PROGRAMMA VOOR DE KLEINKUNSTAVOND:

Aline Minnema
?Het Juiste Midden?
Hinke van Abbema
?My Heart Belongs to You?
?The Rose?
VGST Cabaret

Christiaan Velvis
?Het Leven is Prachtig?
Christiaan Velvis & Martin Geertsma
?Ouwe Löllen?
Martin Geertsma
?De Stilte?

Pauze

VGSL Cabaret

Joanne en Tanja
?Kijken en Bekeken Worden?
Dorien Jonker & Corien Wiersma
?I Know Him So Well?
Dorien Jonker & Martin Geertsma
?I?d Give My Live for You? uit ?Miss Saigon?
Jan Paul van Muijen
?Een Sprookje?

vet schreef: [..] Dit klopt inderdaad (zie ). Hoe combineer je de gegevens van de kerkdienst en de zomertijd? Door uit te slapen tot 16:45? Of zijn er betere opties?!?!?!?!?!?!?! Laat het weten alsjeblieft!!!!!!!!! 8) :oops: :shock: :evil: :?: :idea:

Typisch geval van eigen verantwoordelijkheid dick!

wouter schreef: Martin Geertsma ?De Stilte?

De Speeltuin...

L1Rn4urAyA7aTEe

/me komt vanavond ook op het swingfeest

wouter schreef: Jan Paul van Muijen ?Een Sprookje?

De Vis...

Wat ben ik moe, en het weekend moet nog beginnen, weltrusten allemaal!

Veeltst te thof,

Ook al dacht ik van te voren; je bent niet in de Simplon geweest als je niet hebt 'gecrowdsurfd', het tegendeel bleek waar, wat een top avond.

Welterusten, want morgen moet ik studeren, Fijn Amicaal Weekend toegewenst allemaal!

Wat een grappig feestje. Alleen wat aan de korte kant. Is er nog iemand die de zieke hobby heeft Simplon-muntjes te sparen? Ik heb er nog vier en ben er niet zo erg aan gehecht. :evil:
Wie heeft trouwens mijn VGST/L-buis amici meegenomen? :roll:

Ben je toch nog eerder thuis dan ik, Jean, maar respect!

Mijn lieve grote broer en ik hebben bijna nog een zwerver bekeerd die ons een fiets te koop aanbod. Hij viel uiteindelijk over het leerstuk van het infralapsarisme, waardoor we hem toch maar voor een heiden moesten houden.

Het feest was mooi, de mensen lief, behalve de VGST'ers. Zij zijn wel aardig, maar voelen de behoefte om in te grijpen wanneer de zaakjes naar hun maatstaven uit de hand dreigen te lopen. Ze spreken je ook aan op in hun ogen laakbaar gedrag. Dat is niet problematisch wanneer zulk gedrag zich ook daadwerkelijk voordoet, wel wanneer ze daarmee een feestelijke sfeer pogen te doorbreken. Ze spreiden een ongelooflijke beheersingsdrang ten toon.

Mooi feessie gehad vannacht, bedankt ABC. De live-act die geregeld was ook geweldig indrukwekkend, toen ik wakker werd, echode een bepaald nummer nog steeds in mijn hoofd... Dit soort bands zijn de beste :roll:

Aaaah yeah! Lache feessie!
Beetje köt dat voetbal zo vroeg moet... :shock:

ABC bedankt!! Simplon is een vet thoffe locatie!! Als de rest van het weekend net zo leuk wordt, dan beloofd dat nog wat!!

leuk feest, superband!!! Voor herhaling vatbaar!!!

L1Rn4urAyA7aTEe

Leuk feest, ouwe l*llen ook bedankt ;)

alleen beetje jammer dat je van bepaalde medewerkers niet met zijn tween op een kruk mag dansen :evil:
ik dacht dat het weer mocht, op de kruk dansen?
Toch een beetje de vervanging van het uitgaansplezer sinds de kooien uit de palace zijn weggehaald :lol:

maar wel te tof dat die life band nog even nummertje westlife deed. vraag me af wat voor honorarium ik hiervoor ontvang abc?

vet schreef: Ben je toch nog eerder thuis dan ik, Jean, maar respect! Mijn lieve grote broer en ik hebben bijna nog een zwerver bekeerd die ons een fiets te koop aanbod. Hij viel uiteindelijk over het leerstuk van het infralapsarisme, waardoor we hem toch maar voor een heiden moesten houden. Het feest was mooi, de mensen lief, behalve de VGST'ers. Zij zijn wel aardig, maar voelen de behoefte om in te grijpen wanneer de zaakjes naar hun maatstaven uit de hand dreigen te lopen. Ze spreken je ook aan op in hun ogen laakbaar gedrag. Dat is niet problematisch wanneer zulk gedrag zich ook daadwerkelijk voordoet, wel wanneer ze daarmee een feestelijke sfeer pogen te doorbreken. Ze spreiden een ongelooflijke beheersingsdrang ten toon.

boersema, volgens mij valt dat wel een beetje mee. ik denk dat dáár het verschil in zit dat gsvg'ers feesten voor zichzelf en vgst'ers met elkaar. dit gedrag stuit u wellicht tegen de borst.

Alvast een impressie

Alvast een impressie

wat het bericht van gsv'er betr., zijn fotos staan niet op de gespecificeerde plek, wat die van jouw betreft, de 1e dan, is dat je een spatie na de [img]code%20hebt,%20en%20aan%20het%20eind%20voor%20de[/img] code, die moet weg. suc6