Speciaal voor de farmville-addicts en farmville-haters:

http://www.trouw.nl/opinie/columnisten/ ... ille_.html

Voor alle voetbal en fifa-fans met facebook, je kan nu je eigen team samenstellen/ bij elkaar sparen met Fifa-superstars, om vervolgens westrijden tegen de pc als wel tegen vrienden te spelen. En je unlocked ook nog es bonussen voor de Fifa11 demo ;)

Vrijwel alle spelers zitten erin, maar voordat je een Rooney in je team krijgt moet je natuurlijk wat winnen. Tot die tijd moet ik het bv gewoon doen met Mats Junker, superspits van Roda JC ;)

check het

Ik weet ook een spel!

Tower Defense, maar dan met pinguins. Geniaal en heerlijk verslavend voor een middagje of 2.

wellicht eerder gepost: the names of the jaarverbanden of the GSV:

Penguin tower defense, hoe ze er op komen geen idee.. maar tis wel leuk :D

Herbsgarden
R'nr schreef: wellicht eerder gepost: the names of the jaarverbanden of the GSV:

Stomme Fnaab Fnor en Snel met hun tekentjes, verlies je vet veel tijd mee. Bestaat het jaarverbandslied van Grstklmnt eigenlijk ook nog? Ben benieuwd hoe je dat bralt.

Paula Lunenborg

Level 10 is onmogelijk!!

Paula Lunenborg

Wat een rotspel; maximaal level 7; en ik weet ook maar 5 jaarverbandsnamen, dus dat is ook niet leuk, haha.

R'nr schreef: wellicht eerder gepost: the names of the jaarverbanden of the GSV:

Ik kon hem laatst een keer in 1 minuut en 4 seconden.
Op mijn typediploma stond dan ook dat ik 304 aanslagen per minuut had. Toen zei ik altijd dat Al Qaida, ETA en de Taliban mij dat gezamenlijk nog niet nadeden, maar dat vind ik nu een beetje een flauwe.

Ja, je wordt wat ouder he. Dan schijnt je soort humor ook te veranderen.

alvast sinterklaascadeautjes uitpakken?

Koning Drietand

Wat heb je gewonnen Reinier? Ik wacht al tien minuten op een mailtje, maar krijg niks.

http://firstpersontetris.com/

Gewoon tetris, maar dan net even anders. Zodat je misselijk wordt. Mijn score: 5200.

Jaaaaaa! Hoezo misselijk trouwens?

EDIT: 6918

Nou, niet perse. Ik dacht dat het zou kunnen vanwege het draaien. Maar ik had er zelf geen last van.

C.A. schreef: Voor een lekker makkelijk spelletje met slechte muziek: Huidig record: 44258

deze is cool :D

Speciaal voor Fre en zijn BK genootjes, de . Span je in en zie of je beter bent dan BK van 't Hof!