TheoSikkema

Dat gebrek aan inzicht van die krant ben ik helemaal met je eens, in de artikelen laten ze over het algemeen een totaal gebrek aan stijl en respect zien. Maargoed, die foto hebben wij niet opgestuurd, die hebben ze vandaan geplukt, denk ik. Om kort te zijn, wij wisten van niets.

Hmm, je kunt de digitale versie bekijken op de site van de studentenkrant. Ach, een krant waar ook een artikel in staat over het perfecte schaamhaar kan ik niet heel serieus nemen...

Jan (maar dat is eigenlijk ook de maker) en Ben in een filmpje van de UK over de lipdub die ze willen maken. Had eigenlijk wel verwacht dat Ben deze zou posten aangezien hij, in ieder geval gisteren op soos, er erg trots op is.

http://www.youtube.com/watch?v=T_XabanKnow

Ha, nice filmpje Jan

Edje schreef: Jan (maar dat is eigenlijk ook de maker) en Ben in een filmpje van de UK over de lipdub die ze willen maken. Had eigenlijk wel verwacht dat Ben deze zou posten aangezien hij, in ieder geval gisteren op soos, er erg trots op is. http://www.youtube.com/watch?v=T_XabanKnow

Dit is mijn tv debuut, mooi springplankje naar een grote carrière.

Leyp. +1

Ledif, leuk gedaan Jan!

haha "Wil je meedoen of heb je muziek van ná de jaren 70?"

Ben schreef: Dit is mijn tv debuut, mooi springplankje naar een grote carrière.

Best een goed idee toch, ja toch?

Maar leuk gedaan hoor!

Rolv schreef:
Ben schreef: Dit is mijn tv debuut, mooi springplankje naar een grote carrière.

Best een goed idee toch, ja toch?

Maar leuk gedaan hoor!

Daarom heet het ook een tv debuut.

Leuk idee, maar een nobelprijs is denk ik toch een betere promotie voor de uni...

Net als vorig jaar wordt de jaarbundel van de GSV door de UK goed afgezeken (uitgave van deze week, blz 5). Ik zie een uitdaging voor de komende jaarbundelcie om de hattrick te scoren. Zolang de bundel maar leuk is voor ons als GSV-ers!

EDIT: Ook een mooie vermelding voor de monarch, top!

Best een leuk liedje!

Hihi, hij lijkt er inderdaad op:)

Vandaag stond drs. Ewout H. Klei (wordt er nog over mij geløld op de GSV) in de trouw met een prachtartikel over het Gereformeerd Politiek Verbond, zijn promotieonderwerp. Volgens mij vindt ie het ook maar wát mooi dat het even in de spotlights wordt gezet...

Sterker nog, zijn promotie is nu gaande, in Kampen.

deGudcher schreef: sjonge jonge.. werd ik net ff door radio 538 gebeld! een quiz.. 3 vragen: schijver da vinci code huidige coalitie beroep chopin... 3 maal raak.. en een prijs dus! Dvd packet.. shirt en mega cd ofzo..

Was mooi Johan!

Maurice was vanochtend bij 'That's the Question' in de uitzending. Hij verloor op een aparte manier.
Als hij nou gewoon de brandstof: 'b.o.erosine' had geweten...

Heeft iemand het (slechte) artikel over Durf te Dromen gelezen in de Trouw? Koos L stond op een fotootje. Kent iemand Durf te Dromen nog of ben je dan echt te oud.

Bruins schreef: Maurice was vanochtend bij 'That's the Question' in de uitzending. Hij verloor op een aparte manier. Als hij nou gewoon de brandstof: 'b.o.erosine' had geweten...

Dat zal wel een herhaling zijn van een paar maandjes terug, toen wist ie het ook niet.