grasMaaiker

Het VVV-kantoor

jelgerbijma

Het dolfinarium

Joëlgritter

Evenementenhal

De Enige Ware Kerk

quintenheerema

De enige echte Joël Gritter

sarenahulzebosch

Het orgel van de Kandelaarkerk

Sem Eilander

Wildkamp Hardenberg

De enige echte oelemolle

Daan Hulzebosch

Echt nice om te zien dat iedereen enthousiast is over Hardenberg #unithardenbergwhereweat

Piepschuimschool De Matrix

Sponzen

Pieterpad

sannevogelzang

N34 om richting Ommen te gaan

Hoewel mijn moeder geniet van haar faam om haar persoonlijkheid, is dat niet het juiste antwoord. Evenals de andere antwoorden hier gegeven.

Daarom een aantal tips.
Het heeft te maken met onder andere;
Magnetisme, claustrofobie en ziekenhuis

Grietje_Eva

Een röntgenapparaat?

Daan Hulzebosch

MRI

Daan Hulzebosch schreef:

MRI

Specifiek; een open MRI voor mensen die te claustrofobisch zijn om in een reguliere MRI te gaan.

Inderdaad, Hardenberg bezit als een van de weinige ziekenhuizen in Nederland een open MRI (de andere staat in Zeeland).

Mensen komen zelfs uit België Duitsland en Ierland, omdat ze niet in de reguliere MRI kunnen vanwege claustrofobie en obesitas

Rein schreef:

Inderdaad, Hardenberg bezit als een van de weinige ziekenhuizen in Nederland een open MRI (de andere staat in Zeeland).

Mensen komen zelfs uit België Duitsland en Ierland, omdat ze niet in de reguliere MRI kunnen vanwege claustrofobie en obesitas

Ik heb even een plaatje bekeken, maar werkt dat even goed als een reguliere MRI? Zo ja, waarom zijn ze niet allemaal open?

steven schreef:

Rein schreef:

Inderdaad, Hardenberg bezit als een van de weinige ziekenhuizen in Nederland een open MRI (de andere staat in Zeeland).

Mensen komen zelfs uit België Duitsland en Ierland, omdat ze niet in de reguliere MRI kunnen vanwege claustrofobie en obesitas

Ik heb even een plaatje bekeken, maar werkt dat even goed als een reguliere MRI? Zo ja, waarom zijn ze niet allemaal open?

https://letmegooglethat.com/?q=open+mri+vs+closed+mri