ik krijg wel allerlei dingetjes te pakken, maar ik kom maar niet verder, jij wel?

Ik snap die op de kop kamer nog voor geen meter. En die vervelende pasfoto ook niet. Echt irritant!! :x

Op de kop kamer?? Zit die erin? Je hebt toch gewoon die hal, keuken, studeerkamer, slaapkamer en de kamer met de jas&hoed? Een pasfoto heb ik ook nergens gezien... ik mistte alleen nog een stukje van de brief en nog 1 dingetje, toen ben ik gestopt.
(dat forum met tips en hints is trouwens wel erg verleidelijk...)

dit spel is wel leuk ja!
maar over welk forum heb je het? (niet dat ik het nodig heb gehad ;))

idd welk forum??? en ik kom maar tot twee kamers :S

skippy, van jou had ik toch beter verwacht ;)
ik had 20 min nodig...

De ontknoping is ook erg leuk! Waar kan ik meer van deze spelletjes vinden? (Ik ben een klein half uurtje bezig geweest)

heb me ook aangemeld bij travian, zit op (-136,-100 zit daar nog iemand in de buurt?)Verder snap ik er nog niet zoveel van. Eerst maar ff alle velden upgraden. Heeft iemand verder nog tips?

gewoon eerst je velden upgraden.

Er staan heel veel van die 'escape the room' spelletjes op http://gamershood.com. Alleen doet die site het nu ineens niet, beetje raar. Maar daarbij zit ook de link naar 'the doors' en bij elk spelletje staat een help-linkje naar het forum om je reactie te plaatsen (lees: hulp vragen). Daar staat meestal wel een 'walk-through' bij die je door het hele spel sleept. Lekker makkelijk dus :D

wel lachen die spelletjes als je je echt verveelt idd! maar niet iets waar ik echt goed in ben. (zelfs met die hele walk-through kwam ik er niet uit .. :oops: )

dat travian wordt je ook alleen maar chagrijnig (ofzo) van. ik was vanmiddag aangevallen en aangezien ik net ben begonnen had ik geen verdediging. Nou kijk ik weer ff en nou word ik weer aangevallen! Lekker is dat. :s

Je moet schuilplaatsen bouwen. Dan kunnen ze niks afpakken en wordt het onvoordelig om jouw aan te vallen.

dat klopt, mijn broertje heeft er verstand van...

Vragen over Travian?

Stel ze aan de Ligtenberg vraagbaak! 2x zoveel kans op een antwoord!

ik heb ook wel een schuilplaats, maar ik maak wel telkens wat verlies zo. Of moet je meerdere schuilplaatsen hebben?

Zou ik wel doen, als je later in het spel bent, en je hebt ze niet meer nodig, kun je ze dan alsnog vernietigen.

Je kunt je schuilplaats natuurlijk ook gewoon ff upgraden. Of heb je dat al gedaan. In dat geval moet je gewoon vlak voordat je aangevallen wordt zoveel mogelijk grondstoffen gebruiken door landjes te upgraden enz. Dan maken ze ook niet genoeg winst

siegardinho schreef: dat travian wordt je ook alleen maar chagrijnig (ofzo) van. ik was vanmiddag aangevallen en aangezien ik net ben begonnen had ik geen verdediging. Nou kijk ik weer ff en nou word ik weer aangevallen! Lekker is dat. :s

Hoe lang ben je al bezig dan? Heb je geen newbie-protectie?

Heb zelf trouwens een baggerverdediging, ben mijn armzalige buurtjes aant plunderen.

ehm, waarschijnlijk net zo lang dat ik aangevallen mag worden. En ik zal idd mn schuilplaats wat upgraden, daz wel een goed id. Ik heb ook voordat ik werd aangevallen zo veel mogelijk uitgegeven, maar je kan maar 1 ding tegelijk, dus ik had ook nog aardig wat over helaas.