Lennert schreef:
Koos L schreef: Doe ik het een beetje netjes als ik in 23 pijlen uitgooi (501)?

Dan begin ik me wel zorgen te maken ja... Trouwens hoorde ik Anton laatst zeggen dat ie in 18 pijlen uitgooide. Maar de vraag is; kun je het ook op het podium van de GSV Lakeside?

kn me nog een potje herinneren in de finale van vorig jaar dat je twee keer achter elkaar terugkwam met hoge scores en twee hoge finishes. Dat waren ook erg prima rondjes met waarschijnlijk ook niet meer dan 25 pijlen.

ik heb al jaren gefaald....dus ik heb nu nog bedenktijd om me aan te melden!!! 8)

net mn eerste 140er sinds tijden gegooid (ik doe het nu weer een week, daarvoor 1,5 jaar niet gedart). Alleen het uitgooien gaat nog vrij beroerd...Zonde eigenlijk: sta je met 20 pijlen op een dubbel, verpruts je er eerst nog 15...

Lennert schreef:
Koos L schreef: Doe ik het een beetje netjes als ik in 23 pijlen uitgooi (501)?

Dan begin ik me wel zorgen te maken ja...

Hm, zoveel zorgen hoef je je niet te maken, mijn gemiddelde ligt boven het dubbele daarvan...

ik was een beetje sarcastisch over die 180'ers van Lennert, al wist ik al dat die jongen slecht kan liegen. Ditmaal kreeg ik er zelfs in een partijtje een 180'er om mijn oren. Ik zet al mijn pijlen.. uh geld op Lennert als drievoudig GSV-lakeside kampioen.

Henk-Jan schreef: Ok. Aangezien voor velen aankomende donderdag te kort dag is, verschuift de SPAC (het enige echte officiële dart organisatie orgaan van de GSV) het toernooi naar 9 maart. Aanmelden kan over 2 weken op dit topic. Voor tips & trucs kunt u zich melden bij Mark Kruidhof, hij is in het bezit van de officiële “lets play darts” DVD van Co Stompe.

En al weer moet de datum verschoven worden, de klein kunst avond plus open soos is naar 9 maart gezet dus kan er al een week eerder gedart worden. Voor in de agenda: 2 maart dart avond.
Aanmelden kan vanaf nu!

Ik doe graag mee.

Ben ik bij! 2 maart is genoteerd.
Voor de mensen die moeite met tellen en statistieken hebben: even DartPro downloaden. Heel handig (en onthutsend...).

Ik doe ook mee!

Ik doe ook mee!

Ik heb al jaren niet gedart en ga ook niet trainen, maar toch denk ik dat ik mee ga doen. Noteer mij dus ook maar.

Ik ben er ook bij. Op een podium mijn huisgenoot en vele anderen verslaan, niets mooier dan dat!

Hoe zou jij dat nou weten? Of is dat weer die hang naar iets anders, het genieten van het doorbreken van de dagelijkse gang van zaken?

ik meld me ook aan

ik ook... kan niet achterblijven.... moet wel ff getraint worden...

Ik doe ook mee

ik ook

Ik heb vanavond van Hannah verloren. Ik overweeg mij terug te trekken.

ik doe ook mee

Thijs Molema, Pieter Zuidhof en Bart de Putter doen ook mee!