smeerkees schreef: 1. Het antwoord was C, omdat de rest van de liedjes over dagen van de week ging (Manic MONDAY, FRIDAY, SATURDAY Night Fever). Omdat het best lastig is en ik ook hele mooie alternatieve antwoorden kreeg, heeft iedereen in ieder geval 1 punt hier. Als je "mijn" antwoord had heb je dus 2 punten.

Oneens! D gaat helemaal niet over zaterdag.

De film heet Saturday Night Fever (zie ik nu pas hoor, anders had ik de link misschien wel gelegd). Het nummer van de Bee Gees heet Night Fever, en in het nummer wordt geen 1 keer saturday gezongen. (http://www.lyricsfreak.com/b/bee+gees/n ... 15969.html) Dus leek mij niks te maken te hebben met een dag. Het is geen filmquiz :P

de Mole schreef:
smeerkees schreef: 1. Het antwoord was C, omdat de rest van de liedjes over dagen van de week ging (Manic MONDAY, FRIDAY, SATURDAY Night Fever). Omdat het best lastig is en ik ook hele mooie alternatieve antwoorden kreeg, heeft iedereen in ieder geval 1 punt hier. Als je "mijn" antwoord had heb je dus 2 punten.

Oneens! D gaat helemaal niet over zaterdag.

De film heet Saturday Night Fever (zie ik nu pas hoor, anders had ik de link misschien wel gelegd). Het nummer van de Bee Gees heet Night Fever, en in het nummer wordt geen 1 keer saturday gezongen. (http://www.lyricsfreak.com/b/bee+gees/n ... 15969.html) Dus leek mij niks te maken te hebben met een dag. Het is geen filmquiz :P

ha, dat is awkward. Nou dan heeft iedereen dus eigenlijk 2 punten verdiend omdat de vraag niet klopte :oops: Ik had gewoon een versie van youtube gehaald die wel "Bee Gees - Saturday Night Fever" heette. En ook grappig dat heel veel mensen dat blijkbaar denken. Nouja, ik zal het nooit meer doen.

Haha wel nog een keer zo'n vraag er in doen hoor! :D

Ja, het was een leuke vraag!

En deze ronde is echt veulste moeilijk.

Boedi schreef: Deal. Vooral nummer 9 word ik heel blij van :D

Haha dat dacht ik al :P

Moeilijk laura!

Grappig dat deze moeilijk wordt gevonden, terwijl ik er best wat wist :p
Mja, ik heb dan ook een rare muzieksmaak

smeerkees schreef:
de Mole schreef:
smeerkees schreef: 1. Het antwoord was C, omdat de rest van de liedjes over dagen van de week ging (Manic MONDAY, FRIDAY, SATURDAY Night Fever). Omdat het best lastig is en ik ook hele mooie alternatieve antwoorden kreeg, heeft iedereen in ieder geval 1 punt hier. Als je "mijn" antwoord had heb je dus 2 punten.

Oneens! D gaat helemaal niet over zaterdag.

De film heet Saturday Night Fever (zie ik nu pas hoor, anders had ik de link misschien wel gelegd). Het nummer van de Bee Gees heet Night Fever, en in het nummer wordt geen 1 keer saturday gezongen. (http://www.lyricsfreak.com/b/bee+gees/n ... 15969.html) Dus leek mij niks te maken te hebben met een dag. Het is geen filmquiz :P

ha, dat is awkward. Nou dan heeft iedereen dus eigenlijk 2 punten verdiend omdat de vraag niet klopte :oops: Ik had gewoon een versie van youtube gehaald die wel "Bee Gees - Saturday Night Fever" heette. En ook grappig dat heel veel mensen dat blijkbaar denken. Nouja, ik zal het nooit meer doen.

De muziek werd gebruikt voor de film, intellectuele pijler, jeugd van tegenwoordig, Chieton, ouwe lul, niet zeuren.

Leuke ronde, Laura, en goed te doen, maar das logisch als je in the eighties geboren bent :-)! Veel casettebandjesherinneringen komen naar boven. Elsa, als je vroeger een beetje hebt meegeluisterd aan mijn deur, dan is deze ronde voor jou wel te doen :-)

bump! deadline vrijdag dus

Schiet ns op

Hiervoor is de 11e ronde, Laura.
Deadline is deadline, wel zo eerlijk voor de mensen die wel op tijd dingen inleveren.

Joriekee schreef: Hiervoor is de 11e ronde, Laura. Deadline is deadline, wel zo eerlijk voor de mensen die wel op tijd dingen inleveren.

Ja maar ik ga niet door als maar de helft van de mensen iets inlevert. Dan kan ik net zo goed stoppen (no offense, mensen die wel altijd netjes op tijd inleveren)

Er stond geen tijd bij de deadline, gewoon vrijdag. Dus als het goed is, krijg je alles voor bezinningsweekend. TOCH

Stayphanie schreef: Er stond geen tijd bij de deadline, gewoon vrijdag. Dus als het goed is, krijg je alles voor bezinningsweekend. TOCH

dat ook

Nieuwe quizzzz !!!

duurt lang

Uitslag na ronde 4:

Antwoorden:

  1. Sugarhill Gang - Rapper's Delight

  2. The Offspring - Pretty Fly for a White Guy

  3. Stevie Wonder - Superstition

  4. Ricky Martin - Livin la vida Loca

  5. LMFAO - Party Rock Anthem

  6. Gareth Gates (Gerrit Gaatjes) - Anyone of Us

  7. Daft Punk - Around the World

  8. Justin Timberlake - Rock Your Body

  9. Henk Westbroek - Zelfs je naam is mooi (Julia)

  10. Monkees - I'm a Believer

  11. Lipstick - I'm a Raver (alleen Hendrik en Wouter wisten de titel, die hebben een bonuspuntje bij vraag 10)

Ronde 5

Eigenlijk moet je nu eerst je geluid even uitzetten. Echt. En dan kijken of je weet welke artiest met welk nummer het is. De muziek die ik eronder heb gezet heeft er namelijk niks mee te maken (en telt ook niet voor punten ofzo). Vertrouw me, eerst even netjes de vraag oplossen. Ja klaar? Oke dan nu opnieuw doen met geluid aan. Haha ik vond het zelf hilarisch.

Oh en zoals je merkt zijn er nog maar 12 mensen over die meedoen. Dat komt omdat ik geen zin meer heb om achter mensen aan te zitten. De quiz maken kost me zo een paar uur en dat is niet erg want dat vind ik leuk, maar ik heb geen trek in talloze whatsappjes/telegrams sturen met reminders etc. Dus deze keer ga ik dat ook niet doen. Deadline is 28 februari, er komt een reminder ergens halverwege de week en na vrijdag is het gewoon klaar. En er komt dus (na de ronde 8) nog een keer een inhaalronde.

YES ik wist de bonusvraag na 5 seconden :love:

Stayphanie schreef: YES ik wist de bonusvraag na 5 seconden :love:

nou, insturen dan!