Vraagje erbij? Ja, lekker!

Wat was het eerste dier in de ruimte en wat was haar naam.

hond, Laika.

vraag?

Welke Nederlandse zwemster won goud op de 200 vlinderslag op de Olympische Spelen in Mexico in 1968?

pytric schreef: Nee volgens mij maakte een kleine tekening ervan knipte deze in stukken vergrote elk deel even groot maakte gaatje op de plaatsen waar lijnen waren getekend en hield vervolgens de vergrote vlakken tegen het plafond hij ging met een houtskoolkwast over de gaatjes en zo had hij een stippeltjeslijn van houtskool op het plafond staan waar hij alleen maar overheen

Helemaal goed!
En ik geloof dat je voor deze kennis geen wikipedia nodig hebt, de techniek werd vaker toegepast.

dat maakt de manier van vragen ook wel apart, maar Pytric verdient wel een complimentje dat ie niet alleen onzin weet; ik verwacht eerder dat ie weet wie jeruzalem kocht voor een jaartje en waarom(is die prachtige vraag van Harm al beantwoord?)

Vriend Niels
Mausie schreef: Welke Nederlandse zwemster won goud op de 200 vlinderslag op de Olympische Spelen in Mexico in 1968?

Erica Terpstra?

Mausie schreef: Welke Nederlandse zwemster won goud op de 200 vlinderslag op de Olympische Spelen in Mexico in 1968?

Ada Kok toch

Hé Huub (of ander facgroeplid), hoe ging die vraag bij facgroep ook alweer?

Farfan schreef:
Mausie schreef: Welke Nederlandse zwemster won goud op de 200 vlinderslag op de Olympische Spelen in Mexico in 1968?

Ada Kok toch

Goed! Nu jij een vraag.

Welke vier Nederlanders zijn leden van het IOC?

Lech Walesa

Anton Geesink, Wim-Lex en de andere 2 weet ik niet.

Gisteren was echt mooi in de Toeter.
Zo zie je maar weer Maurice, een goed team is het halve werk! ;)

Enne .. Wat is ook alweer de geboortesteen van januari?

Een granaat?

Dan mag iemand anders de geboortesteen van een weegschaal noemen. (Of kan dit eigenlijk niet?)

Mausie schreef: Erica Terpstra?
...en onze prins willem alexander volgens mij
Lech Walesa schreef: Anton Geesink, Wim-Lex en de andere 2 weet ik niet.

Twee goed. Ik mis nog een man en een vrouw

Erica Terpstra?

Stieneke schreef: Een granaat?

Goed hoor, Stieneke

Nee geen Erica Terpstra!

Wel: Hein Verbruggen en Els van Breda-Vriesman