Nog maar twee dagen om in te sturen, en ik mis nog heel wat inzendingen. Hup!

Seriously (en sorry voor de triple post), ik heb nog maar 6 inzendingen. Dat is wel sneu

Het is wel tentamentijd nu. Maar gewoon even insturen ja, is leuk
\
Mooie percentages onderaan trouwens, waar staan ze voor?

iedereen heeft wel tijd om even te luisteren in te sturen.

@steejfanie dat ging mis in laura haar excel, ze snapt excel niet zo goed.

de Mole schreef: @steejfanie dat ging mis in laura haar excel, ze snapt excel niet zo goed.

ja dit klopt Stephanie

(zelfs de percentages kloppen nu, goed he)

Antwoorden Ronde 2:

  1. De Poema's - Zij Maakt Het Verschil
  2. Aqua - Dr. Jones
  3. Bloodhound Gang - The Bad Touch
  4. Gwen Stefani ft. Akon - Sweet Escape
  5. Bløf en Nielson - Mannenharten
  6. John Lennon - Imagine
  7. Red Hot Chili Peppers - Snow (Hey Oh)
  8. Kiss - I Was Made For Loving You
  9. Gavin DeGraw - Soldier
  10. Jan Smit - Laura

Ronde 3
We beginnen deze keer met iets nieuws. Op 3FM heb je altijd zo'n onderdeel dat je 4 fragmenten van liedjes hoort en dan moet je zeggen welke er niet bij hoort en waarom. Dat gaan we nu ook doen bij vraag 1! Dus je zou bijvoorbeeld liedjes kunnen horen van de bands Greenday, Yellowcard, Simply Red en U2, en dan hoort U2 er niet bij omdat er geen kleur in de naam zit. Makkelijk he? 1 punt voor goede antwoord, 1 punt voor motivatie.

  1. (antwoord format: "b: want dinges")
    a.
    b.
    c.
    d.

En de rest is gewoon zoals normaal:

Nieuwe deadline is dinsdag 28 januari (tiet zat). Veel plezier!

Goed idee die vraag 1 :)

Boedi schreef: Goed idee die vraag 1 :)

ja mooi he?

De score is nu weer ge-update btw (dus ook de punten van Wouter), dus als het goed is ie nu zoals het hoort te zijn. Mocht er nog steeds iets niet kloppen mag je dat melden bij je inzending van ronde 3, dan compenseer ik dat bij je volgende score.

Aaw! Ik stond gedeelde eerste vanmiddag.. :(

Bump! Dinsdag deadline dus

Guys, guys, come on guys

Weet je ook eens hoe het is :-p

Edje schreef: Weet je ook eens hoe het is :-p

oh ik had niks anders verwacht hoor ^^

de titel van dit topic is misleidend.

MissT schreef: de titel van dit topic is misleidend.

Nah klopt op zich wel, hij komt vandaag. Heb eindelijk de laatste antwoorden binnen :)

smeerkees schreef:
MissT schreef: de titel van dit topic is misleidend.

Nah klopt op zich wel, hij komt vandaag. Heb eindelijk de laatste antwoorden binnen :)

het is ook nooit goed :(

de Mole schreef:
smeerkees schreef:
MissT schreef: de titel van dit topic is misleidend.

Nah klopt op zich wel, hij komt vandaag. Heb eindelijk de laatste antwoorden binnen :)

het is ook nooit goed :(

Sorry pa, ik was vergeten in te vullen. En volkomen terecht heeft Laura daar op gewacht, stel ik had niet ingevuld, misschien was ik dan mijn aansluiting met de top helemaal kwijt geweest.

JAAAAAAAAAAA score etc.

Antwoorden Ronde 3:

  1. Het antwoord was C, omdat de rest van de liedjes over dagen van de week ging (Manic MONDAY, FRIDAY, SATURDAY Night Fever). Omdat het best lastig is en ik ook hele mooie alternatieve antwoorden kreeg, heeft iedereen in ieder geval 1 punt hier. Als je "mijn" antwoord had heb je dus 2 punten.
  2. Chef - Chocolate Salty Balls
  3. Mr. Probz - Waves
  4. TLC - Waterfalls
  5. Queen ft. David Bowie - Under Pressure (dus niet Vanilla Ice - Ice Ice Baby, al begrijp ik de verwarring)
  6. Sixpence None the Richer - Kiss Me
  7. Outkast - Roses
  8. Pussycatdolls - I Don't Need a Man
  9. Jamai - Step Right Up (opmerking met "wat erg dat ik dit weet" zijn uiteraard zwaar terecht)
  10. The Doors - Light My Fire

Ronde 4

En dan weer wat nieuws. Ik denk dat 'ie best moeilijk is, dus daarom is het een bonusvraag. Je ziet een videoclip, en je verdient een punt voor de artiest, en een punt voor de titel. Laat je niet misleiden rond 1:00, dat is niet de titel:

Deadline is vrijdag 7 februari. Hou je alsjeblieft aan die deadline, want door mijn stage kan ik vanaf volgende week eigenlijk alleen in het weekend een nieuwe quiz maken. En het is volgende week bezinningsweekend, dus je moet 'm gewoon vrijdag af hebben. Deal?

Deal.

Vooral nummer 9 word ik heel blij van :D

Boedi schreef: Deal. Vooral nummer 9 word ik heel blij van :D

Haha dat dacht ik al wel. Oh en weer een kleine wijziging in de score want ik word blijkbaar scheel van de hokjes in Excel.