Morgen gaat de UB toch wel gewoon weer om 9 uur open hè? Als ik vandaag niet zo moeilijk mn bed uit had kunnen komen was ik er ook te vroeg geweest.
't is inderdaad wel heel gezellig zo in de UB, en het werkt ook nog eens.

Morgen weer gewone openingstijden, dus ik ga proberen er om 9 uur te zijn.

ik ben dr al! tis nog lekker rustig zo op de 2e & 4e ;)

Tot zo!

Het is hier idd nog prima te doen nu. Er waren zelfs nog enorm veel computers vrij, moet niet gekker worden!

tis boven wel al veel te druk, bah. ik vind het veel leuker als het leeg is.

Toen ik aankwam met mn bak patat en mn kroket ging er net een horde weg. Alleen Henrieke was er nog als die-hard na-zessen UB'er. Ik zit er nu ook nog en ik ga maar weer ns bezig.

nou... jurjen anja en christiaan zitten er nu nog steeds als t goed is... :)

Je wordt niet echt beloond als je vroeg uit bed gaat om te gaan studeren. Wat een rotweer...

Ook niet als je zo vroeg naar de trein moet.. brr..

volgens mij gaat dit een dag worden met de meeste keren gapen en toch de minste pauzes...

Wil Rik alsjeblieft even naar de portiersbalie bellen?!!

dat geluidje is ook zo leuk hè (je schrikt je kapot, mr ben je wel weer meteen wakker ;))

ik vind het vooral irritant! ;)

Ik wacht nog steeds op het moment dat ik een keer naar beneden moet komen na dat geluidje.
Tis trouwens belachelijk druk voor een vrijdag hier.. Dat lag niet helemaal in mijn planning, word ik alsnog de hele dag afgeleid.

CoCo schreef: volgens mij gaat dit een dag worden met de minste pauzes...

pff ik heb de hele week nog niet zoveel pauze gehouden als vandaag. Riekje kan er trouwens ook wat van :D maar twas weer veel te gezellig idd, schiet niet echt op zo.

Veel te veel pauzes inderdaad. De UB maakt meer kapot dan je lief is. Gelukkig mag ik nu even zonder. :)

Mausie schreef: Veel te veel pauzes inderdaad. De UB maakt meer kapot dan je lief is. Gelukkig mag ik nu even zonder. :)

Haha ik zie jou halverwege het jaar nog wel weer terug komen omdat je heimwee hebt naar de UB...

Ik ga het vandaag toch niet helemaal redden...

stomme fiets ook, ben ik zover dat ik het goede spatbord van de ene fiets heb, moet er nog een klein moertje van m'n eigen fiets en dat lukt niet!! :frust: :asdf:

Zo meteen begint de ultieme test om te kijken of het studeren in de UB helpt. Als ik m'n tentamen niet haal, stop ik met studeren.