Vertonghen, Groningen rechts en Luciano heb ik voor je. Als je ze 1 op 3 ruilt, kom ik er voor langs...

Ik laat dan (morgen) wel even weten wat ik ervoor terug wil.

Ik heb Maaskant voor je. Zal hem één dezer dagen in je brievenbus doen.

Hannah schreef: Vertonghen, Groningen rechts en Luciano heb ik voor je. Als je ze 1 op 3 ruilt, kom ik er voor langs... Ik laat dan (morgen) wel even weten wat ik ervoor terug wil.

DEAL! We hebben wel een aantal dubbel(l)en, dus dat is wel een prima deal. Welke wil je hebben? Fleurke houdt de stickers dag en nacht bij zich en die is vandaag niet thuis...

En met Maaskant in NAC bijna compleet, dus dat zou erg mooi zijn!

Hannah schreef: Vertonghen, Groningen rechts en Luciano heb ik voor je. Als je ze 1 op 3 ruilt, kom ik er voor langs...

Toch nodig eens een bezoekje brengen aan de opticien Hannah...

Gekheid, prima deal!

Ik heb hier nog dubbel: Vertonghen, Stekelenburg, Wisgerhof, Feher en Looms...

Ik kom vanmiddag wel even langs met die drie die ik noemde. Leg je er ff negen klaar uit het volgende rijtje? :D

ADO
ADOlogo
Piqué
Rankovic
Bosschaart
Caracciolo
Wetzel

Ajax
Ajaxlinks
Stekelenburg
Vermaelen
Huntelaar
Sulejmani

AZ
Azlinks
Azrechts
Swerts
El Hamdaoui
Dembélé

Feyenoord
Feyenoordlogo
Feyenoordlinks
Timmer
Hofland
De Cler
Bruins
Makaay
Verbeek

De Graafschap
Fränkel
Van Stee

FC Groningen
FC Groningenlogo
Sankoh
De Roover
Van de Laak
Powel

Heerenveen
Heerenveenrechts
Janmaat
Dingsdag
Grindheim
Kalou

Heracles
Heracleslogo
Heracleslinks
Heraclesrechts
Maertens
Fledderus
Dost
Douglas

NAC
NAC logo
Fehér
Kolkka

NEC
NEC logo
Babos
El-Akchaoui
Radomski
Sibum

PSV
PSVlogo
PSVlinks
Salcido
Marcellis
Bréchet
Koevermans

RODA JC
Rodalogo
Rodalinks
De Man
Oper

Sparta
Spartarechts
Falkenburg
Dissels
Poepon

Twente
Twentelinks
Boschker
Wielaert
Stam
Elia
Denneboom

Utrecht
Dickoh
Nesu
Van Hanegem

Vitesse
Junker

Volendam
Tuyp

WillemII
WillemIIlinks
Aerts
Boutahar
Muhamadu
Jonker

Holsappel schreef: Ik heb hier nog dubbel: Vertonghen, Stekelenburg, Wisgerhof, Feher en Looms...

wat is dit nu? Die moet ik ook nog

Ik neem ze morgen voor je mee Pieterz... Maar dubbelen zijn er om te ruilen he...

Ik heb ook nog:

Logo roda
darl douglas
ron vlaar
lorenzo davids
ibrahim kargbo

Dus die kun je ook bij je lijstje zetten Pieter..

dat is een pak van mijn hart

ontopic a.u.b.

Fleurke schreef: ontopic a.u.b.

vervelend mannetje...

Saffier 224, bedankt voor de prima deal. De deur ziet er al schitterend uit. Plakze Berend, ze bewaren dat speciaal voor jou, haha.

welke moeten jullie nog?

Ik heb mn post op de vorige pagina aangepast. Daarin staat welke we nog moeten. Welke moet jij nog?

nog een heleboel, ben ook niet van plan om alles te sparen. Het gaat mij voornamelijk om het openen van die pakjes

Ik stuur Berend wel een keer langs. Wij moeten er nog een stuk of 12.

Pieterz schreef: Het gaat mij voornamelijk om het openen van die pakjes

Bedoel je die verfstank die er los komt als je ze open maakt? Die dingen stinken eigelijk een uur in de wind. Of worden ze daarom op de wc-deur geplakt?

Klopt, een soort gratis luchtverfrisser. Daarnaast zitten ze op de deur omdat Berend allemaal brandplekken op de deur heeft veroorzaakt.

Nog even een overzicht. (Geen idee of we deze missen of dat die spelers niet tussen de plaatjes zitten)

Fleurke schreef: Trainers: ROBERT MAASKANT, GERTJAN VERBEEK Keepers: ROMERO (AZ) Spelers: Groningen: DE ROOVER, Twente: ARNAUTOVICH, WIELAERT Vitesse: VAN WOLFSWINKEL NAC: ZWAANSWIJK NEC: POTHUIZEN Heracles: EVERTON, Feyenoord: BAHIA Graafschap: nog 2 geen idee wie we missen Alle dubbellen mogen ook komen, we plakken de hele deur vol.

als je pakjes overhebt kun je die natuurlijk nog steeds dumpen in de brievenbus.

TheoSikkema

Voor wie gelijk aan z'n lijn wil werken, die mag wel een sprintje doortrekken naar Beijum. Vooral cultspelers als Luis Suarez, Melvin Platje en Abubakari Yakubu zijn gewenst:)