is het biokerosine? ik moest vet lang nadenken

Of beokerosine, dat wordt gemaakt van papegaaien.

pytric schreef: Of beokerosine, dat wordt gemaakt van papegaaien.

Beo's zijn spreeuwachtigen, voor de volledigheid. Overigens een veel gemaakte fout, omdat Beo's, net als veel papagaaien, kunnen 'praten'.

TheoSikkema
Thierry schreef:
pytric schreef: Of beokerosine, dat wordt gemaakt van papegaaien.

Beo's zijn spreeuwachtigen, voor de volledigheid. Overigens een veel gemaakte fout, omdat Beo's, net als veel papagaaien, kunnen 'praten'.


Kh#t jonge, doe dat ff bij Triviale feitjes ofzo.

Niet zulke rare praat Theo, je hebt een voorbeeldfunctie.

Ik weet niet of dit ooit al ergens gepost is dus voor de zekerheid: een gsv'er in de media ( 3:37)

Je bedoelt dat Pytric daar in de achtergrond loopt?

Zoiets

Op pagina 3 van het ND vertelt oud-GSV'er Martine Gringhuis, woonachting in Londen, over de rellen bij haar om de hoek. Geschreven door Herman Veenhof, de illustere oom van uw grote leider.

Oud-GSV'er Ewout Klei en oud-Ichthiaan Remco van Mulligen op de radio: http://educatie.ntr.nl/radio/1683209/ho ... el-verval/

De titel van het artikel klinkt me nu al suf in de oren. Waarom wil ik dit lezen?

Artikel? Het is een radio-interview met twee historici. Altijd interessant :)

TheoSikkema
Ursa schreef: Oud-GSV'er Ewout Klei en oud-Ichthiaan Remco van Mulligen op de radio: http://educatie.ntr.nl/radio/1683209/ho ... el-verval/

Brr, je moet die discussies van die gasten op Twitter eens lezen.. Groot gehalte 'ik wil laten zien hoe slim ik ben en nooit mijn ongelijk toegeven.' Verder wel heel interessant natuurlijk.

Op zich vind ik het wel interessante mensen, ze belichamen ook een beetje de 'nieuwe jonge intellectuelen'. De één, uit een vrijgemaakt nest, nu overtuigd D'66-er, de ander opgevoed met 'niks' en inmiddels katholiek.

Daarnaast is het interview leerzaam over de GKv enzo. :)

HT schreef: De titel van het artikel klinkt me nu al suf in de oren. Waarom wil ik dit lezen?

Of je gedraagt je even als een Telegraaflezer?

Koning Drietand
Ursa schreef: Op zich vind ik het wel interessante mensen, ze belichamen ook een beetje de 'nieuwe jonge intellectuelen'. De één, uit een vrijgemaakt nest, nu overtuigd D'66-er, de ander opgevoed met 'niks' en inmiddels katholiek. Daarnaast is het interview leerzaam over de GKv enzo. :)

Is d66 een religieuze stroming?

Zeg ik dat?

(en: ja, verlichtingsfundamentalisme) ;)

TheoSikkema schreef:
Ursa schreef: Oud-GSV'er Ewout Klei en oud-Ichthiaan Remco van Mulligen op de radio: http://educatie.ntr.nl/radio/1683209/ho ... el-verval/

Brr, je moet die discussies van die gasten op Twitter eens lezen.. Groot gehalte 'ik wil laten zien hoe slim ik ben en nooit mijn ongelijk toegeven.' Verder wel heel interessant natuurlijk.

Dat geldt eigenlijk vooral voor Ewout. Overigens hebben ze onlangs besloten meningsverschillen niet meer via Twitter uit te vechten, en daar zijn hun volgers best wel blij mee.

TheoSikkema
Jurriaan schreef:
TheoSikkema schreef:
Ursa schreef: Oud-GSV'er Ewout Klei en oud-Ichthiaan Remco van Mulligen op de radio: http://educatie.ntr.nl/radio/1683209/ho ... el-verval/

Brr, je moet die discussies van die gasten op Twitter eens lezen.. Groot gehalte 'ik wil laten zien hoe slim ik ben en nooit mijn ongelijk toegeven.' Verder wel heel interessant natuurlijk.

Dat geldt eigenlijk vooral voor Ewout. Overigens hebben ze onlangs besloten meningsverschillen niet meer via Twitter uit te vechten, en daar zijn hun volgers best wel blij mee.


Klopt, ik zal geen katholieken verwijten maken, veel te blij met die mensen in de CU:-) Maar dat ze een ongezonde hoeveelheid tweets verzenden zal je beamen. En idd met name Ewout, aangezien elke tweet waar hij in genoemd wordt geretweet moet worden.. Als ik dat deed dan zou ik 'geband' worden wegens spam.

Schrijft Van Mulligen niet ook voor Opunie? Volgens mij zegt ie dan wel zinnige dingen. Dat je van Ewouts Joop-stukjes wat minder gecharmeerd bent, kan ik me voorstellen...