Okie, excuses voor alle dubbelpostdingen, maar bij dezen de volgende ronde, uitslag van ronde 1 en de antwoorden :)

Uitslag:
beschrijving

Antwoorden

  1. Yves la Rock - Rise up
  2. Enya - Only Time
  3. Galantis - Peanut Butter Jelly
  4. The Kooks - She moves in her own way
  5. The All-American Rejects - Gives you hell
  6. The Clash - Should I stay or should I go (en ja, ik heb Stranger Things gekeken :D)
  7. The Fratellis - Chelsea Dagger
  8. Kanye West (en Chris Martin) - Homecoming
  9. Gwen Stefani (en Akon) - The Sweet Escape
  10. Jimmy Fallon en will.i.am (of Mir.i.am) - Ew (sorry voor deze, dacht dat ie bekender was ;))

Nieuwe ronde!
Nummer 1
Nummer 2
Nummer 3
Nummer 4
Nummer 5
Nummer 6
Nummer 7
Nummer 8
Nummer 9
Nummer 10

Succes!

Ik heb 3 inzendingen, daar kan meer bij :)

Vanmiddag komt ronde 3, de laatste ronde, online.
Daarin komen 20 liedjes (!) en kun je per goede artiest of titel 2 (!) punten verdienen: alle kans dus nog om te winnen, ook als je de vorige rondes niet mee hebt gedaan! :D

Als je ronde 2 nog wilt insturen, doe dat vandaag :)

Insturen ronde 2 kan vandaag nog, hier alvast ronde 3. Ik zal later deze post aanpassen met de uitslagen van ronde 2

Nummer 1
Nummer 2
Nummer 3
Nummer 4
Nummer 5
Nummer 6
Nummer 7
Nummer 8
Nummer 9
Nummer 10

Nummer 11
Nummer 12
Nummer 13
Nummer 14
Nummer 15
Nummer 16
Nummer 17
Nummer 18
Nummer 19

En als klapper:
Nummer 20

Succeess! :) Ook als je maar weinig weet, lekker inzenden, is leuk. Alles kan nog! (Dubbele punten deze ronde!)

Uitslagen ronde 2:

beschrijving

Oja en de antwoorden nog

  1. Arctic Monkeys - Do I wanna know
  2. Venga Boys - We're going to Ibiza
  3. Bloodhound Gang - The Bad Touch
  4. Supertramp - The Logical Song
  5. Shania Twain - That don't impress me much
  6. Muse - Psycho
  7. SBMG - Dansen (weer eentje die niet zo bekend was)
  8. Bon Iver - Skinny Love
  9. Daft Punk - Around the world
  10. Goo Goo Dolls - Iris

Eén week en twee inzendingen verder. Ik wacht nog even wat meer reacties af

Ook mensen die eerder nog niks hebben ingezonden kunnen een hele inhaalslag maken! Verder is het ook gewoon leuk om te doen en als je het dan toch al bedenkt, kun je het ook opschrijven en insturen. Vind ik leuk :)

Overigens was dit ook mijn laatste ronde dus als iemand zich geroepen voelt om een keer een ronde te maken kan hij/zij alvast beginnen!

Joee

Edit: nu 3 inzendingen, ik wacht nog een paar dagen en anders hebben jullie pech :)

Edit: als je alles goed hebt van deze ronde heb je alsnog gewonnen, ook al heb je ronde 1 en 2 niet ingestuurd, leuk he? :D

En dan nu, de antwoorden:

  1. Axwell & Bob Sinclar (ft. Ron Caroll) – What a wonderful world

  2. Imagine Dragons – On top of the world

  3. Queen – The show must go on

  4. Marvin Gaye – Let’s get it on

  5. Adele – Send my love

  6. Pink Floyd – High hopes

  7. Passenger – Holes

  8. Lou Vega – Mambo no 5

  9. Vanessa Carlton – Thousand Miles

  10. ACDC – Highway to hell

  11. Billy Joel – Goodnight Saigon

  12. Creedence Clearwater Revival – Bad Moon Rising

  13. Elton John – Sacrifice (wel luisteren hoor, voor de musical! Is leuk om dan te kennen :))

  14. Andre Hazes – Ik meen het

  15. Bløf – Omarm

  16. James Morrison – You give me something

  17. David Guetta (ft. Ne-Yo, Akon) - Play Hard (Alice Deejay – Better off Alone ook goedgerekend)

  18. Wax – Rosana

  19. Peter Fox – Alles neu

  20. Liquido - Narcotic

En niet te vergeten, de uitslag:
beschrijving

Marten, gefeliciteerd :D

Hoi GSV!

Leuk was ie hè, de muziekquiz. Tessa heeft geen zin om er nog eentje te maken, dus doe ik het maar. Ik weet nog niet hoeveel rondes ik ga maken, maar hier is de eerste in elk geval. Inzendingen mogen naar therezalangeler@hotmail.com.

Nummer 1
Nummer 2
Nummer 3
Nummer 4
Nummer 5
Nummer 6
Nummer 7
Nummer 8
Nummer 9
Nummer 10

Ik heb precies twee inzendingen binnen, mogen nog wel wat meer bij. Verder heb ik de indruk dat ie aan de moeilijke kant is, sorry daarvoor, ik zal de volgende ronde wat makkelijker maken.

Grietje_Eva

Ik weet er 0 😐

Ik heb intussen meer inzendingen, dank daarvoor. De deadline is bij dezen vastgesteld op morgenavond, dus je kan nog een poging wagen!

Bij dezen de scores van ronde 1. Marten lijkt opnieuw de gedoodverfde winnaar, maar het was pas de eerste ronde, de verschillen zijn klein, de bal is rond, et cetera. Ook als je de eerste ronde niet hebt meegedaan is je inzending welkom! Het adres is nog steeds therezalangeler@hotmail.com.

beschrijving

Dit waren de goede antwoorden:
1: No Doubt - Just A Girl (Maar ik heb Gwen Stefani als artiest ook goed gerekend)
2: The Cure - Lullaby
3: Robbie Williams - Rock DJ
4: Ennio Morricone - The Ecstasy of Gold (Maar ik heb de titel van de film, The Good, the Bad and the Ugly, ook goed gerekend)
5: Acda en De Munnik - Vandaag ben ik gaan lopen
6: Nelly Furtado - All Good Things (Come To An End)
7: Ed Sheeran - Sing
8: The Police - So Lonely
9: Rihanna - Russian Roulette
10: Kate Bush - Running up that hill

En hierbij de volgende ronde:
Nummer 1
Nummer 2
Nummer 3
Nummer 4
Nummer 5
Nummer 6
Nummer 7
Nummer 8
Nummer 9
Nummer 10

BONUS: 5 punten voor de titel van de film waar dit stuk in voorkomt, nog eens 5 punten voor de componist.

Zijn er al genoeg inzendingen? :)

Al bijna! Ik heb nog niks binnen van Robert, David M. en Marten, terwijl die in ronde 1 wel meededen. Dus om hen nog een kans te geven om iets te sturen leg ik de deadline bij dezen op morgenavond 20:00. Als je iemand anders bent dan Robert, David M. of Marten mag je natuurlijk ook iets sturen voor die tijd.

Zooo, hier zijn dan de tussenstanden en de goeie antwoorden. Uit de analyse blijkt in ieder geval dat jullie bar slecht in je Leonard Cohen zitten. En in je filmmuziekcomponisten. En dat Marten aan kop gaat, op de hielen gezeten door Stephanie.

beschrijving

Goeie antwoorden:

  1. Will.i.am ft. Britney Spears - Scream & Shout
  2. Coldplay - Charlie Brown
  3. Leonard Cohen - Dance me to the end of love (schaam jullie)
  4. David Guetta - Lovers on the sun
  5. Bruce Springsteen - Born in the USA
  6. 21 Pilots - Heathens
  7. Herman van Veen - Anne
  8. Dolly Parton - Jolene
  9. Eminem - Like Toy Soldiers
  10. Nancy Sinatra - Bang Bang

Bonus: Filmmuziek van Schindler's List, gecomponeerd door John Williams (aka de grootste held uit de filmmuziekwereld, ook verantwoordelijk voor de soundtracks van bijvoorbeeld Harry Potter, Jurassic Park, E.T. en Star Wars).

Volgende ronde komt denk ik ergens morgen.

Yes. Pas maar op, Van der Wal

Lieve lieve GSV,

In het kader van de Top 2000-voorpret: 10 liedjes die allemaal uit de lijst komen. Viel spass!

Nummer 1
Nummer 2
Nummer 3
Nummer 4
Nummer 5
Nummer 6
Nummer 7
Nummer 8
Nummer 9
Nummer 10

Die laatste, kak!!

Een eerste blik op de inzendingen maakt duidelijk dat ik deze ronde ook wel de gratispuntenvooriedereen-ronde had kunnen noemen. Jemig wat kennen jullie veel Top 2000-muziek. Wil jij ook gratis punten? Antwoorden insturen mag nog steeds!

Ja, wat een verschil met ronde 1! Ook wel leuk als je een keer heel veel kunt invullen ^^