ik weet al wel een ding zeker: het swingfeest is dit keer niet in de mac...

oh dat staat al op pagina 1..laat maar.. (en toch is het zo!)

En dan stel ik de brandende vraag: waarom is het swingfeest niet op soos?...

voor een abc feest meestal 'te' klein...

Kijk dat zijn dus leugens... Heeft iemand ooit een amicaal swingfeest megemaakt dat de soos te klein was? Bij ATV hebben ze vorige week ook zo'n feest gehad op soos ging perfect. En als Oud&Nieuw-feest op soos kan dan is alles daar mogelijk.
Soos is ook nog eens gezelliger en goedkoper...

ik denk dat het 'vaak' wel op soos kan inderdaad..
maar vind je oud en nieuw dan niet te druk, dat je hutje mutje op elkaars tenen staan?..

Goedenacht (of alweer dag voor u misschien) amicae et amici uit het Hoge Noorden,

het lijkt me leuk komend amicaal weekend langs te komen. Ik heb me dus ingeschreven, maar vroeg me af of ik ook een bevestigingsmailtje toegestuurd krijg. Wellicht is er wat fout gegaan bij mijn inschrijving?
(Ik heb wat op uw site rondgebladerd, maar geen link naar een ABC-mailadres kunnen vinden, vandaar hier deze vraag.)

Huisman schreef: Wellicht is er wat fout gegaan bij mijn inschrijving?

dan gaat er automatisch een mailtje naar de webcie, en ik heb nog geen mailtje gezien
je krijgt overigens geen automatische bevestiging

als je naar abc@gsvnet.nl mailt zou je mailtje op de goede plek terecht moeten komen...

Huisman schreef: (Ik heb wat op uw site rondgebladerd, maar geen link naar een ABC-mailadres kunnen vinden, vandaar hier deze vraag.)

Bij het site-navigatie menu item "Informatie" en dan "Contact" en voila daar staat het emailadres ( http://www.gsvnet.nl/portal/contact.php ). ;)

Hee, wat tof. Soos op zondagavond. Ik neem aan dat er dan geen Sooscie hoeft te draaien? :wink:
En is er al een beetje bekend hoeveel mensen uit de amicale regionen hierheen komen?

Ik ben ook best wel benieuwd hoeveel mensen deze kant op komen!!!!

minileeuwtje

OP dit moment hebben zich al 31 mensen opgegeven, dus het
gaat allemaal rete tof worden! En er kunnen nog steeds aanmeldingen
binnen komen!!!
GSV'ers, allemaal op soos komen want vnvnd kunt U doorgeven waar
U allemaal aan mee wilt doen!!
Komen dus

Pieter schreef: ik denk dat het 'vaak' wel op soos kan inderdaad.. maar vind je oud en nieuw dan niet te druk, dat je hutje mutje op elkaars tenen staan?..

Met oud en nieuw is het inderdaad wel heel druk, maar dat vind ik eens per jaar wel leuk. En zo druk zal het bij een amicaal weekend nimmer worden.
Feit blijft dat een feest op soos gezelliger, goedkoper en beter voor de VGSE is

K%S schreef: Met oud en nieuw is het inderdaad wel heel druk, maar dat vind ik eens per jaar wel leuk. En zo druk zal het bij een amicaal weekend nimmer worden.

Nou... Volgens mij is tegen de 200 mensen op een Amicaal Bezoek echt geen uitzondering. Was het in ieder geval niet.

De reden dat het nooit op soos is was inderdaad de beperkte ruimte. Lijkt me niet voor niks. En het kan best beter zijn voor de VGSE, maar het moet natuurlijk ook goed zijn voor de GSV...

Volgens mij zijn zoveel mensen wel een uitzondering.
Zulke feesten als op een amicaal weekend passen juist prima; heeft ATV daar laatst ook gehad en dat was een drukbezocht weekend.
Het swingfeest is nu in het Unitas-pand, daar vind ik dan weer niks aan en het is een stuk duurder. Dus los van de VGSE is het op soos ook beter voor de GSV wat mij betreft.

K%S schreef: Het swingfeest is nu in het Unitas-pand

ik dacht in simplon?? das toch niet het unitaspand?

minileeuwtje

Het swingfeest is inderdaad in Simplon, en we hebben er ook een band bij. En ik kan wel vertellen dat een bandje niet in de soos past. Daarnaast is een andere locatie dan soos voor een swingfeest wel erg leuk vind ik. Ook kan iedereen alle bagage ook rustig kwijt en is er meer dan genoeg ruimte voor rustig zitten en een biertje drinken.

minileeuwtje

Oh ik zal hier ook nog ff het programma posten, voor die mensen die de email niet zo goed lezen (de precieze tijden komen nog):

Vrijdagavond
Eten Unitaspand
Speeches van hoogwaardigheidsbekleders
Swingfeest in Simplon met live-band

Zaterdag
'smiddags aktiviteiten (bowlen, high tea, museum, poolen/snooker)
eten in Costa Esmeralda
kleinkunstavond in Huis de Beurs
evt stappen

zondag
studentendienst in West
koffiedrinken, mogelijkheid tot nabespreking vd preek
'savond
sing-inn
soos

dinsdag worden er flyers uitgedeeld op bk dus dan
hebt U alles ook mooi bij de hand

Ik had nog even een vraagje. Waar en wanneer en bij wie kun je je opgeven voor de activiteiten? Ik beslis meestal pas op het allerlaatste moment, maar dan ook het allerlaatste. Kan dat deze keer ook?

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de tijden van de activiteiten.....

Stieneke schreef: Ik had nog even een vraagje. Waar en wanneer en bij wie kun je je opgeven voor de activiteiten? Ik beslis meestal pas op het allerlaatste moment, maar dan ook het allerlaatste. Kan dat deze keer ook?

donderdag kun je nog wel beslissen... als r nog plaats is. bowlen loopt als een tierelierdinges. hebben wat extra banen bijgehuurd. jaja. voor de rest: als je op tijd bij de activiteit bent kan je mee als r nog plaats is. je moet daar toch zelf betalen. om te voorkomen dat r niet genoeg plaats is moet je je stiekem toch wel aanmelden.

dit aanmelden kan op soos bij de abc mensen (ook tijdens het black & white feest vanavond op soos). Als t niet anders kan, is een post op dit topic goed. opgave is mogelijk voor:

eten in unitas pand op vrijdag

en

bowlen, snookeren, museum of hightea op zaterdag.

veel succes met opgeven enzo,

wouter