Nou, je krijgt m voor woensdag hoor. Ik maak m nooit in een keer ;)

Deadline is vrijdag!

Het maakt dus niet uit als je 1 ronde gemist hebt; gewoon inzenden.

Laura, er is iets misgegaan met je totaalscores in je excel bestand...
Onder R3 staan ondefinieerbare hoge scores en onder T staat alleen een totaal van ronde 1+2+4. Dus onder R3 moet je even de scores van ronde 3 invullen, en dan onder T alles optellen. :70:

Ja, en bij mij staat er dat ik bij R4 geen punten gehaald heb. Volgens mij klopt dat ook niet

de Mole schreef: Laura, er is iets misgegaan met je totaalscores in je excel bestand... Onder R3 staan ondefinieerbare hoge scores en onder T staat alleen een totaal van ronde 1+2+4. Dus onder R3 moet je even de scores van ronde 3 invullen, en dan onder T alles optellen. :70:

`
oh nee he

Ik ben nu aan t werk, vanavond kan ik weer bij t bestand :love:

Wat een overdaad aan negerliedjes :(

de Mole schreef: Wat een overdaad aan negerliedjes :(

sorry

Ik heb ook nog maar 7 inzendingen. Zoals ik zei ga ik niet persoonlijk achter mensen aan zitten, dus als ik morgen niet minstens 10 inzendingen heb maak ik een eindscore en dan is het mooi geweest; dan mag iemand anders.

:(

de Mole schreef: :(

Ik heb 12 inzendingen, we gaan dus door! Last-minute inzendingen kunnen vandaag nog tot 19.00u!

Nieuwe ronde?

Jaaaa? :D

Ja:)

Ik heb hier ineens weer behoefte aan, ben ik de enige?

tessabos1 schreef: Ik heb hier ineens weer behoefte aan, ben ik de enige?

Neu

Bump

Maak er zelf eentje dan

Lotje schreef:

Maak er zelf eentje dan

Dat mag toch alleen als je de vorige editie gewonnen hebt?

Stephanie en ik hebben al een begin gemaakt in de kerstvakantie, na de tentamens komt ie online.

maar inderdaad Remco, je had er zelf ook allang eentje kunnen maken :awesome:

Heh heh. Is ook wel waar hoor. Maar goed, ik ben natuurlijk veeeelste incapabel om zo'n pittige quiz te gaan maken 0:)

smeerkees schreef:

Stephanie en ik hebben al een begin gemaakt in de kerstvakantie, na de tentamens komt ie online.

Yeesssss