Jullie hebben er even op moeten wachten, maar hier de eindstand:

Arnoud, gefeliciteerd! Je was al een winnaar als geestelijk vader van deze quiz, maar je bent nu dus ook winnaar van deze editie!

Hierbij de antwoorden van ronde 8. het waren antwoorden die in de vorige rondes werden gegeven, maar niet goed waren, nog bedankt daarvoor:

  1. James Taylor - You've Got A Friend
  2. Edward Sharpe and the Magnetic Zeros - Home
  3. VOF de Kunst - Suzanne
  4. Leonard Cohen - Suzanne
  5. Opwekking - 126 Jezus vol liefde
  6. UB40 - I Got You Babe
  7. Belle Perez – Que Viva la Vida
  8. The Kelly Family - Fell In Love With An Alien
  9. Beyoncé – Halo
  10. Louis Armstrong - What A Wonderful World

Nog even over een eventueel vervolg, Jorieke heeft aangegeven wel een editie op haar te willen nemen, maar als mensen zich gepasseerd voelen (Laura?) meld het dan maar.

De bijgewerkte excelfile met alle nummers uit de 3 edities van de quiz vind je hier:

OOooooohhh jaaaa :D:D:D:D:D:D:D

Yes bedankt!

Ja ik voel me sowieso gepasseerd, ik wil de quiz al sinds het begin winnen zodat ik 'm mag maken :) Dus ik mag? Ja?

Het was een goeie quiz Eduard, leuke nummers allemaal :)

Ja denk ik, Alwin en ik zijn al geweest en jij bent gedeeld tweedst. :D

de Mole schreef: Ja denk ik, Alwin en ik zijn al geweest en jij bent gedeeld tweedst. :D

Ja ik had eigenlijk gedacht dat ik gewoon derde zou worden. Maar nice! Ik ben al bezig met liedjes verzamelen, dus dit weekend staat ronde 1 al wel online gok ik.

Hallo lieve muziek-liefhebbende GSV-vriendjes en -vriendinnetjes!

Hier is ie dan; Editie 4 van de GSV Muziekquiz. Ik zal er alles aan doen om het leuk te houden, beloofd. We beginnen uiteraard met ronde 1, en de deadline voor insturen is zaterdag 11 januari. Gegronde bezwaren tegen deze deadline, alsmede de antwoorden voor ronde 1, kunnen gestuurd worden naar llaurabrands@gmail.com.

Ronde 1

Volgens mij is ie goed te doen. Mocht dat tegenvallen weet ik dat voor ronde 2, en mocht ie inderdaad TE goed te doen zijn pas ik dat natuurlijk ook aan. Veel plezier!

Leuk :dance:

Leukleuk, nieuwe ronde, nieuwe kansen dus allemaal weer meedoen. :D

Het is ff wennen, maar goeie dingen! Vooral nummer 10 vind ik wel fijn.

Leuk!

Nog maar 2 dagen om in te sturen! Hup hup! Ook als je niet heel veel weet gewoon opsturen en niet zeuren. Anders baal je straks als je dan de volgende ronde wel vet veel weet. Joe!

Zet anders ff op gsv Facebook!

JA, ik maak hem nu

Ik ga morgen de scores verwerken etc, dus last-minute inzendingen kunnen nog tot morgen 10.00 's ochtends!

Zo, het is weer tijd voor een nieuwe ronde! Allereerst de antwoorden van ronde 1:

  1. Ali B. (ft. Yes-R & Brace) - Leipe Mocro Flavour
  2. Arctic Monkeys - I Bet You Look Good on the Dancefloor
  3. Los del Rio - Macarena
  4. Franz Ferdinand - Love Illumination
  5. Pitbull ft. Ke$ha - Timber (geen bonuspunten voor het dollarteken helaas)
  6. Kabouter Plop - De Kabouterdans
  7. New World Sound & Thomas Newson - Flute
  8. Toto - Stop Loving You
  9. Las Ketchup - The Ketchup Song (Asereje)
  10. The Cranberries - Zombie

Ik ben nog even aan het klooien met het Excel-bestand, dus de tussenstand na ronde 1 komt vanavond nog. Al wel vast de nieuwe ronde, en de deadline is maandag 20 januari:

Ronde 2:

(beetje zacht)

Succes maar weer!

Zo, en nog even de tussenstand:

Leuke ronde weer, iets lastiger wel!

Stayphanie schreef: Leuke ronde weer

jeej!

Ohja en als je de eerste ronde gemist hebt kun je nog steeds meedoen! Misschien doe ik nog wel een soort inhaalronde ofzo op 't eind voor als je er per ongeluk 1 mist.

Je kunt ook 11 rondes doen en dat je slechtste ronde dan niet mee telt ;)

Holsappel schreef: Je kunt ook 11 rondes doen en dat je slechtste ronde dan niet mee telt ;)

ik neem het mee!