HaJee schreef: Heb je hem weer met z'n nostalgie... :)

Gast, dit is echt dé shit! 8)
Volgende keer als we hier BK hebben gaan we wel even een potje doen.

en wie zijn comp zou je daarvoor willen gebruiken??

De mijne, en mijn andere. Vrijdag laptopdag, weet je nog? 8)

dat is waar ook. Kunnen we het met zijn vieren spelen. Dat is pas een gekkenhuis

Er moet meer ge-afterbijbelkringBomberman'ed worden! :lol: P-92, bedankt!
Ik neem aan dat ie voor de volgende LAN-party op het menu staat?

ABM rules bug time! 8)

Yep Jan-Paul gisteravond was vet, jammer alleen dat ik daarna de halve nacht bommetjes zag vliegen Maar eh vrijdag een mini-lanparty ter ere van Bomberman op P-92?
Dan heb ik alvast cker 3 deelnemers, ikzelf, mijn huisgenoot sipko-jan en jan-paul?
Dan is er nog plaats voor een aantal laptoppers, maar dan moet er wel een extra hub mee.
Wordt ubertof volgens mij.

Komt goed! Ik heb om 13:30 een S.O. maar dan kom ik na die tijd jullie kant op. En dan neem ik m'n laptop wel mee, dan is er nog een vaste PC over voor een ander zieltje. Lukt dat, hubsgewijs?

Wij hebben een vierpoortshub, dus als jij met je laptop komt dan hebben alle poorten bezet. Maar er is inderdaad ruimte voor een vierde speler als we even wat gaan schuiven met de poorten. Maar dan kan ik je verwachten om 14:30?

Tussen 14:30 en 15:00 ergens denk ik ja. Zorgen jullie dan dat de Pisang klaarstaat? :D
En mensen, er is dus nog één plekje over! Dirk?

Dat atomic bomberman is niet echt makkelijk te vinden, laat staan te downloaden. Nog een paar uurtjes geduld en deze jongen kan ook bommetjes gaan leggen....

Jean schreef:

Of meteen .

Sorry, had de link niet zo snel gezien. Iig bedankt, dit gaat idd een tikkeltje sneller.

Jean schreef: Dirk?

Lijkt me prima! :twisted:

Okee dan!
Vrijdag vanaf 15:00, Atomic BomberLAN-party @ P-92!
Een wederkerende titanenstrijd tussen Deen, vdVinne, Berghuis en vMuijen!

8)

(En als vFaassen een beetje geoefend heeft kan die evt. op een half toetsenbord meedoen :wink: )

Jean schreef: (En als vFaassen een beetje geoefend heeft kan die evt. op een half toetsenbord meedoen :wink: )

Hoezo? Wil je niet bij voorbaat al kansloos zijn tegen de geoefende Parelridders?

Die ge-oefende Parelridders hebben gisteravond anders flink bommen moeten slikken! :lol:

Grrr,..... ik voel WRAAK! :twisted:

Net nog ff een sessie gehouden,.... UBERCOOL!!!!

Ik wil eerst oefenen voor de volgende party! Ik heb het spel reeds gedownload en uitgepakt enzovoort, maar als ik het opstart krijg ik geen beeld... snif. Iemand een suggestie? (muziek doet het overigens wel)

HaJee schreef: Ik heb het spel reeds gedownload en uitgepakt enzovoort, maar als ik het opstart krijg ik geen beeld... snif. Iemand een suggestie?

Euhm, monitor aanschaffen? :wink: