Fleurke

Hallo!

Snackbar 224 was het studeren helemaal zat, daarom hebben wij onze wc-deur beplakt met een aantal voetbalplaatjes... Zo kunnen we de brandplekken, die Henri op die deur gemaakt heeft, bedekken met allemaal voetbalhelden...
Zoals velen van jullie zullen weten, hebben wij allemaal bijzonder weinig geld, daarom zou het reuze leuk zijn als jullie al jullie voetbalplaatjes aan ons geven...

Als onze deur voor 6 februari niet helemaal volgeplakt is, zal er nooit meer een borrel plaatsvinden in Saffier 224...

Owjah, Henri zoekt nog steeds een kamer...

Ik heb nog wel een onbepaald aantal Happietaria-posters liggen, de stapel is een halve centimeter dik. Kom je ook een heel eind mee...

We willen graag voetbalhelden op de deur en geen magere kindertjes uit Somalie ofzo...

Jullie pakken het verkeerd aan

je moet zeggen: als de deur voor 6 februari vol is zal er dan een borrel plaatsvinden. Moet je eens kijken hoe hard ze dan binnenstromen!

Ik hou ze trouwens zelf. Borrels zijn toch saai

ik heb er vandaag 5 gekregen, het logo van heracles, roy beerens, jack tuyp, sepp de roover en joost volmer. ik ken ze allemaal niet en in de tijd dat ik nog met voetbal bezig was bestond heracles nog niet eens, dus je mag ze allemaal hebben, je weet waar mn huis woont.

Veenhof bedankt! Nu hebben we mijn lievelingsplaatje in ieder geval, het logo van Ajax in glitter, yes!

ik heb ze weggegeven aan een vriendelijke dame die er rond liep, maar voortaan zal ik ze voor jullie sparen...

siegard schreef: Veenhof bedankt! Nu hebben we mijn lievelingsplaatje in ieder geval, het logo van Ajax in glitter, yes!

Als je nou even gewacht had dan had je er nog twee kunnen krijgen. Nouja, voor de volgende keer!

Is dit ook het ruiltopic?

Ja
En waarschijnlijk gaat Henri nog een ruilbeurs organiseren...

Ik zeg: alleen jeroen verhoeven, keeper volendam in combinatie met Johnny van de Burgerking. Totally Snackbar 224!

Doen ze nu ook aan halve teamstickers, daar wordt de WC-deur ook niet bepaald fleuriger van.

Fleurke, je moet even in je brievenbus kijken!

Fleurke schreef: Snackbar 224

koop eerst es een fatsoenlijke frituur voordat je je bezig gaat houden met voetbalplaatjes.

Sparen jullie ze ook HT? Want ik heb die van Cobie gekregen, en die heeft zij voor mij weer bij Snackbar 224 in de bus gegooid...

Hamburgers bakken wij gewoon in de pan hoor, veel gezonder...
Holsappel bedankt!

Lucky schreef: je moet zeggen: als de deur voor 6 februari vol is zal er dan een borrel plaatsvinden.

Inderdaad, als je dat doet, dan krijg je ze ook van mij.

Tenzij mn wederhelft daarmee niet akkoord gaat

ik heb in geheel willekeurige volgorde:

146 189 109 230 137 263 192 249 097 048 261 055 158 045 076 (deze laatste is wel heel vet, want dit is het logo van de FC)

Trouwens deze plaatjes stinken wel heel chemisch, kan niet goed zijn. Kunnen we samen een heel plakboek vol krijgen?

Voor een Borrel in 224 doen wij alles!

Ik heb m'n plaatjes aan twee rotkinderen gegeven gisteren, sorry! Zijn stofzuigerzakken ook goed?

Die zijn altijd welkom!