Wie is op dit moment de Nationale Ombudsman en wat is zijn taak?

Alexander Brenninkmeijer, controleren van klachten van burgers tegen overheidsdiensten (als ik me niet vergis).

Hoe heet de Nederlandse voorzitter van het parlement van de Raad van Europa?

in de categorie entertainment

Wie is de hoer van de Nederlandse showbizz (vrij naar een presentator)

Die laatste is makkelijker: Mariska Hulscher

Als vervolg: welke twee presentatoren mailden Pauw en Witteman om het 06 van Mariska?

Wat is de 06 van Mariska?

OK Kiffen is er een van, algemeen bekend dat hij een schaduwbestaan leidt als presentator van TV Ommen.

Perikles schreef: Hoe heet de Nederlandse voorzitter van het parlement van de Raad van Europa?

Volgens mij is het Rene van der Linden.

Wat is de naam van de enige vrouwelijke rechter van het Internationaal Gerechtshof?

Volgens mij een italiaanse Carla ...?
Of zit ik er dan naast?

Nee, sorry...

Stieneke schreef: Nee, sorry... Carla del Ponte is openbaar aanklager van het Joegoslavie Tribunaal.

Ik weet het alweer dat is Carla Ponte maar die is van het Joegoslavie tribunaal.

Ha! Ja!!

Ha! Ja!!

Waar en wanneer gaat de eerste, ongekend grote Tayrosborrel plaatsvinden?

Ongekend groot? Jullie waren toch met 30?

De borrel wordt ongekend groot, dat staat los van de omvang van ons jaarverband.

Ilja, waar die borrel gaat plaatsvinden is absoluut niet triviaal. Die zal toch wel plaatsvinden bij Steendam.

Wat wel triviaal is: Wat is de artiestennaam van de Duitse impr. kunstenaar Friedrich Stowasser?

Moeilijk...

vanDijk schreef: Wat wel triviaal is: Wat is de artiestennaam van de Duitse impr. kunstenaar Friedrich Stowasser?

Derrick

Dit is dan weer te triviaal vanD

Lech Walesa

BTW Pytric ik wil morgen meedoen, kan je ook de tijd en plaats vermelden?