Koos L

Lieve SPAC, lieve gemeente,
Wanneer zal dit jaar het GSV Dartstoernooi plaatsvinden? Normaal gesproken is dat niet lang na de Lakeside in Frimley Green, maar ik heb nog geen enkel gerucht in gene wandelgang vernomen over de voorbereidingen die de SPAC maakt.
Ik heb er wel weer zin in, sterker nog, met mijn nieuwe pijlen (24 gram, 95% tungsten) ben ik al op regelmatige basis aan het trainen. Nog sterker: Lennert traint ondertussen al zo hard om z'n titel te kunnen prolongeren dat zijn eerste 180-er al in het bord hing gisteren...
Dus SPAC: het mag weer! Regel dat! Woehoe, right on!

(Foto's kun je zien door te klikken)

moet mijn pijlen ook maar weer eens oppakken. Spac regel het!

Koos L schreef: Nog sterker: Lennert traint ondertussen al zo hard om z'n titel te kunnen prolongeren dat zijn eerste 180-er al in het bord hing gisteren...

Nog sterker: later op diezelfde avond hing de 2e 180-er van de dag in mn bord...

Ik hoop dat de SPAC snel iets regelt, anders vrees ik dat ik te vroeg aan het pieken ben...

Meen je niet... Ik heb vandaag mijn hoogste score geëvenaard (140, waarvan de eerste twee in de triple...), vond ik al heel wat.
Wie zitten er uberhaupt in de SPAC trouwens? Ik heb er echt zin in!

Lieve koos lennert en henri, wat leuk dat jullie darten! Ik deed laatst ook een poging, maar ik kon de 21 niet vinden..Toen hoorde ik dat die ook niet bestond. Maar goed, we gaan een der komende dagen vergaderen, dus dat komt wel goed! :)

Lieve SPAC, lieve gemeente, Wanneer zal dit jaar het GSV Dartstoernooi plaatsvinden?

wat dapper amice leiffijn dat juist u de handschoen oppakt. Een dartstoernooi alweer voor de hele GSV zowaar, weet u da nou wel zeker. Ik kan me herrineren dat de gemiddelde amateur op regelmatige basis al de vloer met u aanveegt binnen de regio laat staan de hele vereniging.

Meen je niet... Ik heb vandaag mijn hoogste score geëvenaard (140, waarvan de eerste twee in de triple...), vond ik al heel wat

twee keer tripple een is ook een prestatie hoor koos :P

Margreet, als je even goed had opgelet dan had je geweten dat triple-7 21 punten is. Je had het natuurlijk ook zelf kunnen berekenen ;)

Hé Lennert, als je nog bij mij in huis zou wonen had ik wel zin in een potje tegen jou. :)

hier de fotos van vorig jaar http://members.lycos.nl/hvbiessum/GSV%20Darts%202005 (niet echt spectaculair trouwens). Dat toernooi werd overigens pas op 7 april gespeeld.

darten is voor tokkies, het zou mij verbazen als er gedart mag worden op de GSV. De SPAC kan beter een discussie avond organiseren zoals de senaat ft. voor ogen heeft.
Ooo ik zit in de SPAC hoor ik net, dan ga ik nu vast trainen.

Weet je zeker dat die foto's van vorig jaar zijn? Check die Molema met zijn knuffelable facie.

BHoerma schreef: wat dapper amice leiffijn dat juist u de handschoen oppakt. Een dartstoernooi alweer voor de hele GSV zowaar, weet u da nou wel zeker. Ik kan me herrineren dat de gemiddelde amateur op regelmatige basis al de vloer met u aanveegt binnen de regio laat staan de hele vereniging.

Eerst wanneer het erom spant wil ik mijn ultieme scores uit mijn rechterhand laten vertrekken. Willekeurige oefenpartijtjes beschouw ik niet nader op hun uitslag, maar liever op het plezier dat ik anderen gun.
Dat ik uitstekend gooi op gelegenheden die ertoe doen, bewijst het feit dat ik tegen de tweevoudig GSV-kampioen een pijl voor de wedstrijd had bij het toernooi dat hij in 2004 op zijn naam schreef. Nimmer daarvoor of daarna werd deze topdarter zozeer aan het wankelen gebracht. Niets dan hulde voor mijzelf derhalve.

Ah die triple, die heb ik ook wel eens gegooid, wist ik wel hoor henk. Tokkies zijn leuk!

Henri L schreef: Spac regel het!

Check.

Datum is 2 februari (om maar vast even op de officiële zaken vooruit te lopen...). Schrijf maar in je agenda en ga terug naar je bord om heel hard te oefenen. En o ja, zeg ook nog even tegen mij of HJ dat we je dartbord mogen lenen.

ja lekker zeg.. kan ik niet eens meedoen?!!?!! Kan dat niet wat eerder bekend gemaakt worden???

Of verschuif het twee weken zodat ik vrij kan regelen...

Eva schreef: Datum is 2 februari (om maar vast even op de officiële zaken vooruit te lopen...). Schrijf maar in je agenda en ga terug naar je bord om heel hard te oefenen. En o ja, zeg ook nog even tegen mij of HJ dat we je dartbord mogen lenen.

Leuk leuk leuk! Alleen jammer dat ik niet kan darten... :roll:

Veel te mooi. Wie gaat er met mij in trainingskamp?

Fernands dartbord ligt hier, kan ik wel meenemen naar soos, kan Fernand dat ding zelf mee terug nemen.

kom maar op 8)

Faaak! Weet je hoe snel dat is hee, 1 februari! Ik ben pas net in training joh...
Maar Jongsma, wij gaan zeker trainen. Zaterdag gaan we met ON3 skiën heb ik gehoord, maar het lijkt me een goed idee om dan zondag te gaan darten en hattricken!

Eva schreef:
Henri L schreef: Spac regel het!

Check.

Datum is 2 februari (om maar vast even op de officiële zaken vooruit te lopen...). Schrijf maar in je agenda en ga terug naar je bord om heel hard te oefenen. En o ja, zeg ook nog even tegen mij of HJ dat we je dartbord mogen lenen.

Kan het niet op een andere datum? Ik zie net dat 2 februari voor mij onmogelijk is.

Ja, voor mij ook!

hoppa zie je wel weer dat het veel te kort dag is? :)