Ik heb Lovre dubbel. Ik wil em alleen ruilen tegen een andere Groningenspeler.

HT schreef: wou ik net (22u)even langsgaan om ze hoogstpersoonlijk langs te brengen (en om te vragen of jullie mijn tasje met bijbels nog hebben van de borrel van vorige week...) zijn die sjappen niet thuis. Graag of niet hoor...

Aj, dat is jammer. Er ligt inderdaad nog een tasje met bijbels hier, maar dat gaat je wel stickers kosten.

Verder is de deur nog lang niet vol, dus we hebben er nog heel veel nodig!
Voor de liefhebber, dit zijn onze dubbele:

ADO elftal linker helft, Pranjic, Mario Been (erg hip tegenwoordig, zeker wel 2 waard), Mark de Man, Tuyp, Kolk, RODA elftal linker helft, Castro, Ammi, PSV elftal linker helft, Maynard, Andries Jonker en ook zeker niet de minste: Miralem Sulejmani.
Kom maar door!

brievenbus 224, dank u wel...

Vraag ook ff aan je ouders of ze die dingen willen sparen voor ons...

Herbsgarden

Kun je geen brief naar de ZoZ sturen? Die hebben alles.

Speciaal voor 224 in de aanbieding: Jhonny van de Burgerking. Te ruilen voor 1 nog gesloten pakje.

morgen ligt er weer wat in de bus (heb geen idee wie, vind ik ook niet interessant... die leuke stripjes daar op de wc zijn toch eigenlijk veel boeiender of zeg ik nu iets heel grofs...)

Helaas voor jullie spaart mijn broertje ze ook, anders had ik nu ongeveer 25 pakjes voor jullie...

Dat is omgerekend voor meer dan 250 euro aan boodschappen bij AH, in twee weken tijd. Herman, heb jij een kelder vol met kinderen ofzo?

waarschijnlijk zijn er ook acties waar je extra plaatjes bij kan krijgen ;)

bij deze heb ik in de aanbieding: NAC glitter logo, Cissé van Roda, Piet Velthuizen van Vitesse, Lurling van NAC en last but not least ieders held Louis van Gaal. Wil je ze zeker hebben moet je ze ophalen bij aqua 129, minder zeker is als ik ze langs moet brengen...

Mooi, wil je die meenemen naar soos?

P.s. Om de haverklap gaat de bel hiero dat er weer iemand een slang gevonden heeft dit en dat... Haha welke mafketel heeft die a4tjes opgehangen in de Saffier...?

het is ook wel een hele beangstigende brief inderdaad - oppassen geblazen.

Ik wil graag 2 ruilen, ik heb nummer 249 Vit Valenta en 189 Erik Falkenburg dubbel. Iemand die wil ruilen met ons?

Mensen die inkopen gedaan hebben voor BK kunnen de verkregen voetbalplaatjes door onze brievenbus gooien...

ik heb hier 25 voetbalplaatjes, maar ik ga er natuurlijk niet helemaal voor naar Vinkhuizen fietsen...

Neem je ze mee naar soos?

We moeten er nog steeds een aantal en aangezien we er al best veel hebben kunnen we dus alle pakjes goed gebruiken om de juiste plaatjes te vinden.

Voor de spaarders, onze dubbellen:

Groningen: Lovre, Powell, Levchenko
Ajax: Aissati, Ajax rechterhelft
PSV: Amrabat, Koevermans, Marcellis (2x)
AZ: glitterlogo, Mendes da Silva, Martens, Moreno, Jaliens, Pocognoli
Feyenoord: Landzaat, Feyenoord rechter helft
Heerenveen: Sollied (2x), Pranjic
FC Twente: glitterlogo, N'Kufo (2x), linkerhelft Twente
NAC: Kolka
NEC: Otten
FC Utrecht: Dickoh, Cornelisse (3x), Silberbauer
WillemII: Kargbo, Janse
Heracles: Rechterhelft Heracles, Fledderus, Dost, Douglas
Sparta: Knol, Vermes
ADO: Pique, Ammi (2x), Horvath (3x)
Graafschap: glitterlogo (2x), graafschap linker helft, van Stee
Vitesse: linkerhelft Vitesse, Kolk
Volendam: linkerhelft Voldendam, Meijers (2x), Maynard, Valenta, de Lange

Wat enorm irritant al die kindertjes voor de AH die om je heen gaan zwermen met de vraag of je nog voetbalplaatjes hebt. Als je er al eentje voor ze over hebt kun je ze nog niet weggeven omdat ze elkaar uitmoorden om die dingen maar te krijgen.

Is de slang al opgedoken trouwens?

Kinderen die beneden de Saffier staan en vragen of je je vuilniszakken open wilt maken omdat de slang erin kan zitten is nog irritanter!