reinier Robbemond is erg zeldzaam heb ik wel gehoord. Hij is over een week jarig. En wisten jullie dat FC Twente al bestaat sinds 1965? En dat Yuri Rose maar liefst 85 kilo weegt?

Neem vanavond allemaal je plaatjes mee en geef ze aan Fleurke mee. Ik heb in onze wandelgang gehoord dat hij voor elke vijf plaatjes een sexy dansje weggeeft.

(voor de vrouwen: zie de plaatjes maar als dollarbiljetten en verzin dan zelf maar wat je er mee doet.)

wou ik net (22u)even langsgaan om ze hoogstpersoonlijk langs te brengen (en om te vragen of jullie mijn tasje met bijbels nog hebben van de borrel van vorige week...) zijn die sjappen niet thuis. Graag of niet hoor...