W

Kijk nu in dit topic om te zien wat voor een enorm tof amicaal weekend eraan komt!!

. . . . . . . . . . .

spannend! 8)

OEIeoieoeieieoei. Dit wordt zo'n tof weekend!

Leiden en Twenthe komen het weekend van vrijdag 26 tot maandag 29 maart op bezoek in Groningen.

Op vrijdag wordt er gegeten in het Unitas-pand. U kunt daar bij zijn, geeft u zich daarvoor op bij de ABC (kost 2 euro's). 's Avonds is er een feest in de Simplon (kost ook 2 euro's). Om dit feest nog toffer te maken, hebben we ook nog een band uitgenodigd voor een deel van de avond, afgewisseld met natuurlijk onze eigen oude vertrouwde djs.

's Zaterdags zijn er meerdere activiteiten, waaronder: high tea (vorig jaar een succes; geeft u zich dus snel op, er zijn maar een beperkt aantal plaatsen), bowlen (idem), tentoonstelling Russisch Landschap en snookeren. Vervolgens zal er worden gegeten ergens in de stad, om daarna door te gaan met de kleinkunstavond. Natuurlijk kan de zaterdag afgesloten worden met een mooi stukje stappen in de vele kroegen die Groningen rijk is. De zaterdag is geheel voor eigen rekening...

De volgende ochtend is er de mogelijkheid om naar de kerk te gaan. Ook omdat er vervolgens in meerdere GSV-huizen koffie wordt geleut is dit een echte aanrader. De middag bent u vrij om te doen wat u zelf wilt. De avond staat in het teken van de sing-in. Na de sing-in is de soos natuurlijk open.

Op maandag gaan de VGST en VGSL weer naar huis.

wouter schreef: snookeren

snookeren of poolen
als het snookeren is: Ultra-Cool!

xenophon schreef: snookeren of poolen

Of een combinatie: Pookeren

Oh ja, kan iemand even vertellen wat High Tea is? Het lijkt me namelijk fan-tastisch!
:?:

Thee leuten met cookies. Zoiets dan...

En dirk: er staat toch snookeren :urrg:

Superleuk programaa ABC!!! Ik ben zeker van de partij! Leuk dat jullie Leiden hebben uitgenodigd: is weer eens wat anders!

het wordt echt RETE TOF.....!
dus jullie moeten allemaal echt zeker komen en al je vriendjes en vriendinnetjes activeren om ook mee te gaan!

annejo schreef: het wordt echt RETE TOF.....! dus jullie moeten allemaal echt zeker komen en al je vriendjes en vriendinnetjes activeren om ook mee te gaan!

Wat zeg jij dat leuk!
Vriendjes en vriendinnetjes activeren.

Martijn schreef: Wat zeg jij dat leuk! Vriendjes en vriendinnetjes activeren.

Kon ik jou maar activeren :lol:

Agnes schreef: [..] Kon ik jou maar activeren :lol:

Waarvoor zou jij me willen activeren Agnes?

Om aan het ABC-weekend mee te doen?

Over het ABC-weekend gesproken,
:arrow:

Het programma klinkt leuk. Ik ga weer bowlen denk ik. Wat voor band komt in Simplon ons vergasten op afgrijselijke klanken? Of hebben jullie een goede band? Wie o wie?

Jean schreef: Om aan het ABC-weekend mee te doen? [..]

Dat vraag ik me af!!

Ik denk dat het bij Martijn meer om het in z'n algemeenheid 'activeren' gaat, of niet Agnes? :wink:

Martijn schreef: [..] Dat vraag ik me af!!

Inderdaad Martijn en Sabine.

Afwassen, wc schoonmaken (vooral als de vriendjes zijn langsgeweest :wink: , dweilen, verven, stucken, kachel ontluchten, nieuw badkamer regelen enz.;)

Doet Martijn ook nog een studie of hebben jij en Liesbeth hem aangesteld als huishouder (desgewenst interieurverzorger)?

We moeten niet van het topic afdwalen he. Laten we het er maar bij houden dat ik hem wil activeren om mee te doen aan amicaal wknd.

Ow ja, ben je zelf al geactiveerd om mee te doen?

Ik denk wel dat ik (in ieder geval gedeeltelijk) wil meedoen. Alleen er zijn zoveel leuke dingen te doen, dat ik niet meer kan kiezen:roll: High tea is natuurlijk geweldig :wegleck:, maar het lijkt me ook weer belangrijk om onze amicale vriendjes uit den lande kennis te laten maken met het prachtige Groninger museum, waarvan ik het gebouw meestal meer kan waarderen dan de inhoud. Gelukkig hoef ik over bowlen niet na te denken. Daar krijg ik altijd een gekneuste vinger van. Vraag me niet hoe. Mag je eigenlijk ook iemand anders uit Twente meenemen? Een niet vgst'er?

Agnes schreef: Gelukkig hoef ik over bowlen niet na te denken. Daar krijg ik altijd een gekneuste vinger van. Vraag me niet hoe.

Ik ook! Maar volgens mij zijn die ballen te groot voor mijn handen, vandaar! Enne, ik kan er ook nog eens helemaal niks van, voor de rest wel leuk maar voor mij minder.....