Peterh14 schreef:

In de VS, op de voorwaarde dat je een blanke man met gun bent en je slachtoffer een ombewapende zwarte is.

Ik was zegmaar van plan om dit te zeggen en besloot het niet te doen. En als Arnout iets inslikt....

Anyway. Volgens mij mag het in één of ander zuid-amerikaans land, op voorwaarde dat alle vechtende mensen bloeddonor zijn. Weet alleen niet welk land :(

Arnoutlieffijn schreef:
Anyway. Volgens mij mag het in één of ander zuid-amerikaans land, op voorwaarde dat alle vechtende mensen bloeddonor zijn. Weet alleen niet welk land :(

Dat zou in Paraguay zijn, maar dat is een mythe

Harryapperloo

In elk land dat vechtsporten erkent?

Ik was zegmaar van plan om dit te zeggen en besloot het niet te doen. En als Arnout iets inslikt....

Anyway. Volgens mij mag het in één of ander zuid-amerikaans land, op voorwaarde dat alle vechtende mensen bloeddonor zijn. Weet alleen niet welk land :(

Vind dit goed genoeg! Your turn
En Roy, ja dat zou in Paraguay het geval (moeten) zijn

Is het een mythe, of een feitje?

Na een beetje googlen naar waar Arnout het over had, ben ik tot de conclusie gekomen dat het een mythe is.
Wikipedia: "There is a frequently quoted claim that dueling is legal in Paraguay if both parties are blood donors. No evidence exists that this is indeed true, and the notion has been outright denied by members of Paraguayan government."
Nog iemand die wilde weten of het een feit of mythe was http://mlcref.blogspot.com/2010/02/paraguayan-smackdown.html

Welke club staat nu tweede op de UEFA ranking?

Harryapperloo

Bayern München

Harryapperloo schreef:

Bayern München

En ze zouden natuurlijk eerste moeten staan #MiaSanMia
Du bist!

Grietje_Eva

Arnoutlieffijn schreef:

Du bist!

Du bist dran, moet je eigenlijk zeggen. Can't handle.

Grietje_Eva schreef:

Arnoutlieffijn schreef:

Du bist!

Du bist dran, moet je eigenlijk zeggen. Can't handle.

Can't handle? Du kannst es nicht fassen.

Harryapperloo

Wat is een oslo confrontatie?

Grietje_Eva

Dijkio schreef:

Grietje_Eva schreef:

Arnoutlieffijn schreef:

Du bist!

Du bist dran, moet je eigenlijk zeggen. Can't handle.

Can't handle? Du kannst es nicht fassen.

Ich fühle mich überfordert.

Harryapperloo schreef:

Wat is een oslo confrontatie?

Niemand weet het, geef een hint

Harryapperloo schreef:

Wat is een oslo confrontatie?

Dat is toch bij de politie? Als ze een paar verdachten in een zogenaamde line-up zetten en dat je op die manier de juiste dader moet aanwijzen.

Harryapperloo

Lisanne schreef:

Harryapperloo schreef:

Wat is een oslo confrontatie?

Dat is toch bij de politie? Als ze een paar verdachten in een zogenaamde line-up zetten en dat je op die manier de juiste dader moet aanwijzen.

Yes helemaal goed. Jij bent!

Nice! Oke, weer een gokvraag: hoeveel kilometer heeft iemand van 80 jaar gemiddeld gelopen in zijn leven?

(misschien zijn er uiteenlopende (haha) antwoorden, maar ik ga uit van het o zo betrouwbare wikipedia)

Nul denkwerk, woest gokwerk: 45000 kilometer.

NienkeBraam

87.600 kilometer

Toch zeker wel 100.000 km