welke moet je dan Maurice?

Va Va Voom schreef: Wij zoeken nog: ..191...

Neem ik vanavond wel voor je mee naar trainen, niet vergeten naar te vragen (en verder ook niets vergeten he..)

Henri L schreef: welke moet je dan Maurice?

Ben je vanavond (rond 23 uur) of morgenmiddag thuis? Kom ik wel even langs.

nee helaas, trainen en soos en morgenmiddag zaalvoetbal.

Woensdagmiddag 4 maart is er een ruilmomentje in de AH in V'huizen. Misschien is het wel even de moeite waard om te zien hoe Henri daar ten koste van 8-jarige jongetjes zijn douchedeur vol gaat krijgen...

Fleurke denk ik hoor, die kan niet stoppen met plakken.

Koning Drietand

Ik heb nog 4 dichte pakjes stickers in mijn bezit waar ik graag van af wil. Degene die een ei kapot gooit tegen het raam van Berend en dit vastlegt doormiddel van foto en het liefst film krijgt ze. Of je moet iets beters bieden. Hierover mag ik gebeld worden en vanavond kan er ook op soos onderhandeld worden. Dus tik een ei of verzin wat beters.

Senaat, doe er wat aan...

@ Hannah ik heb Roda-links voor je..

@ Hadewig, voor twee voetbalplaatjes mag je best een keer met mijn belletje spelen...

getver

Va Va Voom schreef: @ Hannah ik heb Roda-links voor je..

Ha yes! Op de vorige pagina staat welke ik voor jou heb. Wanneer gaan we ruilen?

ben je op soos?

Nee, tot mn grote frustratie is het beter als ik dat niet doe vanavond. Eerst weer fit zijn. Anders komt er van die hardlooptraining helemaal niks.

Maar ik ben dus gewoon de hele avond thuis. Je mag ook langskomen.
Zaterdag ben ik trouwens ook bij ON4. Dus je mag je plaatjes ook dan meenemen.

Ha Fleurke, mijn normaal gesproken gewaardeerde collega's hebben in hun onnozelheid de posters weggegooid maar ik zal even kijken of er nog wat te regelen valt. Ik kom zsm even langs met de plaatjes. Vanavond op SooS lijkt me een mooie gelegenheid om even wat heen en weer te ruilen:)

Ok... kom maar keer langs als je tijd hebt... Koffie staat wel klaar denk ik...

Henri L schreef: welke moet je dan Maurice?

Nog 15 moet ik er. 5, 40, 57, 66, 88, 95, 102, 132, 145, 146, 177, 184, 189, 232, 264. Heb je nog tijd voor een bakje koffie deze week?

wij hebben 5, 66, 95, 145, 232en 264 voor je. Kom maar langs als je een keer tijd hebt, er is altijd wel iemand thuis.

@ Jasper: 263 ligt hier nog steeds klaar voor je.

Harm: 168, 145, 72,
Henke: 48, 168

Henke schreef: Ha Fleurke, mijn normaal gesproken gewaardeerde collega's hebben in hun onnozelheid de posters weggegooid maar ik zal even kijken of er nog wat te regelen valt. Ik kom zsm even langs met de plaatjes. Vanavond op SooS lijkt me een mooie gelegenheid om even wat heen en weer te ruilen:)

Als je die poster van de ruilmiddag kan fiksen zou ook wel tof zijn...
Henri geeft je er wel een flesje Fanta Pomelo voor...

Ik ben vanmiddag nog wel in de AH, dus ik zal proberen om nog zo'n poster te krijgen. Je hoort het vanavond....