Hé, ik heb Fleurke nog 2x het logo van Groningen gegeven, is het nog niet genoeg?

Neen, die willen we sowieso heel graag nog wel 2x... 1tje voor in de Vissenkom en 1 voor op de muur...
Dus kom maar door...

ps. dit is Fleurke

Pieterz schreef:
Hannah schreef: Even het topic weer ophalen, want ik kan me niet voorstellen dat iedereen zn album al vol heeft. Die van ons schiet aardig op. Nog 10 te gaan en wel de volgende: 136. NEC logo 158. Bréchet Wie heeft er nog wat leuks hiervan te ruilen?

deze heb ik hier dubbel

Hmm, net met Jasper geruild... Ik moet er nog 6.

ADO

  1. Rankovic

FC Groningen

  1. FC Groningenlogo

Heerenveen

  1. Dingsdag

PSV

  1. PSVlogo

    RODA JC
  2. Rodalinks

Twente

  1. Stam

Saffier 224. ligt er nog wat daarvan bij jullie? En Maarten Kuijsten, heb jij je album al compleet?

Nee, er liggen hier behoorlijk wat dubbellen, maar geen van bovenstaande.

Heb ik nou precies die stickers met Hannah geruild die Pieter ook had? je zou bijna denken dat het opzettelijk was

Hannah, ik heb Stam voor je liggen hier.

ik heb André Wetzel, Kim Jaggy, Mark Looms, Paul Verhaegh en zo'n zilver-PSV kaartje.
Wie wil?

wij willen het zilveren PSV-plaatje wel. Als je die aan je zus geeft kan ze die met saffier224 ruilen voor Ronnie Stam.

ik neem ze wel mee naar soos, (en ik zal niks aan hannah geven)

Nou leuk zeg... Maar goed, ik heb vast nog wel wat anders te ruilen Henri. Wanneer kan ik langskomen voor Stam?

Morgen ben ik de hele middag thuis, dus dat kan wel. Als je met Pieter afspreekt, dan heeft hij misschien ook nog wat voor je. Ik heb ook nog wat voor hem.

Hannah ik heb nr 98 wel voor je! Morgen op soos goed?

Ja!! Top! Ben je ook op de diesborrel? Namens de Diescie ofzo? Weet namelijk nog niet of ik 's avonds op soos ben.

N.B. Steendam

15 plaatjes voor het logo van de lokale fc. Wie maakt me los?

wie wil mijn tweede complete verzameling? over ongeveer ander half week gratis af te halen. De gulste gever heeft voorrang.

HT schreef: ik heb nog twee pakjes, in zilverpapier. Gratis af te halen op soos vanaf 00:00, voor de snelle hebbert.

Ik ben die snelle hebbert! Vanaf 19:00 uur ben ik al op soos, speciaal voor jou! Goed genoeg?

Verder neem ik mn dubbele mee, kan er weer keihard onderhandeld worden!

Hannah schreef: Ja!! Top! Ben je ook op de diesborrel? Namens de Diescie ofzo? Weet namelijk nog niet of ik 's avonds op soos ben.

ja daar ben ik ook

Prima, tot zo!

Hannah, wij hebben Stam, PSV logo en Dingsdag en evt Rankovic voor je. Wij moeten nog 4x ron jans, 2 x groningen logo, wat teamfoto's en wat trainers. O ja, keepers zijn vanaf nu ook welkom.

Veenhof bedankt!

We moeten nog:

Logo's
Groningen, 4 keer
Heereveen, 2 keer
Willem II
NAC
Volendam
Heracles
Roda
Graafschap
Vitesse

Trainers
van Gaal
van Hanegem
Maaskant
Andries Jonker
van Stee
Sollied

Teamfoto's
links willem II
links Roda
links NEC
rechts Utrecht

Keepers
heel veel