KJ schreef: Alvast een impressie "...foto's..." Kan de Webcie misschien ervoor zorgen dat de foto's meteen te zien zijn krijg het namelijk niet voor elkaar

Laat je de mooiste niet zien...

Wat een moeff van de preesz

L1Rn4urAyA7aTEe

Het is misschien niet heel handig om de foto's extern te laten staan (privacy enzo).

Misschien staan er maar een paar extern! Het is misschien ook wel leuk voor de mensen die hier te gast zijn!

Dat ziet er swingend uit idd! Maar moet Oosterhuis' pantalon naar de stomerij of moet KJ wellicht een doekje over zijn lens halen?

Dat was het amicaal weekend voor 2004 alweer. Dank jullie allemaal wel voor jullie aanwezigheid en inzet. Ik heb er van genoten, ik hoop jullie ook!

En stuur allemaal even een kaartje aan Joanne, want het laatste nieuws was dat ze haar arm op 2 plaatsen gebroken had na en flinke smakkert vanaf de bar.

dat klopt helemaal,.. Am. Mol en Amica Broekema van de VGST zijn momenteel bij haar aanwezig om haar bij te staan in deze benarde situatie. Er word gekeken of er gezet kan worden of dat er geopereerd kan worden. Ik denk dat er later meer info volgt. Am. Mol zorgt iig voor een veilige thuiskomst van de dames op eigen adres en slaapadres.

Misschien later meer,..... de mensen waarover het gaat kunnen evt lichte aanpassingen maken op deze notities........

Joanne,.. sterkte!!!!

Volgens mij kunnen we dat heel goed aan Mol overlaten. Hij heeft geen druppel gedronken en volgens mij goed gegeten vanavond.

Joanne, sterkte :!:

KJ schreef: Misschien staan er maar een paar extern! Het is misschien ook wel leuk voor de mensen die hier te gast zijn!
Forumregels schreef: Foto's van GSVers en GSV activiteiten dienen vanwege auteursrecht, potretrecht en simpelweg privacy immer en altijd intern geplaatst worden. Het doorgeven van deze foto's is niet zondermeer toegestaan. Op verzoek kunnen bepaalde foto's verwijderd worden van weergave.

Beetje makkelijke reactie, KJ, volgens mij zijn de forumregels hieromtrent behoorlijk duidelijk...

Enfin, Joanne, sterkte ermee. Leuk trouwens dat Skippy het nieuws verder verkondigt op het forum, volgens mij moet het voor hem een 'aha-erlebnis' zijn geweest... ;).

KJ schreef: leuk voor de mensen die hier te gast zijn

Ja toch? Bovendien heeft de Webcie instructies gegeven hoe ze geplaatst moesten worden, dus volgens mij zit dat wel snor. Mocht iemand toch gegronde bezwaren hebben dan kan ik de mijne in elk geval wel elders plaatsen. Desnoods laten we ze alleen deze week extern staan ofzo.
Is er al nieuws omtrent Joanne?

nou ff reactie van mijzelf........het is inderdaad op twee plekken gebroken. behoorlijk gecompliceerde breuk want naast die 2 breuken ook nog een stukje los ofzo....na eerst verdoving in mn arm gingen er twee gewichtjes aan mn vingers om het uite rekken. daarna kreeg ik een boel vloeistof in mn bot voor meer verdoving en toen gingen ze met 2 artsen er heel erg aan hangen/trekken om hem te zetten.......best een vervelende gewaarwording :lol: , daarna weer foto's en nu kan het zijn dat ze vandaag bellen dat ik nog geopereerd moet worden......we wachten het af.......iedereen super bedankt die geholpen heeft gister!

Heb je dit met één hand getiept? :shock: In elk geval veel sterkte.

annejo schreef: daarna weer foto's

Kunnen die ook extern geplaatst worden... :lol:

Maar je zit er maar lekker mee, Joanne, succes in ieder geval.

jep met 1 hand, bezigheidstherapie. aangezien ik nog redelijk duizelig en misselijk ben. kan ik ook niet veel meer doen :( .......ik kan niet eens mn haar vast doen.......drama.....als ik de foto's mee naar huis mag vandaag of vrijdag...mogen ze wel online hoor ;)

amice mol is trouwens echt een toppertje!thnx!

L1Rn4urAyA7aTEe
annejo schreef: nou ff reactie van mijzelf........het is inderdaad op twee plekken gebroken. behoorlijk gecompliceerde breuk want naast die 2 breuken ook nog een stukje los ofzo....na eerst verdoving in mn arm gingen er twee gewichtjes aan mn vingers om het uite rekken. daarna kreeg ik een boel vloeistof in mn bot voor meer verdoving en toen gingen ze met 2 artsen er heel erg aan hangen/trekken om hem te zetten.......best een vervelende gewaarwording :lol: , daarna weer foto's en nu kan het zijn dat ze vandaag bellen dat ik nog geopereerd moet worden......we wachten het af.......iedereen super bedankt die geholpen heeft gister!

Auw! Dat komt me bekend voor, die chinese vingers! Joanne, sterkte!

He Coyote Ugly :wink: , sterkte dr mee!

Ingûh schreef: Auw! Dat komt me bekend voor, die chinese vingers! Joanne, sterkte!

Dat heb jij helemaal goed Inge!

PS

annejo schreef: amice mol is trouwens echt een toppertje!thnx!

Dat valt ook wel mee hoor!

The Master schreef: [..] Dat valt ook wel mee hoor!

Nee Mol, voor mij ben je de held

PS mag ik je handtekening??? :oops:

Jurrian schreef: Nee Mol, voor mij ben je de held PS mag ik je handtekening??? :oops:

Ja hoor, kom maar halûh. Je weet waar mijn huis woont, ofnie? :wink:

Hier een steunbetuiging voor joanne!!!
Heel veel sterkte en ik hoop dat de pijn al aan het afzakken is. :!: :cry: :remybussi: