jaspermann schreef:

https://letmegooglethat.com/?q=open+mri+vs+closed+mri

Coen, ga eens aan het werk

Daan Hulzebosch

Nice. Helaas is de fitness en gezondheidsindustrie verziekt door marktwerking, met als gevolg dat belangrijke wetenschappelijke feiten worden weggemoffeld. Zo ook als het gaat om het veranderen van je lichaamscompositie. Wat is het belangrijkste principe bij het verliezen van gewicht over een langere termijn? Extra fitgirl/fitboy punten als je weet wat de essentiële componenten zijn binnen dit principe :D

boristerbeek

Lichaamstemperatuur

Grietje_Eva

(Gezonde) gewoontes aanleren? Voeding, beweging en rust denk ik

(Water) drinken

Jessetennapel

een calorie tekort hebben

Alliewallie

Jessetennapel schreef:

een calorie tekort hebben

En daarnaast de juiste hoeveelheid macronutriënten binnen krijgen. Oftewel koolhydraten, eiwitten en vetten.

Daan Hulzebosch

Jesse heeft het goed en Alliewallie krijgt (bijna) de fitboypunten: een voorwaarde voor het verliezen van gewicht over langere termijn (bij voorkeur vet, maar ook ander weefsel zoals spierweefsel) is een (controleerbare) negatieve energiebalans. Dit bewerkstellig je door minder calorieën te consumeren dan je lichaam van je vraagt. Koolhydraten (4kcal/g), vetten (9kcal/g), eiwitten (4kcal/g) en alcohol (7kcal/g) bevatten calorieën.

Jesse mag!

Jessetennapel

Om een calorietekort te voorkomen kan je natuurlijk ook lekker bulken. Mijn favo keuze is dan m&m, maar waar staat m&m voor?

mix & match?

boristerbeek

Marshall Mathers

Sem Eilander

Mainstream Media

Mars & nog iets

Mars & Murries

Jessetennapel

boristerbeek schreef:

Marshall Mathers

Hoewel dit antwoord natuurlijk niet fout gerekend kan worden was ik opzoek naar:

Dorith schreef:

Mars & Murries

Het is vernoemd naar de oprichters van de Mars company (mars🤯) en de zoon van oprichter van de Hersey company (Murrie).

In de dierenwereld hebben we het over de witte en de zwarte neushoorn, maar deze verschillen eigenlijk helemaal niet in kleur.
Waarom heten ze wel zo?

De zwarte en witte neushoorn verschillen van kleur in tong

Hun hoorns verschillen van kleur

Heeft te maken met etymologie, de witte neushoorn heeft een wijde lip -> wide -> white rhino

boristerbeek

Frank Boeijen is later geboren dan de eerste neushoorn