Wat moest je vanavond ook alweer voorbereiden Fop?

fopschipper schreef: Ik zit zelf wel bij een alliantie, maar dat is een hele kleine.

Da's dan ook niet zo slim hè.

Mijn spelers naam is 'skipper' en mijn dorp heet 'Ai'. (Hendri, alvast bedankt!)

:lol: Prachtig.

Ik weet niet precies hoe, maar je kunt je soldaten verplaatsen en op andermans graan teren. Moet je wel uitkijken of diegene genoeg graan heeft... Ik denk trouwens dat die kerel enorm zit te bluffen, er zit veel te veel afstand tussen jullie en een katapult doet er 4 hokjes per uur over.
Daarbij, veel jongetjes roepen zoiets als: 'VAL ONS NI MEER AAN OF WE KOME JE MET VETTE LEGERS JE DORP HELEMAAL KAPOT GOOIE!!!' (oid)

Harm, ga slapen.

Rinze schreef: Ik zie dat Els, Minkcie en Feranderd aardig dicht bij mij in de buurt zitten. Ik zit op 117/-98. Mijn eerste rooftochtzit er al weer op. Heerlijk.

Join de T.C.C. alliantie Djurre en ik zitter ook bij en het groeit erg snel!

Hoppa, 4e dorpje geregeld. Een 1-1-1-15 dorpje, lekker veel graan. Wordt over 4 dagen weggekattapulteert, of hoe je dat ook noemt, en overgenomen door alliantiegenoot.
Krijg er alle kosten voor terug met een bonus van 50,000 grondstoffen van elk. :P

Tja, is wel een beetje ver weg voor hem, ook al zit hij relatief dichtbij

weenyman schreef: Hoppa, 4e dorpje geregeld. Een 1-1-1-15 dorpje, lekker veel graan. Wordt over 4 dagen weggekattapulteert, of hoe je dat ook noemt, en overgenomen door alliantiegenoot. Krijg er alle kosten voor terug met een bonus van 50,000 grondstoffen van elk. :P

relaxed, ik heb nu ook in mijn derde dorp op 2 velden na alles op 10 en dan schiet het lekker op, nog 1 plekje stijgen en ik zit in de top-100.

voor de dj's onder ons ;)
ja, jij kent m al, skippy

verder echt een hele trieste site... :?

relaxed, ik heb nu ook in mijn derde dorp op 2 velden na alles op 10 en dan schiet het lekker op, nog 1 plekje stijgen en ik zit in de top-100.[/quote]

Nou het is gelukt, ik heb je op de 99e plek gekregen

Voor iedereen die ook herinneringen heeft aan die hele oude spelletjes. Een hele site vol spelletjes die gemaakt zijn toen je moeder je luiers nog verschoonde.

Travianers opgelet!

Stel dat er een GSV-alliantie wordt opgericht.., wie zouden er dan allemaal hun eigen alliantie willen verlaten om zich daarbij aan te sluiten???

Als er genoeg animo is, hebben we heel binnenkort onze eigen GSV-alliantie!

Is dat wel handig? We zitten namelijk niet echt bij elkaar in de buurt.
Maar ik hou een slag om de arm dus wijs het niet direct af.

Vind het niks, zit nu mooi vlak bij mijn alliantie, wat Rinze zegt: als je verder van je alliantiegenoten af zit heb je er niks aan en hebben zij er niks aan.

Voor mij nope dus.

Wanneer iedereen meedoet zit je altijd wel bij GSV'ers in de buurt. Bovendien heeft het ook z'n voordelen wanneer je over de hele map verspreid bent.

Check het nieuwe Travian-topic!!!

Robespierre

Beste GSV-ers,

Nu breekt mijn klomp, proberen jullie onze Ursa weg te kapen door hem de loyaliteitsvraag te stellen? Schande! ;)

Nu, hier spreekt de diplomatix van XiniX, een alliantie met ongeveer 20 Ichthianen/ kennissen/ verwanten van Ichthianen en één GSV-er, namelijk Ursa. Overigens is XiniX geen "Ichthus-alliantie", want de kern bestaat uit een club vrienden/ broers uit het pittoreske Kampen en dat er veel Ichthianen bij zitten, komt doordat wij nu eenmaal erg elkaar opzoeken. ;) XiniX staat momenteel op plaats 35 en is bezig een netwerk te bouwen van subtop-allianties om zo wat sterker te staan.

Als het u lukt een alliantie te formeren, dan zou XiniX graag een alliantie met u aangaan, omdat wij zeker weten dat de GSV een betrouwbare partner is.

Mocht er uiteindelijk geen GSV-alliantie komen, dan is een ieder die nog een redelijk sterke alliantie zoekt (we kunnen iig goed praten en daarmee kom je een heel eind) bij deze uitgenodigd zicht bij XiniX te voegen. De enige drempel die wij opwerpen is dat aspirant-XiniXi de grens van 100 inwoners gepasseerd dienen te zijn. Binnenkort wordt deze grens verhoogd naar 150 of 200, om de kracht van XiniX te waarborgen. Als er van uw kant belangstelling is en deze grens zorgt voor een probleem, dan kan ik wel kijken of er voor u een uitzondering gemaakt kan worden.

Hoe dan ook, ik hoop op een goede band tussen de GSV-Travianners en XiniX.

Broederlijke groet,
Vitellius, diplomatix van XiniX
(a.k.a. Chukwudifu, Roberspierre, Evian)

Hartstikke gezellig, maar er is dus een ander traviantopic en het is de vraag of de gsvalliantie er komt

Robespierre

Wat fijn, maar ik zag in dat bericht geen link naar het nieuwe topic en snap de logica van jullie forum nog niet goed genoeg om het zelf te vinden. De zoek-functie wees me de weg naar dit topic en niet naar een ander, nieuw, Travian-topic.

dat andere topic staat om wat voor reden dan ook intern, dus je zult hem ook niet kunnen vinden.

dat is om te voorkomen dat iedereen van buitenaf door heeft dat we met zn allen student niet combineren met studeren. :P

:lol: :lol: :lol:

Nu vraag ik me stiekem toch af: doet am. Klei ook aan Travian?