Sabine schreef: [..] Ik ook! Maar volgens mij zijn die ballen te groot voor mijn handen, vandaar! Enne, ik kan er ook nog eens helemaal niks van, voor de rest wel leuk maar voor mij minder.....

Volgens mij passen mijn vingers inderdaad nooit zo goed bij de gaatjes van de ballen. Daarnaast heb ik natuurlijk een verkeerde techniek. Gelukkig scoor ik daar ook nog wel mee. Ik wil wel gaan bowlen, maar als ik win, krijg ik dan wel een vingerverzorger voor de week erna als prijs?

Jurgen schreef: Wat voor band komt in Simplon ons vergasten op afgrijselijke klanken? Of hebben jullie een goede band? Wie o wie?

He Tiekstra, ik kan je uit eigen ervaring verzekeren; zo`n band heb je nog nooit gehoord!

Jurrian schreef: [..]He Tiekstra, ik kan je uit eigen ervaring verzekeren; zo`n band heb je nog nooit gehoord!

Vraag me niet hoe ik het weet, maar Wurgen Turkstra heeft de gekste bands gehoord. Sterker nog, hij schrijft er recensies over. Die jongen kun je niet meer verbazen...

Jurgen schreef: Wat voor band komt in Simplon ons vergasten op afgrijselijke klanken? Of hebben jullie een goede band? Wie o wie?

Even een cryptogrammetje:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het een half bekende band is.

jaja...nu wordt het lastig...
beetje puzzelen kan geen kwaad: houdt de geest jong!

Stieneke schreef: [..] Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het een half bekende band is.

Nou binnen de kring van Dalfsense-gsvers is de band zowieso bekend. Ook zit de zangeres zelf op de gsv.
Vooral de drummer is goed.

Dat ken nooit wat weez'n!

Pieternel schreef: Dat ken nooit wat weez'n!

mmm. Is dit een poging tot het praten van een dialect???? :( :(

Ik hoop dat ik het verkeerd begrepen heb!!

het lijkt er wel op.........

Sabine schreef: Ik denk dat het bij Martijn meer om het in z'n algemeenheid 'activeren' gaat, of niet Agnes? :wink:

Sabine, ik ben wel heel erg benieuwd waarom jij dit denkt! Of mag/moet ik dit, vanwege :wink:, niet vragen?

Agnes schreef: [..] Inderdaad Martijn en Sabine. Afwassen, wc schoonmaken (vooral als de vriendjes zijn langsgeweest :wink: , dweilen, verven, stucken, kachel ontluchten, nieuw badkamer regelen enz.;)

Deze discussie gaan we niet nog een keer voeren, en zeker niet op het forum. :wink:

Martijn schreef: [..] Sabine, ik ben wel heel erg benieuwd waarom jij dit denkt! Of mag/moet ik dit, vanwege :wink:, niet vragen?

Jawel hoor, maar ik hoef vanwege de :wink: niet te antwoorden!

Vriend Niels

Ik hoorde in de wandelgangen van de GSV dat de Gebroeders Ko op gaan treden op het feest...

van der Jagt schreef: [..] Nou binnen de kring van Dalfsense-gsvers is de band zowieso bekend. Ook zit de zangeres zelf op de gsv. Vooral de drummer is goed.

Hoezo promotie, van der Jagt!! Ze kunnen er wat van!! :wink:

van der Jagt schreef: [..] Nou binnen de kring van Dalfsense-gsvers is de band zowieso bekend. Ook zit de zangeres zelf op de gsv. Vooral de drummer is goed.

Ik kan niet anders dan dit bevestigen :!:

Band Zonder Banaan ?

Hoe laat beginnen de activiteiten op zaterdag?? Ik bedoel eigenlijk te zeggen: tot hoe laat kan ik uitslapen voordat ik me waarschijnlijk met thee ga volgieten?

Mag je ook koffie bij de high tea? Ik hou wel van high namelijk maar niet zo van tea...

Das wel een goeie! Zeker als ik net uit brak uit m'n bed ben gerold van het feest.... Maarre, heb je het bowlen dan toch maar afgezworden, join the club! :wink:

He ABC-commissie, wat is nu de stand van zaken. Hoeveel mensen komen er van de VGST & VGSL?? Er is al anderhalf week niet meer gepost op dit topic..... het lijkt mij verstandig om het amicaal weekend onder de ogen van de GSV'ers te houden. Het moet toch een mooi feest worden?

Ik wordt ook wel heel nieuwsgierig nu ja.... En wanneer komen de antwoorden op alle brandende vragen????