En ik ook!

ik doe ook mee!

RJ schreef: Ik heb vanavond van Hannah verloren. Ik overweeg mij terug te trekken.

Ik schrijf me bij deze in, maar ben niet van plan Lennert van zn titel af te helpen. Met een een-na-laatste plaats zou ik tevreden zijn...

Doen er nog meer meisjes/vrouwen mee?

Ik hoor net dat men mij nu al ziet als de Jelle Klaassen van de GSV-lakeside. Nog onbekend is of ik mee kan doen, maar schrijf me alvast maar in.

Zoek deze week maar eens een gaatje in je agenda, mag je tegen mij oefenen...
Ik ben uitgooi-technisch in topvorm, vraag maar aan Lenno.

Ik doe ook mee uiteraard.

Volgende week is het zo ver, tot nu toe heb ik de volgende namen door gekregen. Wie doen er nog meer mee?
Darten kan natuurlijk niet zonder dartborden, wie o wie stelt zijn dartbord beschikbaar?

Deelnemers:
Henk-Jan
Henri
Koos
Lennert
Sipko
Rene
Siegard
Hans
Mark
Maurice
Jurrian
Bert-Jan Mol
Harm Jan
Arnold
Julian
Rob
Zwier
Hannah
Roelof
Anton

Ik neem een mooi dartbord mee. Denkt de SPAC verder om karton, vastmaakgereedschapdingen en dergelijke? En gratis bier voor mijn tegenstanders en koffie voor mij? Top, nu al geslaagd...

@ henk-jan b

snoep hondje hond schreef: Thijs Molema, Pieter Zuidhof en Bart de Putter doen ook mee!

ok

Ik denk niet dat het erg veilig is als ik ga gooien, ik kijk wel toe. Henkjan, als we afspreken moeten we het ook even hebben over het benodigde materiaal.

ik meld me bij deen af. Ik moet werken van 17-21 en kan zodanig niet op tijd aanwezig zijn. Ik kom gedurende het toernooi wel binnenstrompelen om de rest te zien gooien. Tenzij de toernooicommissie het acceptabel vind als ik rond kwart over negen mijn partijen begin en in een half uur afsluit :P

ja spac, hoe laat begint eigenlijk dat hele gebeuren?

ik kan eigenlijk ook niet heel vroeg beginnen. Kunnen we niet gewoon om negen uur beginnen?

Spac regelt pijlen...toch?

ik hoop het, want ik kan die van mij nergens vinden.

mark neemt ook zijn dartbord mee

Wil je een beetje op tijd klaar zijn dan is het wel handig om rond 20:00 te beginnen, het handigste is dat iedereen zelf pijltjes meeneemt. Of pijltjes leent van iemand die niet speelt.
Vorig jaar is het ook om 20 uur begonnen en toen was het ook redelijk laat voor dat ze klaar waren. Toch?

Zeker, 20 uur is echt niet vroeg, mag van mij zelfs eerder. We hebben dit jaar veel meer aanmeldingen namelijk... Dus of er moeten meer dartborden zijn, of er moet eerder begonnen worden. (Of een beetje van beiden.)

hoeveel dartborden waren er vorig jaar eigenlijk?