Ik heb nog 15 plaatjes liggen, helaas geen Purrel Frankel...

En, is Fränkel inmiddels al binnen bij jullie? Ik hem em zelf ook nog niet. Koos en ik moeten onderstaande plaatjes nog:

> zie post verderop voor up-to-date lijst :D

Nog 76 te gaan dus... Wie regelt anders binnenkort ff een ruilbeurs? Even 's avonds bij iemand thuis ofzo...

Er ontstaan hier vaak spontaan ruilbeurzen... Verschuren, Kuijsten, Stevens, Zuidhof, Willems, Hannah en anderen morgenmiddag ff een ruilbeursje @ snackbar 224? Henri zorgt voor de hapjes...

of niet natuurlijk....

Purrel Frankel is inmiddels gelocaliseerd bij de Schoolholm en wordt een dezer dagen gehaald, opgeplakt en vereeuwigd op de wc-deur.

te ruilen tegen een marktconforme koers natuurlijk.

Waarschijnlijk fietst Fleurke voor de VGSE-vergadering even langs jullie met onze dubbellen, maar ik waarschuw je alvast deze jongen kan onderhandelen.

Ik heb sowieso nog een ADO logo dubbel, die mag je hebben. Verder weet ik het zo niet uit mijn hoofd. Zal vanmiddag even kijken.

Deze hebben wij voor jullie dubbel: neem dus even je plaatjes/dubbellen mee dan kijken wij wat wij nog nodig hebben voor onze extra plekken.

Hannah schreef: En, is Fränkel inmiddels al binnen bij jullie? Ik hem em zelf ook nog niet. Koos en ik moeten onderstaande plaatjes nog: ADO 1. ADOlogo 12. Caracciolo Feyenoord 47. Feyenoordlinks 59. Makaay FC Groningen 88. Powel Heerenveen 93. Heerenveenrechts NAC 133. Kolkka NEC 144. Radomski PSV 152. PSVlinks Sparta 183. Spartarechts 192. Dissels Twente 209. Denneboom Utrecht 218. Nesu Vitesse 237. Junker WillemII 267. Boutahar

[/quote]

Wowsie! Sueprrelaxed. Maar betekent dat dat er morgen serieus een ruilbeurs bij jullie thuis is? Of zal ik gewoon weer op een willekeurig tijdstip langskomen?

@ Pauline: geef je Adologo gratis weg (en zo ja, kom je die brengen of zal ik em halen) of wil je er wat voor terug (zo ja, wat?).

Update voor je Hannah, ik had maar de helfi van de stapel. Deze hebben we voor je:

Hannah schreef: En, is Fränkel inmiddels al binnen bij jullie? Ik hem em zelf ook nog niet. Koos en ik moeten onderstaande plaatjes nog: ADO 9. Rankovic 12. Caracciolo AZ 33. Azrechts 44. Dembélé Feyenoord 47. Feyenoordlinks 59. Makaay 60. Verbeek De Graafschap 75. Van Stee FC Groningen 88. Powel Heerenveen 93. Heerenveenrechts 96. Janmaat Heracles 106. Heracleslogo 116. Fledderus NAC 121. NAC logo 133. Kolkka NEC 144. Radomski PSV 152. PSVlinks 155. Salcido 158. Bréchet 163. Koevermans Sparta 183. Spartarechts 192. Dissels 193. Poepon Twente 199. Boschker 208. Elia 209. Denneboom Utrecht 217. Dickoh 218. Nesu Vitesse 237. Junker Volendam 252. Tuyp WillemII 267. Boutahar 269. Muhamadu

Nog 76 te gaan dus... Wie regelt anders binnenkort ff een ruilbeurs? Even 's avonds bij iemand thuis ofzo...[/quote]

Ik heb ook nog 25 plaatjes liggen. Geen zin om 't allemaal uit te zoeken, maar Hannah...jij weet waar je vanavond langs moet komen :wink:

Ow relaxed! Dan ben ik erbij vanavond!

Na een goeie deal met Henri en Pieter, boodschappen bij de AH en een verrassing in mn brievenbus (HT?) kan ik mn lijstje weer bijwerken. De volgende moet ik nog:

ADO

  1. Rankovic

Ajax

  1. Ajaxlinks
  2. Sulejmani

AZ

  1. Azlinks

Feyenoord

  1. De Cler
  2. Bruins
  3. Makaay

De Graafschap

  1. Fränkel

FC Groningen

  1. FC Groningenlogo
  2. De Roover

Heerenveen

  1. Dingsdag

Heracles

  1. Heraclesrechts
  2. Fledderus

NAC

  1. Fehér

NEC

  1. NEC logo
  2. Babos
  3. Sibum

PSV

  1. PSVlogo
  2. PSVlinks
  3. Bréchet

RODA JC

  1. Rodalogo
  2. Rodalinks

Twente

  1. Twentelinks
  2. Stam
  3. Denneboom

Utrecht

  1. Dickoh

WillemII

  1. WillemIIlinks
  2. Jonker

Nog 28 te gaan dus...

hey 224, wij hebben hier 3x in de aanbieding!
Kom maar op met die plaaties.

Ik moet deze week nog naar de stad, dus dan kom ik wel even langs denk ik. Welke moet je zoal nog Robbert?

Mooi gefotoshopt, dit is toch duidelijk Geert den Ouden met een ander gezicht erop geplakt..;)

Geert den Ouden verdediger?

ajax logo, stekelenburg, vd wiel, vermaelen,emanuelson, huntelaar, suarez.
en nog een stuk of 70. trainers als jans, maaskant, stevens, booy, van hanegem en been ook nog. logo's ado, ajax, groningen, nac, psv, twente en vitesse.
azlinks,feyenoordrechts,heraclesrechts, naclinks, psvlinks, twenterechts, vitesselinks en volendamrechts. Kun je daar wat van maken Henri?
Aangezien mijn huisgenoot alleen maar feyenoorders ruilt tegen een heleboel dubbelen lopen we een beetje achter met de plaatjes van ajax.

henri, je moet vanavond wel even langskomen op regioborrel, want ik neem purrel frankel voor je mee. Heb je toevallig een groningenspeler over?