Welke spellen gaan er gespeeld worden? Met andere woorden: wat zijn de minimum systeemvereisten?

Prince schreef: volgens kan ik daar vrijdagmiddag/nacht wel bij zijn

denkt niet...

Perikles schreef:
Prince schreef: volgens kan ik daar vrijdagmiddag/nacht wel bij zijn

denkt niet...

wat heb ik nou weer gemist...

Ik hoop er ook bij te zijn.

Petrus schreef: Welke spellen gaan er gespeeld worden? Met andere woorden: wat zijn de minimum systeemvereisten?

CS 1.6

Volgens mij moet er gewoon iemand van de locatie waar het is een datum voorstellen dat het daar kan en dan blijkt wel wie er allemaal kunnen. (Ik weet niet of ik mee ga doen, maar het is wel zo tof dat het af en toe georganiseerd moet worden.)

Skippy schreef: Ik ben daar, ook als inwoner van dit prachtige stulpje, helemaal mee eens dat er weer gegamed moet worden en ben dan ook voor om dat weekend als LAN-partyweekend te bestempelen. Dus vanaf vrijdag 15 december rond het middaguur kan je met je PC naar parel 92 komen en neem iig je UTP kabel mee en eventuele contactdozen en hubs. We kunnen plaats maken voor in ieder geval 12 man. Hoelang iedereen doorgaat dat weekend bekijken we ter plekke wel!

Wel goed lezen henk-jan..

Verder heb ik nog wel een 8-portswitch en sipko ook zei die dus dat is al geregeld. Verder voor de spellen, maakt niet echt uit. Als jij een spel hebt wat je graag wilt doen en daar de anderen in mee krijgt, prima. Maar denk in iig aan Counterstrike, Call of Duty2, Fifa0X, Willekeurige Racegame, Unreal, WC3, Dota, wat wel nog niet meer. En natuurlijk Actung die Curve.

Ja uiteraard, konec hry!

ik zal ff een netwerkversie opzoeken, dan kun je met 20 mensen tegelijk...

spread the news... ik zou graag veel mensen ontvangen dat weekend!

Skippy schreef: spread the news... ik zou graag veel mensen ontvangen dat weekend!

The news has spreaded....

... naar Enschede.

Als je het goed is hoef ik die periode niet te werken. Denk dus dat ik nog wel eventjes langskom.

yes! eindelijk! :D

ik ben van de partij, en om al even in de juiste sfeer te komen:

Mis die maar eens! BRILJANT gewoon!

paulvdv schreef:
Skippy schreef: spread the news... ik zou graag veel mensen ontvangen dat weekend!

The news has spreaded....

... naar Enschede.

Als je het goed is hoef ik die periode niet te werken. Denk dus dat ik nog wel eventjes langskom.

Briljant alom... onze die hard gamer van der Valk komt ook... moet niet gekker worden!!!

Up nog een kleine twee week, dan mogen we eindelijK!

Skippy schreef:
paulvdv schreef:
Skippy schreef: spread the news... ik zou graag veel mensen ontvangen dat weekend!

The news has spreaded....

... naar Enschede.

Als je het goed is hoef ik die periode niet te werken. Denk dus dat ik nog wel eventjes langskom.

Briljant alom... onze die hard gamer van der Valk komt ook... moet niet gekker worden!!!

enne... paultje.. als je wil hebben we nog een logeerbed over... kan je er gewoon bijbljven! :)

Is er nog plek? Anders wil ik ook wel een plaatsje reserveren. Medal of Honor is mijn favoriet...

tuurlijk... ik zal ff een lijstje maken met wie er nu allemaal (willen) komen:

  1. Rob Bügel
  2. Sipko-Jan van der Vinne
  3. Rolf de Boer
  4. Eef Jan van Benthem
  5. Arend Horst (vrijdagmiddag/ nacht)
  6. Peter van de Zwaag
  7. Wouter Neef
  8. Paul van der Valk (pas op... oude lul ;), en erg ervaren! )
  9. Menno Tol (niet te vergeten!)

verder is er voor bezoekers nog een mogelijkheid om et gamen aangezien er een laptop over is waar wel het een en ander op gespeeld kan worden.

Voor de mense die allemaal opgegeven hebben: neem kabels e.d. allemaal mee. Vooral je internetkabel en een koptelefoon. Verder is een stekkerdoos geen overbodige luxe!

zijn er nog verloren zielen die vanavond even willen gamen hier op P92?

Ik heb een pc over die na half tien ook wel bzet is... verder zijn mensen met lapdoos zeer welkom om ff te komen schieten!

Vanaf hoe laat?