Die Vinkytownettertjes zitten hier steeds aan te bellen en te zeuren dat ze een slang gevonden hebben...
Maar Armani, in het vervolg krijgen wij die plaatjes dus? Henri en ik maken alleen ruzie wie ze op mag plakken, maar daar heb jij verder geen last van...

Er zit trouwens een typefout in het opsporingsbericht. De d-tjes en de t-tjes zijn mooi geplaatst.

Haha, schitterende Webciemail!

Ik heb de rechterhelft van zowel ADO als Groningen dubbel.

Ik moet even overleggen welke ik daarvoor terugwil :wink:

Haha, vooral de spelling van de namen door Fleurke is een succes.

Je bedoelt door FLEURKE zeker?

Saffier 224 moet de volgende plaatjes nog!Dus prop die brievenbus maar vol! Glitterlogo's: Groningen, ADO, PSV, UTRECHT, VOLDENDAM, FEIJENOORDTrainers: RON JANS, ROBBERT MAASKANT, MARCO VAN BASTEN, LOUIS VAN GAAL, GERTJAN VERBEEKTeamfoto links: AZ, FEIJENOORDTemafoto rechts: GRONINGEN, TWENTE, ADO, NEC, UTRECHT, RODA JC, VOLENDAMKeepers: AERTS (WILLEM2), BABELS (NEC), MICHEL VORM (UTRECHT), PIEKENHAGEN (HERACLES), ROMERO (AZ), LUCIANO (GRONINGEN) Spelers: Groningen: DE ROOVER, ANDERSSON,Twente: ELIA, ARNAUDOVIC, WIELAERTPSV: LAZOVICVitesse: VAN WOLFSWINKELNEC: LURLING, ZWAANSWIJK,Ajax: CVITANIC, VERTHONGEN, VAN DER WIEL, GABRIHeracles: EVERTON,Heereveen: BERENDS,AZ: DE ZEEUWFeijenoord: VAN BRONKHORST, BAHIA

haha ik heb er een paar voor jullie! In de aanbieding:

linker helft feijenoord
van der Wiel van AJAX
de Zeeuw van AZ
van Bronckhorst van Feijenoord

Zegt mij verder helemaal niets, maar jullie zijn er vast heel blij mee!:) Brievenbus gaat me iets te ver, vanavond naar de HV wil ik ze wel meenemen ;-)

ik heb een rechterhelft van iets, zou niet weten van wat... nr. 003, hebben?

Ik heb van Basten, Van Gaal en Lurling en nog 7 anderen, vanavond bij HV of soos geeft ik ze wel mee

Whoehoe ik heb lekker het glitterplaatje van fc groningen. ik denk dat ik em maar hou. Martin Pieckenhagen kunnen jullie wel komen halen, net als de rechterhelft van een stelletje rood met wit verticaal gestreepte knapen met 'Graydon' op hun shirt. (wie zijn dat?)

NEC: Lurling, Zwaanswijk...

Jullie weten geen eens goed welke speler nou bij welke club hoort....?

Daarom die plaatjes.....

Knip en plak-foutje vanuit Word, geen probleem.

Glitterlogo's: Groningen, ADO, PSV, UTRECHT, VOLENDAM, FEYENOORD

Trainers: RON JANS, ROBBERT MAASKANT, LOUIS VAN GAAL, GERTJAN VERBEEK

Teamfoto links: AZ, FEYENOORD

Teamfoto rechts: GRONINGEN, TWENTE, ADO, NEC, UTRECHT, VOLENDAM

Keepers: BABOS (NEC), PIEKENHAGEN (HERACLES), ROMERO (AZ), LUCIANO of VAN LOO (GRONINGEN)

Spelers:
Groningen: DE ROOVER, ANDERSSON,
Twente: ELIA, ARNAUTOVICH, WIELAERT
PSV: LAZOVIC
Vitesse: VAN WOLFSWINKEL
NAC: LURLING, ZWAANSWIJK
NEC: POTHUIZEN
Ajax: CVITANIC, VERTHONGEN, VAN DER WIEL
Heracles: EVERTON,
Heereveen: BERENDS,
AZ: DE ZEEUW
Feyenoord: VAN BRONCKHORST, BAHIA

Geen gezeik over spelling.
@ Jessica: Wat moet je hebben voor het logo van Groningen, wij zijn bereid heel erg ver te gaan....

N.B. Steendam

Man bijt hond wel gekeken? Handig als je wil ruilen!

marktplaats kan ook hoor...

Glitterlogo's: Groningen, PSV, UTRECHT, VOLENDAM, FEYENOORD

Trainers: RON JANS, ROBBERT MAASKANT, GERTJAN VERBEEK

Teamfoto links: AZ

Teamfoto rechts: GRONINGEN, TWENTE, ADO, NEC, VOLENDAM

Keepers: PIEKENHAGEN (HERACLES), ROMERO (AZ), LUCIANO of VAN LOO (GRONINGEN)

Spelers:
Groningen: DE ROOVER, ANDERSSON,
Twente: ELIA, ARNAUTOVICH, WIELAERT
PSV: LAZOVIC
Vitesse: VAN WOLFSWINKEL
NAC: ZWAANSWIJK
NEC: POTHUIZEN
Ajax: CVITANIC, VERTHONGEN
Heracles: EVERTON,
Heereveen: BERENDS,
Feyenoord: BAHIA

Geen gezeik over spelling.
@ Jessica: Wat moet je hebben voor het logo van Groningen, wij zijn bereid heel erg ver te gaan....

Ik heb Verthongen thuis liggen.. voor 10 dubbele van jou krijg je hem.

Kan Snackbar 224 even een up-to-date lijstje posten met alle plaatjes die ze nog moeten? Er komen hier om de haverklap kleine jongetjes met plaatjes om te ruilen op bezoek bij mn broertje...

Vertonghen , Verbeek, Luciano. @ saffier 60. morgenmiddag in ruil voor 3 broodjes frikandel.

Wil je die plaatjes hebben en verwelkom je de gulle gever dan met 3 broodjes frikadel? Of heb je die plaatjes en honger?

Glitterlogo's: FEYENOORD

Trainers: ROBERT MAASKANT, GERTJAN VERBEEK

Teamfoto rechts: GRONINGEN

Keepers: ROMERO (AZ), LUCIANO (GRONINGEN)

Spelers:
Groningen: DE ROOVER, ANDERSSON,
Twente: ARNAUTOVICH, WIELAERT
Vitesse: VAN WOLFSWINKEL
NAC: ZWAANSWIJK
NEC: POTHUIZEN
Ajax: CVITANIC, VERTHONGEN
Heracles: EVERTON,
Feyenoord: BAHIA

We hebben een kleine 200 dubbelen, maar we ruilen alleen 1 op 1..., maximaal 1 op 2

Nog 5 dagen en dan is het al 6 februari....

-x-