Jah roel, wat doe jij in utrecht?

haha ja ik zag het ook.

Rolf Mijneer op de een foto op de voorkant van een flyer die ik bij de UB kreeg, over een of ander congres over je wat je doet na je studie (weet het niet precies).

Poé hé, wat een storm! Stond ik bijna vast op Utrecht CS (A) Haha, kom je ook een keer in Utrecht.. staat er een man met een camera en een man van 1 meter 50 met een NOS-microfoon in zn hand :D

annemarieke

Waarom was je niet meer op het 20:00 nieuws?? heb ik voor niks het journaal nog een keer gekeken.

Haha, ik ook! de hele avond;)

Roel ik heb je drie keer gezien, je moet iets met camera's gaan doen..

Vet hoor: Wouter en Annerieke in het OOG-nieuws (ieder half uur op OOG-TV) over relatieproblemen ..

Ik houd er niet zo van om reclame te maken voor mezelf, maar ik dacht, ik hoop toch dat er wat mensen gaan luisteren als ik morgen op de radio ben. Dus vandaar. In OOG-forum, tussen 12.00u en 13.00u, heb ik samen met een kandidaat van de SP een gesprek/debat over onszelf en over onderwerpen die met jongeren te maken hebben.

Vriend Niels

En heb je die communist een beetje ingepeperd Stieneke?

Als we toch reclame gaan maken voor onszelf:
Morgen komt de koningin naar Turkije en de Nederlandse uitwisselingsstudenten hier zijn uitgenodigd om aanwezig te zijn bij het congres, concert en de receptie in Ankara! Als er iets van uitgezonden wordt op tv krijg je misschien mijn hoofd ook wel te zien...:)

Voor alle mensen die de doopdienst in Oost van een aantal weken geleden bijgewoond hebben, aanstaande zaterdag zijn we op tv! 19.03 op Nederland 2.
Zie ook: http://www.eo.nl/portals/programs/episo ... er=7870789

Als we dan toch bezig zijn. Komende zaterdagavond om 20.30 uur geef ik op Radio 5 (747am) voor het EO-programma uitleg over Stichting en het Teamweekend dat dan bezig is.

goed bezig, Biezema!

BK-Hindriks komt begin april op de televisie, nl op OOG-TV. Het is een serie van 7 over de 7 hoofdzonden. Wij hebben ons licht laten schijnen over de zonde "woede". Allemaal kijken dus dan!

En in de aflevering over hebzucht is Liesbeth S. te bewonderen!

is zij zo hebzuchtig dan?

annemarieke

Nee, ze kwam de filmploeg tegen in de Herestraat

De Herestraat is een grote bron van hebzucht..

Gelukkig kon ik de cameraploeg net ontwijken :lol:
Maar ze zagen gelijk al dat ik niet hebzuchtig ben, dus vandaar dat ze Liesbeth achterna liepen :wink:

Artikeltje van Ewout Klei in het ND.

http://www.nd.nl/Document.aspx?document ... l&id=88210