Aha, dus om het kwartier team wisselen, lijkt me opzich wel prima; hoewel het ook wat kan hebben om de tegenstander een mogelijkheid te bieden tot revange, wanneer ze alweer van me verloren hebben :lol: Maar daar komen we vast wel uit...

Ik hoorde dat Loes ook kwam; deze keer mét kleren :D .

Kan iedereen trouwens even zeggen hoe laat hij/zij van plan is om te komen? Opzich maakt het mij namelijk niet echt uit welk uur het wordt, maar 2 uur lang hou ik gewoon niet vol, en past ook niet in mijn drukke schema ;).

Joachim Sickbock

Ik ben er vanaf 1400 uur denk ik wel, als ik tenminste erin kom zonder aclokaart, want donderdag is de stufie nog niet binnen...

Ik ben er ook vanaf 14.00 uur.

Jaap Boersema schreef: Ik ben er ook vanaf 14.00 uur.

Ik wil eiglijks ook wel eens meedoen, maar ik heb college van 1-3, dus ik moet ff kijken in hoeverre dat in mijn mogelijkheden ligt....

Joechee, ben er ook weer om 14u!
En Loes komt ook (uit betrouwbare bron vernomen), om 15u, met kleertjes hoop ik.
Loes wist nog een leuker systeem dan alleen maar husselen: verschillende teams, 2 tegen 2, winnaar blijft 'links' staan (daar worden dan punten geteld), 'rechts' wordt gewisseld met n team aan de kant.
(of zoiets..) Best leuk om deze variant ook een deel van de tijd te doen, niettan?! 2uur partijtjes is beetje suf..

En Jaap, bereid jij dit keer de warming up voor? (weeniehoe? --> kluister 's ochtends aan de buis bij de peopletjes van NL1.. best thof!)

ik ben dr ook weer bij, vanaf half 3 / 3 uur

Ik denk dat ik dan ook om 14.00 uur kom...
Zijn er nog mensen die om die reden besluiten om toch maar later te komen? ;)

En we gaan donderdag wel op een groot veld spelen....

Maakt mij niet uit...
Mijn smashes zijn toch allemaal binnen de 3 meter :!:

Net op dameshoogte hoorde ik...

Diehard schreef: En we gaan donderdag wel op een groot veld spelen....

JA!! En ook op een SCHOON veld hoop ik.

mag iedereen komen? zelfs ik?

Helaas moet ik me voor morgen afmelden. Mijn knieholte (kruisbanden ofzo?) speelde vanavond met volleybaltraining listig op. :( Toch maar even een week aanzien en dus geen zaalsporten doen...

Dat was een leuke pot vandaag. Mooi niveautje.
Voor volgende week is zaal 1 van 14:00 tot 16:00 gereserveerd.
Dat wordt weer lachen.

Ik kom alleen als we gaan volleyballen, en niet als we net als gister weer meer dan een uur gaan platliggen van het lachen... is natuurlijk wel leuk en voor een keer geeft het niet, ik had mijn week toch niet...
Maar volgende keer wil ik wel weer zweten... ff hard er voor gaan...

Ik heb 't eerste uur niet meegemaakt, maar het tweede uur vond ik het erg leuk, ondanks het feit dat ik mijn sportbroekje niet bij me had...

Volgende keer voor mij weer vanaf ± 15.00 uur (miss iets eerder).

Lizzy schreef: meer dan een uur gaan platliggen van het lachen...

Wanneer was dat dan?
Ik vond het alleen wel grappig om Postma te zien ploeteren in zijn spijkerbroek. :D

Dat idd, en meerdere dingen zorgden er gewoon voor dat ik een beetje melig werd... Maar t was in principe ook wel weer gezellig, dus wie weet kom ik ook weer. En die Loes die gaan we verplichten!

@Lizzy

ik heb de eerste helft niet meegemaakt, en misschien was dat meer lacherig etc, en mijn binnenkomst (2 minuten?) dat ik mijn broekje vergeten was maar voor de rest vond ik het juist (dus toen ik aanwezig was) vrij serieus en goed gaan allemaal... Er werd leuk gespeeld en er waren goede rally's (hoe schrijf je dat woord). Veel meer hoef je er denk ik niet van te verwachten. Volgens mij lag het toch echt puur aan je eigen spel, gezien het aantal keren dat je een woordje uitriep dat je vast niet van je moeder mag zeggen :lol:.

Ik vond het in ieder geval leuker dan ik had gedacht, en kom zeker weer donderdag a.s. Misschien zelfs ook al het eerste uur, maar k moet even kijken hoe ik uitkom met de tijd. Kunnen eventueel het eerste deel iets meer 'training' achtig inrichten? Matthijs en ik weten namelijk een leuke trainingsoefening (van de veracles training): op 1 helft staat 1 persoon voor het net in de middencirkel; hij (of zij) leidt dit onderdeel. Aan de kant staan de deelnemers, in 3 tallen, en om de beurt mogen zehet veld in, tot dat ze 'af' zijn, want dan moeten ze 'wegwezen'.

De bedoeling is dat je met je drietal zo ver mogelijk komt met het spel, wat het volgende inhoudt. Je moet telkens via de persoon in de middencirkel spelen, en die speelt de bal telkens op een willekeurige (en vervelende) plek terug in het veld. De 3 spelers mogen 3x spelen om de bal terug te krijgen bij de leider(/ster), en als dat niet lukt (de bal wordt niet binnen bereik van die persoon gespeeld) zijn ze af, en ishet volgende koppel aan de beurt...

Een van mijn favoriete trainingsonderdelen, dus wie weet een ideetje?

He Postma jonge, ik heb me ook kostelijk vermaakt en dat ik zei dat het serieuzer moest was een geintje. Ik was zelf gewoon niet echt serieus bezig, en das wat ik bedoelde. Volgende keer doe ik beter mee! Sorry! En o ja, mijn taalgebruik heb ik een excuus voor: ik kom uit rotterdam! Nee hoor, geintje, ook dat gedrag zal ik aan banden leggen. (Proberen tenminste... :wink: )