Helaas niet, die zijn 27e geworden. Wel heeft de nachtploeg lang boven NSG gestaan.

Wat sfeerfoto's: https://www.batavierenrace.nl/foto/browse/2013/label/60

Het was top!!

Joriekee schreef: EN EN ?? HOEVEELSTE ZIJN JULLIE GEINDIGD? Jaa, alles met uitroeptekens !!! WANT IK BEN ZO BENIEUWD !!!

Bedoel je niet per ongeluk hoofdletters

Heb je altijd al iets groters willen leiden dan de GSV?

10 mei 2014 is de volgende batavierenrace, hiervoor zijn natuurlijk ook ploegleiders nodig. Wanneer je een weekend wil vol passie, spanning, en sensatie dan is het ploegleiderschap der GSV een geweldige kans. Daarbij komt het feit dat je als ploegleider kwaliteiten in jezelf ontdekt waarvan je niet eens wist dat je ze had. Ploegleider zijn is gelijk aan alle baten van het novitiaat. Zelfontplooiing, één team, één taak, mede GSVers motiveren en meer. Grote voordeel van ploegleider is dat je de lasten van het novitiaat terug ziet komen.

Interesse? Mail dan nu je cv en motivatie naar robertmodderman92@gmail.com of benpoelarends@hotmail.com om terecht te komen in het illustere rijtje ploegleiders dat de GSV rijk is en vooral ook om een hoop aanzien binnen de GSV te verkrijgen.

Amicae Amicique,

De BATA ligt al weer een tijd achter u maar er zijn nog een tweetal lopende zaken.

Ten eerste is Theo een slaapzak kwijt, uw ploegleiders hebben zowel de bus als het terein grondig gecheckt en daar lag de slaapzak niet, kijkt allen nog even thuis of de slaapzak daar misschien ligt en zo ja neem dan even met Theo of mij contact op.

Dan het tweede en belangrijkst bericht. Ook in 2014 is er weer een Batavierenrace. Hier zijn weer twee ploegleiders voor nodig. Wanneer je wil weten hoe ongelooflijk tof het is om dat te doen schiet dan Thierry, Norbert, Ben of mij even aan. Dan is het vervolgens aan u om een sollicitatiebrief+cv in te leveren in het oranjehuys t.a.v. Robert Modderman.

Voor alle overige vragen aangaande de BATA kunt u contact opnemen met Ben of mij.

Met amicale groet,

Robert Modderman
Ploegleider 2012+2013

Amicae Amicique,

Inmiddels een drie-dubbele post maar wat wil je ook als er een maand lang niks gezegd wordt.

Ten eerste wil ik nogmaals de slaapzak van amice Sikkema onder uw aandacht brengen. Wie heeft dat ding liggen. Graag afleveren in het oranjehuys.

Ten tweede hebben we veel reacties gekregen op de vacature voor ploegleiders van de BATA. Wij als ploegleiders van 2013 zijn blij dat u allen zo massaal onze opvolgers wil worden. Aan de andere kant is het natuurlijk jammer dat we dan ook veel mensen moeten teleurstellen. Dan nu het bericht waar iedereen al lang op wacht :

Uw ploegleiders voor de batavierenrace 2014 zullen zijn:

Robert Modderman (hoofd ploegleider)
Ben Poelarends (hoofd training)

Wanneer jou naam hier niet boven staat, helaas. Zoals gezegd waren er veel aanmeldingen en hier konden we alleen de besten maar uit halen. Maar wees niet getreurd want u kunt u wel opgeven voor de BATA '14 om mee te lopen. Afgelopen jaar is het zo geweest dat er telkens te weinig lopers waren, daarom willen we nu alvast een animo check doen zodat we tijdig bij ATV aan kunnen kloppen wanneer de GSV verzaakt. En dan kunnen we eventueel een gemixt team maken. Dit is iets wat niemand wil, maar wanneer we anders weer mensen dubbele etappes moeten laten lopen omdat er geen vervanging gevonden kan worden moet er naar een andere oplossing gekeken worden. Geef je daarom zo snel mogelijk op in de onderstaande lijst.

Met amicale groet,

Robert Modderman, Ploegleider '12, '13 en '14
Ben Poelarends, Ploegleider '13 en '14

Het lijkt mij leuk om mee te lopen met de BATA het weekend van 9 mei 2014. Het is namelijk een enorm vet evenement waar ik rappe tijden, gezelligheid en bier op de beste manier kan combineren. Ik heb hier een bedrag van rond de €40,- voor over en wil vanaf januari ook mee doen wanneer de trainingen voor BK aan weer beginnen.

  • Robert Modderman
  • Ben Poelarends
Jaapie Smulpaapie Vecht

Die slaapzak ligt op de boot en dat hebben we al 30 x geappt jonge!

Opgelost!

Anja Admiraal

Lekker bezig jongens! Ik zal binnenkort eens kijken of ik nog kan lopen

Het lijkt mij leuk om mee te lopen met de BATA het weekend van 9 mei 2014. Het is namelijk een enorm vet evenement waar ik rappe tijden, gezelligheid en bier op de beste manier kan combineren. Ik heb hier een bedrag van rond de €40,- voor over en wil vanaf januari ook mee doen wanneer de trainingen voor BK aan weer beginnen.

  • Robert Modderman
  • Ben Poelarends
  • Harmen Dijkstra

Het lijkt mij leuk om mee te lopen met de BATA het weekend van 9 mei 2014. Het is namelijk een enorm vet evenement waar ik rappe tijden, gezelligheid en bier op de beste manier kan combineren. Ik heb hier een bedrag van rond de €40,- voor over en wil vanaf januari ook mee doen wanneer de trainingen voor BK aan weer beginnen.

  1. Robert Modderman
  2. Ben Poelarends
  3. Harmen Dijkstra
    IV. Lotte Knigge, maar de trainingen in Vinky sla ik over.

Het lijkt mij leuk om mee te lopen met de BATA het weekend van 9 mei 2014. Het is namelijk een enorm vet evenement waar ik rappe tijden, gezelligheid en bier op de beste manier kan combineren. Ik heb hier een bedrag van rond de €40,- voor over en wil vanaf januari ook mee doen wanneer de trainingen voor BK aan weer beginnen.

  1. Robert Modderman
  2. Ben Poelarends
  3. Harmen Dijkstra
    IV. Lotte Knigge, maar de trainingen in Vinky sla ik over.
  4. Remco van Veluwen
Paula Lunenborg
Remco schreef: Het lijkt mij leuk om mee te lopen met de BATA het weekend van 9 mei 2014. Het is namelijk een enorm vet evenement waar ik rappe tijden, gezelligheid en bier op de beste manier kan combineren. Ik heb hier een bedrag van rond de €40,- voor over en wil vanaf januari ook mee doen wanneer de trainingen voor BK aan weer beginnen. 1. Robert Modderman 2. Ben Poelarends 3. Harmen Dijkstra IV. Lotte Knigge, maar de trainingen in Vinky sla ik over. 5. Remco van Veluwen 6. Paula Lunenborg - als dat van de ploegleiders mag :D

Het lijkt mij leuk om mee te lopen met de BATA het weekend van 9 mei 2014. Het is namelijk een enorm vet evenement waar ik rappe tijden, gezelligheid en bier op de beste manier kan combineren. Ik heb hier een bedrag van rond de €40,- voor over en wil vanaf januari ook mee doen wanneer de trainingen voor BK aan weer beginnen.

  1. Robert Modderman
  2. Ben Poelarends
  3. Harmen Dijkstra
    IV. Lotte Knigge, maar de trainingen in Vinky sla ik over.
  4. Remco van Veluwen
  5. Paula Lunenborg - als dat van de ploegleiders mag :D
  6. Robert Tempelman - vooral voor de trainingen i.v.m. overschot aan kilo's.

Het lijkt mij leuk om mee te lopen met de BATA het weekend van 9 mei 2014. Het is namelijk een enorm vet evenement waar ik rappe tijden, gezelligheid en bier op de beste manier kan combineren. Ik heb hier een bedrag van rond de €40,- voor over en wil vanaf januari ook mee doen wanneer de trainingen voor BK aan weer beginnen.

  1. Robert Modderman
  2. Ben Poelarends
  3. Harmen Dijkstra
    IV. Lotte Knigge, maar de trainingen in Vinky sla ik over.
  4. Remco van Veluwen
  5. Paula Lunenborg - als dat van de ploegleiders mag :D
  6. Robert Tempelman - vooral voor de trainingen i.v.m. overschot aan kilo's.
  7. Jan Willem Moesker
  8. Wiljo Hoving

Niet vergeten op te blijven geven. Dan weten we ook of het überhaupt zin heeft om 15 november een inschrijving er uit te gooien of dat de GSV niet meer op een bata team zit te wachten. Met negen man win je de oorlog niet

Het lijkt mij leuk om mee te lopen met de BATA het weekend van 9 mei 2014. Het is namelijk een enorm vet evenement waar ik rappe tijden, gezelligheid en bier op de beste manier kan combineren. Ik heb hier een bedrag van rond de €40,- voor over en wil vanaf januari ook mee doen wanneer de trainingen voor BK aan weer beginnen.

  1. Robert Modderman
  2. Ben Poelarends
  3. Harmen Dijkstra
    IV. Lotte Knigge, maar de trainingen in Vinky sla ik over.
  4. Remco van Veluwen
  5. Paula Lunenborg - als dat van de ploegleiders mag :D
  6. Robert Tempelman - vooral voor de trainingen i.v.m. overschot aan kilo's.
  7. Jan Willem Moesker
  8. Wiljo Hoving
  1. Robert Modderman
  2. Ben Poelarends
  3. Harmen Dijkstra
    IV. Lotte Knigge, maar de trainingen in Vinky sla ik over.
  4. Remco van Veluwen
  5. Paula Lunenborg - als dat van de ploegleiders mag :D
  6. Robert Tempelman - vooral voor de trainingen i.v.m. overschot aan kilo's.
  7. Jan Willem Moesker
  8. Wiljo Hoving
  9. Norbert van de Kamp
  1. Robert Modderman
  2. Ben Poelarends
  3. Harmen Dijkstra
    IV. Lotte Knigge, maar de trainingen in Vinky sla ik over.
  4. Remco van Veluwen
  5. Paula Lunenborg - als dat van de ploegleiders mag :D
  6. Robert Tempelman - vooral voor de trainingen i.v.m. overschot aan kilo's.
  7. Jan Willem Moesker
  8. Wiljo Hoving
  9. Norbert van de Kamp
  10. Anne R.
  1. Robert Modderman
  2. Ben Poelarends
  3. Harmen Dijkstra
    IV. Lotte Knigge, maar de trainingen in Vinky sla ik over.
  4. Remco van Veluwen
  5. Paula Lunenborg - als dat van de ploegleiders mag :D
  6. Robert Tempelman - vooral voor de trainingen i.v.m. overschot aan kilo's.
  7. Jan Willem Moesker
  8. Wiljo Hoving
  9. Norbert van de Kamp
  10. Anne R.
  11. Anne-Marie van Dijken
  12. Amanda van Hoek

Nouja we willen het in ieder geval proberen..