minileeuwtje

Routebeschrijving

Naar het Unitaspand aan het Schuitendiep:
Vanaf het hoofdstation buslijn 3 nemen richting beijum/lewenborg (dus niet die richting vinkhuizen). Oosterstraat uitstappen (na plm 5 minuten, vraag maar aan de chauffeur) De oosterstraat uitlopen in de richting waarin de bus rijdt. Aan het einde zie je links de febo en rechts de pearl. Hier moet je naar rechts de kroegenbuurt van Groningen in. Je loopt de straat uit totdat je bij water komt. De brug oversteken en meteen naar rechts. Na plm 100 meter zit het Unitaspand aan je linkerkant, kan niet missen staat er in grote letters boven.

Naar Simplon aan het Boterdiep
Vanaf het hoofdstation lijn 1 nemen richting Korrewegwijk. Uitstappen
bij de halte boterdiep/korenstraat. Je zit dan al op het boterdiep. Hoef je alleen nog nr 69 op te zoeken.

minileeuwtje schreef: Naar Simplon aan het Boterdiep Vanaf het hoofdstation lijn 1 nemen richting Korrewegwijk. Uitstappen bij de halte boterdiep/korenstraat. Je zit dan al op het boterdiep. Hoef je alleen nog nr 69 op te zoeken.

lijn 11 zernike komt hier ook langs!

voor de mensen die t echt heel tof zouden vinden om te eten in het unitas pand:

dat kan dus niet meer he. alles is al volgeboekt. er passen namelijk niet meer dan >!>!>75<!<!< man in de zaal.

heb je al weer een tussenstand van het aantal aanmeldingen?????

Enne,.. ik neem aan daat de slaapplekken bekend worden tijdens het feest op de vrijdag?

we proberen de slaapplekken zo snel mogelijk bij de gsv-ers bekend te maken. deze dienen dan zelf ff contact op te nemen met hun gasten. bij het eten op vrijdag krijgen de gasten allemaal een flyer met hun logeeradressen, het programma en nog wat belangrijke info.

Skippy schreef: heb je al weer een tussenstand van het aantal aanmeldingen?????...

en dit dan??

Skippy schreef: [..] en dit dan??

ik heb 40 gehoord.....

Vriend Niels
wouter schreef: voor de mensen die t echt heel tof zouden vinden om te eten in het unitas pand: dat kan dus niet meer he. alles is al volgeboekt. er passen namelijk niet meer dan >!>!>75<!<!< man in de zaal.

Voor mensen die t echt tof zouden vinden om te eten in het unitas pand:

zij kunnen met mij ruilen...

en zo zijn r inmiddels nog wel weer een paar plaatsen vrij...

als je dus nog wil eten meldt t ff. r kunnen r nog een paar bij!

ik wil me graag opgeven voor bowlen, kan dat nog???? en waar is dat eigenlijk? en hoe laat??

Fantastisch! Stieneke op de bowlingbaan! :P Ik neem mijn fototoestel mee.

smeerlap

Ik heb trouwens gehoord dat er een programma-onderdeel is toegevoegd, voorafgaand aan hightea/museumbezoek/bowlen. Iedereen gaat namelijk eerst naar sportpark Coendersborg voor de belangrijke, amicale voetbalwedstrijd tussen Oranje Nassau 5 en De Pelikanen 2. Het begint om 12:30 uur, er worden veel supporters verwacht!

Waar vindt het een en ander plaats? Het kan zijn dat ik iets gemist heb, maar is bijv. het snookeren?

nou eerst is dus die oranje nassau wedstrijd. op de wedstrijdvelden van sportcomplex coendersborg. 12:30u wordt iedereen daar verwacht. verwacht bij deze wedstrijd extra veel van ON: ze hebben de hele nacht geen oog dicht gedaan. Uit langvervlogen mythes en sages blijkt dat ON dan op zn best is.

bowlen is aan het kattendiep. snooker wordt gespeeld bij streetlife.
museumbezoek is in het museum :idea: , en high tea in het feithhuis (in de buurt van de martinitoren) Hadden we dat nog niet verteld?? auw! :oops:

Jean schreef: Fantastisch! Stieneke op de bowlingbaan! :P Ik neem mijn fototoestel mee.

Toevallig ben ik heel goed in bowlen! Dat is een van mijn specialiteiten ;)

Maar nu weet ik alleen nog maar hoe laat het voetballen is. Hoe laat zijn de andere activiteiten????

Hoewel je een goede reden had om niet op bk te zijn, heb je nu wel de flyer gemist:

ABC-Flyer schreef: Vrijdag 19.00u Eten in het Unitaspand Speeches van Hoogwaardigheidsbekleders 22.00u Swingfeest in Simplon met live Band Zaterdag 15.00u High Tea of Museum 16.00u Bowling of Snooker 18.00u Eten in Pizeeria di Costa Esmeralda 20.30u Kleinkunstavond in Huis de Beurs 00.00u Stappen Zondag 09.30u Studentendienst in Groningen - West 11.00u Koffiedrinken op Veldspaat 328, Parel 122 en Saffier 220 Koffiedrinken met Preekbespreking op Aqua 755 20.00u Sing-inn op Parel 92, Aqua 497 en Aqua _ 21.00u Soos aan de Hereweg

Bij mijn weten is de 'studentendienst', d.w.z. de dienst waar de studentenpredikant voorgaat, des middags, om 16:45 in de Columna-kerk.
Dit i.v.m. een doopdienst 's ochtends waar een familielid dan het kindje mag dopen.

Verder is het misschien handig te melden dat dit weekend de zomertijd weer in gaat. Hierdoor duurt de nacht van zaterdag op zondag een uurtje korter.

ro schreef: Bij mijn weten is de 'studentendienst', d.w.z. de dienst waar de studentenpredikant voorgaat, des middags, om 16:45 in de Columna-kerk. Dit i.v.m. een doopdienst 's ochtends waar een familielid dan het kindje mag dopen. Verder is het misschien handig te melden dat dit weekend de zomertijd weer in gaat. Hierdoor duurt de nacht van zaterdag op zondag een uurtje korter.

Dit klopt inderdaad (zie ).

Hoe combineer je de gegevens van de kerkdienst en de zomertijd? Door uit te slapen tot 16:45? Of zijn er betere opties?!?!?!?!?!?!?!
Laat het weten alsjeblieft!!!!!!!!! 8) :oops: :shock: :evil: :?: :idea:

ok we hebben wat info verzwegen. dat mag tegenwoordig. zelfs bush en blair doen het... 'onze' dienst blijft gewoon 's ochtends. dan maar geen studentendienst. vind het wel suf dat ze die zaak in ene verschuiving. kind kan toch ook 's middags gedoopt worden lijkt mij.