Mijn naam is: TheMaster81 en ik zit in de crew: FrAnKlinz!

Infamous angel

Hitman ben ik zo, dacht ik zo. Dan heb je pas de smaak te pakken. Verder is het irri als een-of-andere low life, jou beschiet en je kunt nix terug doen.

Ik ben Cool Iceman en zit bij The Crunchers crew.

Psssst. Mol je zit bij LeerdamNZz StyLo als crew, FrAnKlinz is je crewbaas.

Simon schreef: Hoe heten jullie bij mobstar? Mijn criminele alter-ego kan je vinden onder de naam The Economist. Enne, Iceman, zorg eerst maar eens dat je hitman wordt...

Zorg jij maar dat je eerst bij een crew komt :wink:

L1Rn4urAyA7aTEe

Even mijn reactie op de nieuwe hype:

"It wasn't me, I didn't do it." :heilig:

Nieuwe hype?

Ingûh schreef: Moet jij niet gewoon studeren, Van Faassen?

Van Faassen studeren? :wink:

Martijn schreef: [..] Van Faassen studeren? :wink:

Mijn verbazing was meer over het woordje gewoon, ik dacht me toch wel te kunnen herinneren dat hij al wel eens een keertje gestudeerd had.
wel eens...
dacht ik...
ehmmm...
:?

Infamous angel
Simon schreef: Enne, Iceman, zorg eerst maar eens dat je hitman wordt...

Eeeeeh, dat ben ik al, en nu?
:D

Getuige dit bericht:

Notification received on 2004-04-20 15:01:14:
You have been promoted to Hitman, keep on going!
Verwijder

Oja ik ook 8)

:Notification received on 2004-04-21 00:01:50:
You have been promoted to Hitman, keep on going!

Jajajajaja,. ik ben erbij Jan. Weening en ik gaan hoogstwaarschijnlijk paying member worden!

Woohoo, weenyman uiteraard, binnenkort paying member, spelend in de crew Cursed Dragon, nu nog met rang Apprentice, but not for long.......

Infamous angel

Lachen, deze nieuwe GSV-activiteit. Bij dezen een oproep om iedereen die meedoet hier ff z'n naam bekend te maken. Als er dan genoeg zijn kunnen we overwegen een GSV-crew te gaan oprichten. Binnenkort zijn er al een aantal paying members, dus alleen nog ff genoeg mensen.

Mijn naam is Yioor en ik ben lid van ~ Breda Locos ~

Ik heb gisteren de betaling het internet opgestuurd. Dus dat is weer een betalend lid erbij :!:

Infamous angel

Zijn er als mensen die de voordelen van paying member hebben mogen ontvangen/gebruiken, ik ben heel erg benieuwd, dus meldt ff wat je ervan vindt (dat killen is sowieso tof, als je weer zo'n lastpak hebt die denkt dat ie stoer is).

ja hoor, een trotse low-life erbij: Hazy-JZ.

Ben nog niet zo stoer hoor, heb eerst maar iemand van mn eigen lengte gepakt en snoep van een kind gejat (alsof jullie dat niet gedaan hebben)

Infamous angel

Leuk, nog een GSV player erbij. Durf je wel, snoep van kinderen jatten? Schaam je.

Ff een update van alle spelers die een carrière als maffioso ambieëren:
McSicko
weenyman
TheMaster81
martijnkelder
The Economist
senator
Hazy JZ
Yioor
Juan M
Razende Roeland
Cool Iceman (c'est moi)

Ben ik nog iemand vergeten?

Dus wilde je ook altijd al kinderen beroven van hun snoep, of zomaar iemand op straat van zijn geld. Dit is je kans. Je kunt je opwerken tot bank overvaller en drugrunner, voor het grote geld.
Meldt je aan op

Vanaf nu is de Razende Roeland ook van de partij....

Na al mijn geld te hebben vergokt met blackjack doe ik weer een poging een fortuin op te bouwen, mede met behulp van de 20.000 die ik van Weening krijg wanneer ik van hem win met schaken :twisted:

sjak,.. ik zit al op het miljoen,... 8) nog ff en dan zal ik je wel ff overhoop schieten ;)

Infamous angel
Skippy schreef: sjak,.. ik zit al op het miljoen,... 8) nog ff en dan zal ik je wel ff overhoop schieten ;)

Haha, daar zat ik gisteren al op. Wel lekker hoor. 1m op de bank zetten levert je gewoon 50k op, heerlijk gewoon :wink: en je hoeft er nix voor te doen. Met 1300k in de pocket zeg ik, op naar de concorde en dan voor het grote geld!

Dat zal mij niet gebeuren!
Leer eens maar eens schaken en ga dan maar schieten :wink:

grapjas,.. jij vergokt alles wat los en vast zit;) zelfs als je het nog niet eens hebt of het is niet van jou, dan vergok je het nog!!!