Daniel schreef:

Ze rennen gewoon over de bodem en zetten zich af naar boven

Yes ze zwemmen niet, ze hebben zo veel spiermassa dat ze niet drijven. Dan is het gewoon een kwestie van over de bodem rennen!

Daniel het is aan jou.

Het grootste alcoholische mixdrankje ooit is een paarskleurige gin tonic. Hoeveel liter was deze cocktail? Je krijgt een paar liter speling.

boristerbeek

760 l

2500 liter

230

40

359

1069

40.000

Harryapperloo

5000

Grietje_Eva

500

Lisanne zat er het dichtst bij. Het drankje waar ik op doelde was 946 liter. Ik kwam er later achter dat er ook een record voor de grootste cocktail. Deze was 39.746,82 liter (Rein zat hier verdraaid dicht bij). De recordcocktail bevatte ook alcohol, dus zou niet weten wat het verschil is tussen de twee. De grootste cocktail was een margarita, maar er is ook weer een ander record voor het grootste glas margarita van 32.176 liter. Records zijn verwarrend.

tl;dr Lisanne is.

De top2000 is er weer, met leuke bijbehorende statistiekjes. Zo is er een top 10 met grootste stijgers en een top 10 met grootste dalers tov de lijst in 2019. Noem uit beide top 10'en twee titels + artiest.

Stijgers

Miss Montreal -door de wind
Suzan & Freek met Snelle - overkant

Dalers
Iets van Avicii - The Nights bijv
Davina Michelle - Duurt te lang

Sieger Jonker

Stijgers:

Iets van Stef Bos uit Beste Zangers - Sterren tellen bijv
Suzan en Freek met Snelle - Overkant

Dalers:
Snelle - Smoorverliefd
Tones and I - Dance Monkey

Oké ik denk bij nader inzien dat inclusief titel wel een beetje heftig wordt. Dus vanaf nu gaat het alleen om twee goede artiesten per lijst. Bonuspunten (waar je niks aan hebt) als je alsnog de titels weet.

Edit: met stijgers tov de lijst van 2019 bedoelen ze dus niet de beste nieuwkomers.

Oh ja uitstekend punt.

Harryapperloo

Suzan en freek snelle + Racoon (het is al laat toch) als stijgers

Lange Frans (het land van) + Normaal (de boer dat is de keerl)

Stijgers:
Stef Bos
Danny Vera

Dalers:
Kanye West
Lange Frans

Stijgers:
Suzan & Freek
Kensington

Dalers:
Marco Borsato
Lange Frans & Baas B