he lennert, kun je dat bestandje straks ook online zetten? Ben benieuwd.

Mbeki schreef: he lennert, kun je dat bestandje straks ook online zetten? Ben benieuwd.

Heb helaas alleen het eerste gedeelte van het interview, recorder hield er na 40 seconden mee op :evil:

Wat een niveau: het interview met Janneke van de KEI-crew. Ze was trouwens niet echt in de terminologie ingevoerd: "brommers kieken" is volgens mij toch een redelijk bekend begrip... Genant, kreeg bijna last van plaatsvervangende schaamte... "ik ben een stuk makkelijker te krijgen..."

wat is mijn commissie weer goed bezig!!!
hans ik kom eraan, even kijken hoe de stand eruit ziet.
goede reden om even naar buiten te gaan, dat tentamen morgen gaat toch niet lukken....

Maar bedankt voor het luisteren mensen. Ja Simone fm bood ons zendtijd aan. Dus daar hebben we dan even gebruik van gemaakt. Stom trouwens dat die lui van ichthus en nsg in hun inleidende praatje veel langer aan het woord waren, terwijl die meid duidelijk had aangedrongen om het kort te houden.
Maar goed.

En sorry vgse, jullie krijgen het druk met het regelen van elke avond soos!!! :wink:

ik hoorde uit betrouwbare bron dat die meid zelf ook een ichtiaan was, wist je dat?

ja, maar ze benadrukte stevig dat we dat niet mochten laten merken. Volgens mij werkte ze er trouwens nog maar net. Ze kende haar collega s verder ook niet.

van der Jagt schreef: .... Ze kende haar collega s verder ook niet.

Zo typisch Ichtus,....... die lui kennen 85% van de vereniging niet eens!

hee lache hans!! mooi gedaan:)

Wie is skippy?

vanDijk schreef: Wie is skippy?

te makkelijk. :roll:

van der Jagt schreef: Maar bedankt voor het luisteren mensen. Ja Simone fm bood ons zendtijd aan. Dus daar hebben we dan even gebruik van gemaakt. Stom trouwens dat die lui van ichthus en nsg in hun inleidende praatje veel langer aan het woord waren, terwijl die meid duidelijk had aangedrongen om het kort te houden. Maar goed. En sorry vgse, jullie krijgen het druk met het regelen van elke avond soos!!! :wink:

was idd erg tof om te horen! Aan het eind praatte je wel gewoon lekker door, haha, volgens mij probeerde ze je toen af te kappen..

joanne schreef: wat is mijn commissie weer goed bezig!!!

Hans je bent een HELD!!
Die Van de Voortwis was een stuk slomer dan jij, had je nog wel adem?

weinig. We hebben ook meteen de stand opgebroken en zijn weggegaan.

joanne schreef: wat is mijn commissie weer goed bezig!!!

??? Sinds wanneer zit jij in de Prescie?

djurre schreef:
joanne schreef: wat is mijn commissie weer goed bezig!!!

??? Sinds wanneer zit jij in de Prescie?

dat denk ik toch ook niet, maar ik denk dat ze dat zegt omdat madame de ass II deze commissie aanstuurd vanuit de senaat.... moet jij toch wel opgekomen zijn :)

ze voelt zich een met haar troetelkindjes

Zit je bij de kapper. Pak je het Dagblad van het Noorden. En welke GSV-brunette schittert daar op de voorpagina van deze krant???............... Marlies Baardman. Ik kan het artikeltje niet vinden op internet. Maar wie heeft deze krant en kan het op internet plaatsen. Het gaat over brunettes!!!!! hahaha. En naast marlies staat een foto van twee (tokkie) blondines........!!!

Niet om het een of ander, maar ik zag Peter Kok en een willekeurige Rolf Mijnheer in Memory Magazine staan. Beetje de Macher uithangen op de carrierebeurs vorig jaar.

JWJ schreef: Zit je bij de kapper. Pak je het Dagblad van het Noorden. En welke GSV-brunette schittert daar op de voorpagina van deze krant???............... Marlies Baardman. Ik kan het artikeltje niet vinden op internet. Maar wie heeft deze krant en kan het op internet plaatsen. Het gaat over brunettes!!!!! hahaha. En naast marlies staat een foto van twee (tokkie) blondines........!!!
Dagblad van het Noorden schreef: De brunette Uiteraard is studente Marlies Baardman vereerd dat mannen massaal voor brunettes gaan. Met haar bruine ogen, donkere haar en gebronsde huid voldoet de Groningse immers van top tot teen aan de criteria. Toch vraagt ze zich af wat mannen bezielt. "Ik vind het een beetje dom van ze. Laatst las ik namelijk in de krant dat wetenschappelijk onderzoek uitwees dat blonde vrouwen gaan verdwijnen. Het wordt in de toekomst iets bijzonders, dus als mannen nog blonde kindertjes willen Donker is blijkbaar wel een trend, want Tatjana is laatst ook overgegaan. Niet dat ze een voorbeeld voor me is hoor. Mij maakt het niet uit. Mijn vriend valt op bruin."

Haha! Ik lees bovenstaande berichtje over brunettes nu voor het eerst. Marlies :D

Ik heb ook nog een berichtje over een GSV'er in de media. In het magazine van de VSNU voor scholieren staan alle universiteiten van Nederland aangeprezen. En meteen op de eerste pagina zit daar onze Joric van de Kolk in een vrij lege collegezaal, heel gecontreerd te luisteren naar het relaas van een docent. Interessant detail: hij heeft z'n rode Novcie Cru trui aan.