He Vitellius, ik zie dat je lekker groeit. Ik probeer al enkele dagen je voorbij te streven op de ranglijst. :P

Robespierre

Laatste keer dat ik Klei sprak deed hij niet mee, wist zelfs amper wat Travian was.

Over het gesloten gedeelte: jammer, maar de boodschap is ook wel duidelijk zoals ik het in dit topic heb verwoord. Ik ga gewoon Ursa eens in de zoveel tijd uithoren en dan kom ik wel aan m'n informatie. :P

(weenyman, je bent me voorbij, maar voor hoe lang? dat is de vraag......;))

Ik zat is te denken, misschien kan ik een GSV-Older-5 op touw zetten...

Harald schreef: Ik zat is te denken, misschien kan ik een GSV-Older-5 op touw zetten...

Dit was Henri overigens, toch lastig als je in 1 computer op gsvnet zit.

doen er eigenlijk nog mensen aan mobstar?

Nou, ik heb nog wel een account, maar speel niet meer.

www.spele.nl --> pinguin slaan. enorm lache.
Infamous angel
Knapzak schreef: doen er eigenlijk nog mensen aan mobstar?

Oi oi, toch niet jij hè, Knapzak! :lol:

Daarnaast heb ik een ander online spel gezien wat wel meer zieltjes gaat veroveren. Het heeft de zeer toepasselijke naam . Het kost je wat, maar dan kan je ook je hele verdere leven anders doen...

dus jij bent je tweede leven al begonnen?:P

zijn er nog mensen actief op het vlak van SOG spelletjes online? Ideaal om je zwarte gat op te vullen lijkt me.

Ik ben nog redelijk actief op Travian, s3 en s4.

Zijn er geen leuke ontsnapspelletjes die we nog niet gedaan hebben, ik wil iets hebben om te SOGgen ;)

hmm net een uur lang pinguins geslagen in de cmb, terwijl dr 10 mensen op een pc staan te wachten.. gna gna..

Dan moet je deze ook maar even proberen:

Haha, het lijkt wel een Agent uit The Matrix

Tis iig schijtirritant

je kunt niks raken behalve wat glazen enzo. de bar zakt niet eens in elkaar als je een hele zwarte lijn van kogelgaten maakt. Dat is toch slecht!

Het is toch wel bevredigend als je op exit klikt